S-a terminat si vacanta,Natsu impreuna cu cealti au plecat mai devreme acasa. Imi era dor de Natsu cand voi ajunge voi sta doar cu el. Of mai incepe si scoala,anul asta va fi si ultimul sper sa nu "mor" pana atunci. Stau in avion impreuna cu Sting si Rogue care a venit cu doua zile mai repede de a pleca. Avionul a aterizat si cand am observat Natsu ma astepta jos. Am aruncat bagajul la Sting si am alergat la Natsu sa il sarut.
Sting: Woa,stai mai usor! Au..
Lucy: Ce dor mi-a fost de tine Natsu.
Natsu: Si mie mi-a fost dor.
Sting: Da da acum sa ma ajute careva sa car bagajele pana nu lesin cu ele in mana.
Lucy: Esti barbat sau soarece? Plus ai pierdut pariul si imi asculti ordinile timp de o saptamana.
Sting: Fu*** naibi de pariu. (Imi cer scuze pentru limbaj)
Lucy: Rogue vin-o si tu lasa-i bagajul lui Sting si mergem acasa.
Sting: Stai ce? Nu-i car la asta bagajul doar are maini si picioare.
Rogue: Imi pare rau frate pentru tine,dar pariul e pariu. Ai grija la bagaj e din piele intoarsa si nu vreau sa se murdareasca.
Sting: "Imi pare rau frate,pariul e pariu" (cu o voce pitigaiata)Am ajuns acasa si totul era...cum sa spun ca acasa sincer m-am obisnuit cu casa de vacanta. Intram inauntru si mergem in bucatarie sa bem ceva. Pe usa apare Sting gafaind.
Sting: Gata le-am adus. Fericita?
Lucy: Nu prea.
Sting: De ce?
Lucy: Doar nu imi lasi aici trolerul? Il duci in camera mea.
Sting: Ok SURIOARA MEA DRAGA,CU CEA MAI MARE PLACERE.
Lucy: Si eu te iubesc.Am mai stat de vorba cu Natsu si Rogue si s-a facut destul de tarziu. L-am rugat pe Natsu sa ramana la noi acasa si asa a si facut. Urcam scarile impreuna cu el pana in fata camerei mele,cand am intrat m-am asezat pe marginea patului iar el s-a aruncat in mijlocul patului.
Lucy: Ai grija baka.
Natsu: Cum mi-ai zis?
Lucy: Ups...Am uitat ca lui Natsu nu ii place sa-i spun asa. El se ridica in sezut ma trage langa el si incepe sa ma gadile iar eu radeam cu lacrimi.
Lucy: G..Gata Natsu. Nu mai pot.
Natsu: Imi mai zici baka?
Lucy: Nu.
Natsu: Bine. Of ce dor mi-a fost de tine Lucy. Te iubesc.
Lucy: Si eu te iubesc.Ne sarutam pasional si apasat mana lui imi mangaia spatele si cu cealalta imi tinea barbia. De langa s-a auzit o bubuitura si un glas care ma facea sa rad "ce naiba faceti acolo nebunilor? Nu vreau sa fie zoo la mine in casa!" dap era Sting care striga de pe partea cealalta a peretelui care da si in camera lui. M-am schimbat in pijamale si am mers pana la camera lui frate-miu care o impartea cu Rogue.
Lucy: Sting ii imprumuti la Natsu un tricou si un pantalon scurt?
Sting: De ce?
Lucy: Ramane la noi peste noapte,si nu are cu ce sa se schimbe.
Sting: Soarta.
Lucy: Te rogg.
Sting: Si ce imi iese din asta?
Lucy: Poti macar sa te uiti la mine cand vorbesc? Cu cine naiba vorbesti la telefon?
Sting: Hei ce faci? Dami telefonul! Lucyka.
Lucy: Hmm...ce naiba? Decand vorbesti cu Minerva?
Sting: O cunosti?
Lucy: E un model la o lata firma si am facut o colaborare cu ea dar iti zic de acum ca e enervanta vorbeste mult si are pretentii foarte mari.
Sting: Cine a zis ca imi pasa de ea?
Lucy: Daca tu zici,deci imi dai?
Sting: Cum zici??
Lucy: Te log Stinghii.
Sting: Asa mai merge. Uite.
Lucy: Mersi.Ies din camera lui si intru in a mea si il vad le Natsu care se uita la telefonul meu.
Lucy: Poftim Sting iti imprumuta astea. La ce te uiti? Mai ales la telefonul meu?
Natsu: Sa vad daca iti mai trimite mesaje idiotul ala de Jackal si ma mai uitam inca odata la pozele facute in vacanta. Si ii multumesc fratelui tau.Natsu incepe sa se dezbrace de tricoul pe care il purta aratand la vedere abdomenul lui bine lucrat. Ma ridic de pe pat si il imbratisez de la spate spunandui "Te iubesc" el s-a intors si ma sarutat din nou dar nu era un sarut pasional ci unu salbatic care imi placea la nebunie. Dupa ce ne despartim se imbraca apoi ne bagam in pat.
Imi cer scuze pentru greselile de ortografie si altele. Sper ca va placut capitolul ^_^.
CITEȘTI
Liceul Fairy Tail ~Finalizata~
FanfictionEu sunt Lucy Heartfilia am 17 ani,sunt o persoana destul de curioasa putin timida,am un frate mai mare pe care il cheama Sting.Studiez in liceul Fairy Tail unde imi fac noi prieteni.