Capitolul 24

406 20 1
                                    

Lucy pov:

A trecut o saptamana de cand m-am despartit de Natsu imi era dor de el dar oarecum il si uram pentru ceea ce a facut. Cu mine au ramas Gray cu Juvia si Jellal cu Erza,Levy impreuna cu Gajeel au plecat intr-o mini excursie. Ma trezesc din pat si imi fac rutina de dimineata si ma scgimb de pijamale. Jos era doar Gray care se uita pe TV.

Lucy: Cum te-ai trezit asa devreme?
Gray: Uh,neata am picat din pat si m-am trezit.
Lucy: Ai avut un cosmar?
Gray: Sa zicem.
Lucy: Si ceilalti?
Gray: Juvia inca doarme,iar Erza cu Jellal cred ca se "joaca".
Lucy: Aha.
Gray: Dar tu? Cum esti? Mai ai dureri?
Lucy: Nu.

Ma asez la masa si mananc un mar verde. Primesc un mesaj de la Natsu in care imi zicea sa ma intalnesc cu el si sa-l iert,imi blochez telefonul si il arunc pe jos.

Gray: Era Natsu?
Lucy: Da.
Gray: De ce nu il asculti? Poate nu s-a intamplat cum crezi tu.
Lucy: A fost peste o fata si mai putin si si-o trageau! Tu ti cu el?
Gray: M-am intalnit cu el la o cafenea si mi-a explicat ce s-a intamplat. Lucy credel era beat nu stia ce face.
Lucy: Nu stiu ce sa fac Gray. Il iubesc dar inca ii vad peste una in vise.

Incep sa plang din nou iar Gray se ridica de la masa si ma imbratiseaza strans.

Gray: Gata,nu am vrut sa te fac sa plangi dar Natsu imi e prieteni si chiar te iubeste.
Lucy: Multumesc ca stai cu mine,si voi incerca sa ma intalnesc cu el azi.
Gray: Vrei sa te duc cu masina?
Lucy: Ma descurc si pe jos.
Juvia: Mhm...ce e cu zarva asta. Lucy iar ai plans?
Lucy: Neata Juvia putin dar acum merg sus sa ma pregatesc.
Juvia: S-a intamplat ceva cat dormeam eu?
Gray: Poate,dar acum ce ai zice sa profitam si noi de ocazie ca suntem singuri sus in camera.
Juvia: Mmmm sunt destul de curioasa.
Gray: Mergem sus si nu o sa mai fi curioasa.

Eram in camera mea si ma pregateam pentru intalnirea cu Natsu. Imi fac repede un dus si imi aleg cu ce sa ma imbrac,am ales un tricou alb cu o stea aurie si o pereche de pantaloni scurti negrii. Cobor jos si ii raspun la intrebarea lui Natsu,imi iau geanta si plec la terasa aleasa de el.

Natsu pov:

Stau acasa si astept raspunsul ei,am sunat-o de 72 de ori si nu mi-a raspuns intram pe instagram sa vad daca a mai pus o poza noua dar nimic imi inchid telefonul si vreau sa ma dau cu capul de pereti. Cum am putut sa fiu asa de prost? Sunt intrerupt de un mesaj care il deschid foarte repede,e de la Lucy a acceptat sa se intalneasca cu mine. Un zambet imi apare pe fata eram in culmea fericirii ma ridic din pat ca ars si imi fac repede un dus ma imbrac intr-un tricou negru si blugi albastri cu lanturi in lateral. Imi iau telefonul din pat si ies pe usa,ajung la o florarie si ii iau un buchet de trandafiri rosii ca sangele. M-am uitat la ceas si era 15:12 am intarziat putin semaforul pietonilor se face verde si traversez strada dar aud o frana si de aici nu imi mai amintesc nimic.

Lucy pov:

Il asteptam pe Natsu de o ora si nu a venit,oare ce s-a intamplat? A uitat sa se intalneasca cu mine? Sunt trezita din gandurule de telefonul care imi suna,era Natsu.

Lucy: Natsu unde esti?
Domn: Ma scuzati domnisoara dar Narsu Dragneel este la spital.
Lucy: Poftim dar ce s-a intamplat?
Domn: Un sofer beat a dat peste el pe trecerea de pietoni.
Lucy: Vin imediat la spital. La revedere.

Inchid telefonul si tremur toata de ce se intampla asta? De ce mie? Ii scriu mesaj la Gray si Erza despre ce s-a intamplat cu Natsu. Intru intr-un taxi si ajung la spital,din cate am auzit este la atajul 4 sala 2. Stateam pe holul spitalului si asteptam un rezultat cu starea lui Natsu,pe usa iese un doctor care se apropie de mine.

Doctor: Tu esti o ruda de-a pacientului Natsu Dragneel?
Lucy: Sunt iubita lui,Natsu e bine?
Doctor: Pai starea lui e stabila are mana in ghips si te-as ruga sa nu il lasi sa il dea jos sau sa se scarpine.
Lucy: Am inteles,pot sa intru sa il vad?
Doctor: Desigur acum doarme intr-o ora ar trebuii sa se trezeasca.
Lucy: Va multumesc.
Doctor: Este datoria mea.

Intru in salon si il vad pe baiatul pe care il iubesc in patul de spital cu mana in ghips si cu o masca pe fata pentru a respira mai bine,2 asistente erau pe langa el si ii luau temperatura cat si pulsu. Ma apropii de el si il sarut pe obraz si ii ating mana care era palida (care nu era in ghips intelegeti voi). Imi dau lacrimile si nu stiu cum sa mi le stapanesc o ameteala ma i-a deodata si pic pe jos. Pe usa apar si Erza si Jellal care ma ridica de jos si cheama un doctor. Ma trezesc dupa 2 ore de somn intr-un pat de spital cu o perfuzie in mana asistenata imi i-a temperatura si isi mai noteasa ceva pe o fisa.

Erza: Lucy esti bine?
Lucy: Da,ma doare putin capul dar in rest sunt bine. De ce am perfuzie in mana?
Jellal: Ai facut o cadere de calciu si ai lesinat.
Lucy: Scuze ca v-am ingrijorat. Natsu s-a trezit?
Erza: Da e in salon cu doctorii.
Asistenta: O sal vezi dupa ce se termina lichidul pana atunci mai odihneste-te putin.
Lucy: Bine.
Jellal: Mai stati de vorba eu ma duc la Natsu sa vad ce face. Revin imediat.
Erza: Ok

Liceul Fairy Tail ~Finalizata~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum