Capitolul 17

555 26 7
                                    

Dupa ce a venit Gray dupa un pahar cu apa Natsu ma luat de mana si am mers in sufragerie cu restu. Am dansat cu Natsu pe cateva melodii apoi am auzit ca ceasul bate miezul noptii.

Levy: Lu-chan vin-o repede afara.
Lucy: Vin vin.

Am iesit afara unde nu prea am vazut multe pentru ca era noapte Levy ma ia de mana si ne indeptam spre plaja. Mi-a pus mana la ochii,dupa care am auzit un suierat acesta imi ia mainile de la ochii si imi indrept capul spre cer si observ artificile viu colorate  lansate de Gajeel si Jellal. Am ramas uimita chiar nu mai stiam ce za zic. Sa le multumesc? Era prea putin.

Erza: Iti place surpriza?
Lucy: Da foarte mult! Chiar nu mai am cuvinte.

Dupa focul de artificii ne intoarcem acasa umde toata lumea se duce la culcare. Ziua asta a fost chiar minunata. Am urcat scarile spre camera mea,m-am schimbat de rochie si am facut un dus. Dupa ce ies din baie il vad pe Natsu care statea pe marginea patului.

Natsu: Oi ce faci?
Lucy: Ce fac? Ce faci tu in camera mea??
Natsu: Te asteptam.

Acesta s-a ridicat din pat si s-a indreptat spre mine,am ajuns sa ne sarutam pasional apoi salbatic. Ma trantit in pat el fiind peste mine sarutandu-mi țanțoș gatul. Iar mana lui plimbandu-se pe corpul meu unde tresaream la fiecare atingere a lui. A inceput sa se dezbrace ajutandu-l putin. De ce fac asta? Nu ma pot abtine. Chiar il vreau asa mult. Seara asta sunt pregatita sa fac orice cu el.

Natsu: Te vreau! Te vreau pentru mine. Fi iubita mea Lucy. Te iubesc cum nimeni nu a facut-o
Lucy: Si eu te iubesc Natsu. Si da vreau sa fiu iubita ta.

Acesta zambise pervers apoi cobora cu saruturile spre piept pe sani si abdomen. Fara sa vreau am gemut de placere facandu-l pe Natsu si mai excitat. Dupa am ajuns si eu peste el unde l-am sarutat mai pasional ca el (zic eu) si imi plimbam mana pe bustul lui bine lucrat. Ii puneam simptii jucaria care era destul de ridicata si tare. Noaptea asta o sa fie de neuitat.

Dimineata:

Ma trezesc cu o durere mica dar nu ma plang aseara chiar mi-a placut. M-am facut iar rosie cand mi-am amintit ca am facut cu Natsu si ii ceream tot mai mult.

Natsu: Te-ai trezit iubire?
Lucy: Mmm...nu dormi?
Natsu: M-am trezit putin mai repede ca sa ma uit la tine.

Am rosit putin iar Natsu ma sarutat destul de pasional. Ne dam amandoi jos din pat si ne imbracam cu ce prindem. Eu aveam sutienul lenjeria mea si tricoul lui Natsu care era cu o palma mai sus de genunchi iar Natsu intr-o pereche de pantaloni de trening lasand bustul bine lucrat la vedere.

Juvia: Neata Luc....
Lucy: Neata Juvia.
Gray: Frate doar nu imi zi ca ati...
Natsu: Ce sa-ti zic?
Toti: V-ati tras-o????
Natsu: Era cadoul meu pentru ea.
Lucy: Credeam ca colierul era cadoul de la tine.
Natsu: Se pare ca ai avut doua. ~sarutandi-mi obrazul~
Levy: Yui ce dragut Lu-chan. Cum a fost? Ti-a placut? A durut?
Gajeel: Daca esti asa curioasa de ce nu incercam?
Erza: Stai linistita Levy doare pe moment dar dispare.
Juvia: Si tu cum de sti?
Erza: A pai ămm...
Lucy: Ai facut cu Jellal?
Erza: Da..
Levy: Si cand aveai sa ne spui si noua?
Erza: Probabil am uitat.
Gajeel: Asa zici? Mai Jellal decand pana cand nu ne spui si noua?
Jellal: De cand va fac voua raportul la ce fac eu?
Natsu: Are dreptate.

Se aude cum cineva bate la usa am vrut sa deschid usa dar Juvia si Natsu nu m-au lasat asa ca a mers Juvia. Am ramas cu ceilalti la mada unde glumeam si povesteam. Pe usa bucatariei isi face aparitia....sa bata tobele...prosul de Jackal.

Jackal: Mai pisi nu stiam ca asa ma astepti.
Lucy: Ce dracu cauti aici?
Jackal: Pai ieri a fost ziua ta si nu am putut venii asa ca am venit azi. Poftim asta e cadoul de la mine.

Iau plasa de la el o desfac si "uimitor vad o pereche de lengerie intima foarte provocatoare de un rosu arins". Ma ridic de pe scaun ii dau o imbratisare apoi ma indrept spre gunoi si il arunc.

Jackal: De ce ai facut asta?
Lucy: Nu imi trebuie cadoul tau. Acum iesi afara.
Jackal: Nu ies pana nu vei fi a mea.
Natsu: Scuze dar e luata asa ca pleaca. Daca nu sti cum o iei drept apoi la dreapta deschizi usa iesi dupa o inchizi.
Jackal: Sunteti impreuna? Lucy ma inseli?
Lucy: Ne-am despartit acum 3 ani.

Jackal s-a apropiat de mine si ma prins de mana si se uita serios in ochii mei. Natsu s-a enervat la luat de bluza pe Jackal si la condus "frumos" afara.

Natsu pov:

Nu ma mai puteam sa ma  abtin baiatul asta intrece limita. A intrat in casa de bunavoie si mai si pune mana aia jegoasa pe pielea lui Lucy. L-am luat de haina si l-am scos afara arucandul in iarba. Inchid usa cu cheia apoi ma intorc in bucataie,Lucy nu mai era nici ceilalti probabil s-au dus sa se imbrace. Urc scarile intru in camera si o vad pe printesa mea care se schimba. M-am apropiat lipindui corpul de al meu si saratandu-i gatu.

Lucy: Ah...N..Natsu nu acum.
Natsu: Bine,dar lasa-ma sa te imbrac eu.
Lucy: Bine.

Iam ales un tricou alb pantaloni scurti negrii si o camasa de-a mea in carouri si i-am legat-o de talie.

Lucy: Ai gusturi foarte bune.
Natsu: Pentru iubita mea da.

Am tras-o din nou mai aproape si sarutandune cu pofta. Niciodata nu ma voi plictisii de buzele ei.



Am facut si capitolul asta stiu ca e cam sec dar nu am avut idei asa ca sper sa va placa. Imi cer scuze pentru greselile de orografie si altele.

Liceul Fairy Tail ~Finalizata~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum