Eram in camera mea in pat si dormeam razele soarelui dansau pe obrajii mei dar m-am intors pe partea cealalta cu patura pe cap. Deodata am auzit cum cineva batea la usa.
Natsu: Hei papusa,hai trezeste-te.
Lucy: Mmm...bine.
Natsu: Neata iubito. ~sarutandu-ma~
Lucy: Neata.
Juvia: Lucy pot sa iti imprumut....scuze ca v-am deranjat.
Lucy: Nu-i nimic,ce vrei sa-ti imprumut?
Juvia: Pai fusta rosie cu buline albe.
Lucy: Sigur caut-o in al doilea dulap.
Juvia: Multumesc Lucy.
Lucy: Cu placere.
Natsu: Te las sa te imbraci si tu ne vedem jos.
Lucy: BineNatsu a plecat din camera apoi m-am apropiat de Juvia alegandu-mi si eu cu ce sa ma imbrac. Dupa 5 minute eram amandoua gata. Eu mi-am ales o fusta neagra si un maieu turcuaz si m-am incaltat in tenisii negri.
J
os s-au auzit o voce masculina pe care parca am mai auzit-o. Am coborat repede jos cu Juvia si l-am vazut pe Sting foarte nervos cu valiza langa el.
Lucy: Sting ce faci aici?
Sting: Am venit aici sa-mi petrec timpul cu sora mea. Apropo de ce dracu nenorocitii astia sunt aici? Ti-au facut ceva? Va bat pe toti!
Lucy: Sting stai! Nu mi-ai facut nimic stai linistit. Sunt de treaba nu fac rau nimanui crede-ma.
Gray: Mai Perfecu lipsea...
Sting: Cum mi-ai zis?
Lucy: Gata. Opriti-va.
Sting: Bine sa zicem ca le voi da o sansa dar asta pentru ca esti soremea si te iubesc.
Lucy: Chiar?? Mersi Sting!!!
Sting: Apropo de ce te-ai imbracat asa de sexy? Unde mergi? La un club?
Natsu: Pentru mine,nu-i asa Lucy?
Sting: Despre ce naiba vorbesti?
Lucy: Sting,Natsu e iubitul meu.
Natsu: Sal.
Sting: Iubit? Salut Natsu.Ce bine ca Sting a inteles ideea ca Natsu si prietenii lui nu sunt asa rai. Cat timp ma gandeam la asta Levy ma luat de mana si am mers in bucatarie unde ne-am asezat la masa. Sting si Natsu povesteau despre lucruri de la masini la scoala apoi la mine. Stai ce???
Lucy: Sting!!!
Sting: Da?
Lucy: Nu-i mai spune despre copilaria mea!
Natsu: De ce? E asa interesant.
Sting: Vezi? Si Natsu vrea sa stie.
Lucy: Of ce ma fac cu voi..
Sting: Deci unde am ramas Natsu?
Natsu: La partea la...M-am ridicat de la masa si am mers cu fetele in sufragerie unde ne faceam un plan pentru azi.
Levy: Ce ziceti de muzeu?
Erza: Am fost acolo deja.
Juvia: Hmm....ce ziceti la plaja?
Levy: Daca mai stau la soare o sa ma ard si mai rau.
Lucy: Vreti sa ne plimbam in parc?
Juvia: Bine.
Levy: Ne asteptati putin? Eu cu Erza mergem sa ne schimbam.
Lucy: Sigur.Levy si Erza au urcat repede scarile iar eu cu Juvia stateam pe canapea asteptandu-le,pe usa apar baietii destul de curiosi.
Gajeel: Unde e Levy?
Juvia: Sus se schimba.
Jellal: Unde vreti sa mergeti?
Lucy: In parc.
Natsu: Super venim si noi.
Juvia: Nenene,doar noi fetele.
Gray: Ce? De ce?
Juvia: Asa.
Erza: Gata.
Jellal: Unde crezi ca mergi asa imbracata?
Erza: In parc,de ce?
Jellal: Sa le curga bale baietilor cand te vad nici nu ma gandesc.
CITEȘTI
Liceul Fairy Tail ~Finalizata~
FanfictionEu sunt Lucy Heartfilia am 17 ani,sunt o persoana destul de curioasa putin timida,am un frate mai mare pe care il cheama Sting.Studiez in liceul Fairy Tail unde imi fac noi prieteni.