Lucy pov:
M-am trezit intr-o camera mare si totul era albastru. Langa mine era baiatul de mai devreme cred ca Ren il cheama,se juca cu o pisica galbena.
Ren: Te-ai trezit?
Lucy: Da,unde sunt?
Ren: Bun venit in liceul Blue Pegasus.
Lucy: Ok...iar eu o sa merg acasa.
Ren: Nu mergi niciunde. Asta e noua ta camera?
Lucy: Chiar?
Ren: Da
Lucy: ATUNCI IESI AFARA!Cand l-am scos pe baiatul ala afara,m-am uitat prin jur. Era o camera studenteasca,cu geamuri mari m-am apropiat de ele sa vad daca pot sa evadez cumva dar era inchise. Of cum o sa scap de aici? Oare ce fac ceilalti? Chiar as vrea sa fie Natsu aici...stai ce tot zic?
Natsu pov:
Ok,am scapat de Perfect dar acum unde o sa o gasim pe Lucy. Sunte la mine si Jellal acasa.Ne gandim cum sa o salvam pe Lucy.Juvia cauta pe net Liceul Blue Pegasus.Erza il cauta pe seful clasei de acolo Gajeel isi pregateste madru pumnii in timp ce Levy ii admira.Eram pe canapea intins,parca ceva din sufletul meu s-a spulberat,oare e ca Lucy a fost rapita? Tin la ea si o iubesc dar nu stiam ca o sa devin asa de agitat.
Juvia: Am gasit!!
Gray: Chiar,oau Juvia chiar esti buna la asta.
Juvia: Multumesc.
Erza: Si eu am gasit seful clasei care e...
Jellal: Care e? Ce s-a intamplat?
Erza: E cel mai enervant baiat,e Ichiya.
Jellal: Si?
Juvia: E si cel mai pervers,miroase orice parfum de fata.
Jellal: Nu o sa se atinga de Erza!
Natsu&Gray&Gajeel: Ooooo.
Jellal: Ce? Of mai taceti odata!
Juvia: Erza s-a intamplat ceva? Ai fata cam rosie?
Erza: N...nu,sunt b..bine.
Gajeel: Haideti sa batem niste huligani!
Natsu&Jellal&Gray: Da!!!Lucy pov:
Ma asezasem in pat cand se deschise usa. Era baiatul cel mic cred ca e Eve care mi-a adus niste ceai.Ma asez la masa si incep sa beau din ceai. Era asa de cald si dulce acrisor chiar imi placea.
Eve: Iti place la noi printes-o?
Lucy: Sa zicem...
Eve: De ce esti suparata printesa mea?
Lucy: Mi-e dor de prietenii mei.
Eve: Sigur si ei se gandesc la tine.
Lucy: Poate...
Eve: Ce ai zice sa-ti fac turul liceului,printesa mea?
Lucy: Sigur.
Eve: Dat mai intai trebuie sa te leg la maini.
Lucy: Ce? De ce?
Eve: Ca sa nu fugi.
Lucy: Daca zici tu...Iesi din camera si ajungem intr-un hol mare si plini de elevi.Toata lumea se uita la noi eram putin jenata. Era o scoala mare destul de dragut dar era dezorganizat.Baietii se lua de fete,se vedeau pe fetele lor ca erau speriate. Cand ma uitam la ele simpteam resoiratie cuiva la ceafa si apoi la spate. Era un baiat ciudat care imi spunea ca am parfum dragut,parca l-am mai vazut undeva,a da prietenii lui Natsu l-au batut cand eram la Blackbox.
Ichiya: Parfum Parfum,parfumul tau are un mirosr divin.
Lucy: Nu ma mai mirosi,lasa-ma.
Ichiya: Bun venit la noi la liceu.
Lucy: Nu vreau sa ma aflu aici.
Ichiya: Eh o sa te obisnuiesti.Cateva lacrimi isi fac contact cu obrazul,nu sti de ce plang dar nu vroiam sa ma aflu aici. Eve a venit si ma luat in brati apoi ma dus inapoi in camera de unde m-am trezit. M-am bagat in pat cu capul sub perna,cand m-am linistit am si adormit. Cand ma trezesc speram sa fie un cosmar dar nu era. Era intuneric,imi caut telefonul dar nu-l gasesc,super sunt rapit si cu telefonul pierdut,se aude un ceas cred ca e 00:00. Nu mai aveam somn asa ca m-am uitat la stele,oare Natsu se uita la acelasi stele ca mine? De ce tot ma gandesc la Natsu? Sting ar innebunii daca ar auzii ca am fost rapita. Oare ce face si prostutul ala? Of imi e dor de toata lumea.
CITEȘTI
Liceul Fairy Tail ~Finalizata~
FanfictionEu sunt Lucy Heartfilia am 17 ani,sunt o persoana destul de curioasa putin timida,am un frate mai mare pe care il cheama Sting.Studiez in liceul Fairy Tail unde imi fac noi prieteni.