Afara inca ploua si batea vantul,cand m-am trezit eram pe canapea cu Erza Levy si Juivia. Ciudat eu stiu ca am dormit pe jos cu Natsu. Imi iau telefonul de pe masa si imi verific mesajele de la Sting,si ii spun "cu parere de rau" ca voi mai ramane o zi la Natsu ups adica Erza. Dupa ce ii trimit mesajul ma ridic de pe canapea si ma duc in baie sa ma aranjez putin dupa ma duc in bucatarie. Acolo era Gray care se juca pe tableta.
Lucy: Neata Gray.
Gray: Oh,neata.
Lucy: Unde sunt ceilalti?
Gray: Repara siguranta.
Lucy: Duminica?
Gray: Da asta le-am spus si lor dar nu m-au ascultat.
Lucy: Pai atunci ma duc sa vad ce fac,vi si tu?
Gray: Nu.
Juvia: Gray??? Unde estiii?
Gray: Sti,parca mi-a venit cheful de debara.Cand am ajuns in debara ii vedeam pe Gajeel Natsu si Jellal care se straduiau sa repare siguranta.
Jellal: Gray,te-ai dus dupa pahare cu apa?
Gray: Nu,am uitat.
Gajeel: Idiotule.
Gray: Bine merg acum.
Natsu: Hei imi dati cheia franceza?
Jellal: Hei Lucy ne poti da cheia aia de langa dulapul ala vechi?
Lucy: Sigur,poftim.
Natsu: Aproape am terminat...si gata.
Gajeel: Hu,ce greu a fost.
Jellal: Ma duc sa beau apa ca idiotul ala fac pariu ca iar a uitat.
Gajeel: Da stiu,vin cu tine.
Natsu: Hei Lucy,buna dimineata.
Lucy: Neata,poftim un prosop.
Natsu: Mersi.
Lucy: Cu palcere.
Natsu: Ai dormit bine?
Lucy: Da,mersi ca m-ai tinut in brate.El s-a apropiat de mine si si-a lipit buzele de ale mele,era asa dragut si maieul pe care il purta era asa de sexy. Dupa ce ne despartim Natsu se duce sa faca un dus in timp ce eu cu Erza Levy si Juvia mai vorbeam barfeam. In curad se apropia vacanta de vara,mai erau 5 zile de scoala,ne-am gandit sa ne facem o excursie de o saptama la mare.
Levy: Wowa,ce minunat o sa fie!
Juvia: Chiar imi place ideea!
Gajeel: Ce e minunat?
Gray: De idee ne place?
Erza: Ne-am gandit sa facem o excursie la mare,vreti sa veniti cu noi?
Gray&Natsu&Jellal&Gajeel: Da,de ce mai intrebati.Urmatoare zi era si cea mai perfecta,pentru mine cred. Era ultima zi de scoala urmand frumoasa vacanta de vara,ma ridic din pat ma duc la baie imi fac rutina de dimineata apoi ma imbrac.
Ies din camera si ii vad pe Sting si Rogue care aveau bagajele dupa ei.
Lucy: Sting ce-s cu bagajele? Unde mergi?
Sting: Scuze Lucy voi fi plecat 3 saptamani pentru al ajuta pe tata cu afacere.
Lucy: Atunci cu cine voi ramane?
Sting: Pai mama a venit in tara si te va astepta dupa ore la o sedinta.
Lucy: Bine...
Sting: Nu fi trista o sa ma intorc cat de repede pot.Ii imbratisezi apoi le fac cu mana cand au intrat in masina,ma uita la ceas si vad ca era 7:41 o sa intarzii din nou imi iau geanta si ma gravesc la scoala pentru festivitatea de inchidere. Ajung la fix in curtea scolii si ma indrept in sala de sport la festivitate. Dupa minute foarte plictisitoare de stat si de asculta s-a incheiat si acest an scolar,ies din sala apoi ma indrept spre prietenii mei care stateau pe o banca.
Levy: Buna Lu-chan.
Lucy: Hei Levy.
Juvia: Doamne ce bine ca s-a incheiat si anu asta.
Erza: Da a fost destul de greu.
Gray: Buna fetelor ce faceti?
Erza: Ne relaxam.
Jellal: Imi place cum gandesti.
Natsu: Hei mergem undeva sa sarbatorim inca un an terminat?
Juvia&Levy: Ce idee minunata!
Jellal: Erza vi si tu?
Erza: Da,de ce nu.
Gajeel: Blondo vi si tu?
Lucy: Imi pare rau prieteni nu pot sa merg.
Levy: Ce? De ce Lu-chan?
Lucy: Imi pare rau am o treaba iportanta.Imi mai cer scuze odata apoi ma indrept spre studioul mamei care ma asteapta nu sunt asa de incantata dar totusi mi-a fost dor de ea. Cand ajung in fata cladirii sunt primita cu caldura de angajati,poate pentru ca sunt fata lui Layla semanam foarte mult. Cand ajung in fata usii biroului ei bat apoi intru.
Lucy: Buna mamă,te deranjez?
Layla: Buna Lucy,waii ce frumoasa te-ai facut intra.
Lucy: Multumesc.
Layla: Lucy azi ti-am pregatit o sedinta in natura.
Lucy: Bine,dar cat va dura?
Layla: Nu mult draga mea,doar esti profesionista.
Lucy: Bine dar conditia mea este sa nu mi se vada chipul.
Layla: Asta nu inteleg la tine,fata ta e asa frumoasa de ce ai vrea sa nu ti-o arati.
Lucy: Pentru ca nu vreau sa fiu in centrul atentiei pe strada sau la scoala vreau sa fiu o eleva normala.
Layla: Bine,te inteleg.Ne ridicam amandoua si ne pregatim pentru sedinta foto.
Natsu pov:
Nu stiu de ce Lucy nu a acceptat invitatia,nu o sa fie asa de distractiv fara ea. Ma uit la prietenii mei si o vad pe Erza si Levy care se uitau la o revista de moda si observ ca unui model nu ii se vede fata,oare de ce?
Natsu: De ce nu ii se arata fata?
Erza: Nu stiu,e un model anonim dar e asa frumoasa,tot ce se stie de ea este ca e blonda.
Gray: Da are forme destule de frumoase.
Juvia: Gray!!!
Gray: Ce vrei? Imi dadeam si eu cu parerea.
Natsu: Ei bine venit la cofetarie de langa parcul Rozelor?
Levy: Sigur.Ne indreptam spre cofetarie trecem prin parc si observam destul de multa agitatie.
Levy: Woa,Erza uite se pozeaza aici!
Erza: Ai dreptate Levy.
Juvia: Oare sunt si modele din revista?Ne apropiem putin de acei fotografi si o vedem pe....
Imi cer scuze pentru greselile de ortografie,ne vedem in urmatorul capitol pupici.
CITEȘTI
Liceul Fairy Tail ~Finalizata~
FanfictionEu sunt Lucy Heartfilia am 17 ani,sunt o persoana destul de curioasa putin timida,am un frate mai mare pe care il cheama Sting.Studiez in liceul Fairy Tail unde imi fac noi prieteni.