aspyn: saat dörde yaklaşırken, aklıma gecenin düşürdüğü soru işaretleri hakim. bu sebeple eğer uyumadıysan, o soru işaretlerini, birer noktaya dönüştürmek istediğimi söylemek isterim.
justin: ilk mesajı senin atmış olmanın verdiği büyük bir heyecan doğrultusunda cevaplıyorum seni: sor istediklerini, sor ki; ileride nokta bıraktığımız şeyler geçmişlerimiz olabilsin.
aspyn: "derimin altındaki kırışıklığı bilmeden yargılıyorsunuz beni." demişler. bu sözden yola çıkarak soruyorum sana, senin derinin altındaki kırışıklıklar nelerdir, neden oluşmuşlardır ve çaresi nedir?
justin: aslına bakarsan, pek çok kez sormuşumdur kendime, bu sorunun benzerlerini. ancak, cevabımı bulmak için geçmişe inmek gerektiğinden, çekinmiş ve hep sonraya bırakmışımdır. demek, sonra bu zamanmış.
justin: ilk yerleşmiş kırışıklığım, annemin karnından çıktıktan hemen sonra, nefes alamama sorunu yüzünden hayata göz kapaklarını kapatıp, kirpiklerini armağan eden ufak kardeşim olmalı.
aspyn: birini hissetmek için, teninin tenine değiyor olması şart değil, kalp değdi mi bir birine, gerisi teferruat. demem o ki, endişelenme ve kafanı kaldırıp yukarı bak, o hep senin için orada olacak.
pekala, ikinci kırışıklığın?justin: derime öylesine işleyebilecek, ikinci olay, sensin. kırışıklığım, ona merhem olacak olan sensin.
ve inan bana benim ilk defa böylesine değiyor birine hislerim. seviyorum seni, çok seviyorum.aspyn: ve bende sana alışıyorum justin, iyi geceler. ayrıca teşekkür ederim, soru işaretleri azaldı. 🙏🏻
umuyorum ki, okumaktan zevk alıyorsunuzdur, sizleri seviyorum.