Bölüm 33: Hayal Kırıklığı

2.5K 45 13
                                    

Nefes nefese kalmıştım evet uzun süre yapmayınca insan baya bir acemileşiyormuş ıkı saat süren ateşli ilişkimizin aralarında Atahanın aglaması onu susturmam ve tekrar dönüp tekrar konsantre olmam bizi baya zorladı ama Areli okadar çok seviyordum kı teni tenime değer değmez haz almaya başlıyordum.

Evet son kasılmalarımı yaşadıgımda dagın zırvesınden aşağıya atlar gibi hissediyordum kocaman boguk bir hırıltıyla gelmeye başladıgımda ter içinde kalmış olan Arelin sımsıkı gözlerle çoktan geldiğini anlamıştım ve bir anda benimde gelmemle yataga yıgılı vermiştik;

-Seni ne kadarda özlediğimi umarım fark etmişsindir Hande 

-Haha ! Evet öyle bir fark ettim kı en son Atahanın aglamasına ragmen benı kucagından indirmiyordun

Arel kahkasını bastırmak için yastıga gömüldü ama oda benım gibi konu ikimiz olunca ve seks olunca kendınden geçiyordu şapşal adam.Gecenin devamı duşta gelmişti tam bitiriyoruz derken tekrar tekrar banyo fantazısı ve bitip tükenmeyen sevişmelerimiz.En son duştan çıkarken birbirimize temas etmemeye çalışarak çıkıyorduk.Yataga yattıgımda hiç bu kadar huzurlu hissetmemiştim kendımı gerçekten muhteşemdi Arelin yüzünü okşamaya başladım o ise yorgunlukla gözlerini çoktan kapatmıştı...

Uyuyalı yeni olmuştu yada ben yorgunluktan öyle sanıyordum ama Arel kalmış sessiz şekilde banyoda biriyle konuşuyordu deli adam koca evde başka yer yok gibi iş konuşmak için oraya girmişti tam kalkacaktım ki penceler gözüme çarptı heey daha sabah olmamıştı ki !

Geceliğimi üstüme geçirip Göz ucuyla Atahana baktım evet huzurla uyuyordu hemen banyonun kapısına dayandım ve kalbımın agzımın içinde atmasını unutarak heyecanla konuşulanları dinlemeye başladım bu  işte bir iş vardı sabahın dördüydü tam dördü;

-Şu telefonu artık kapat lanet kadın !

Karşı taraf nediyordu bilmiyorum ama Arel gittikçe sinirleniyordu ve uslubu çirkinleşiyordu;

-Sana daha kaç kere demem gerek benı arama diye he! kes sesini kaltak ! zaten inkar eden yok evet oldu ama çok geçmişte oldu çok fazla geçmiş anlıyormusun şimdi daha fazla uzatma ve benı bır kere daha rahatsız etme!

Arelin telefonu kapadıgını anladıgımda jet hızıyla yataga dönüp üstümdekini fırlattım uyuyor numarası yapmaya çalıştım ama sankı kalbım çok hızlı çarpıyordu Arel derin bir soluk aldı telefonunu makyaj masasının üstüne koyduktan sonra Atahanı öptü ve yataga girdi sırtım ona dönük oldugu için şükür ettim o ise ellerını bana dolayım ensemi öptü şimdi o uykuya dalıyor ben ise gözlerimi bile kapatamıyordum ne olmuştu ne dönüyordu acaba bilmiyordum ama içimdeki ses çok kötü şeyler olacagını söylüyordu...

Kırk dakika boyunca sabırla Arelin uyumasını bekledım iyice uykuya daldıgını hissettiğimde ise yavaşça kalktım parmak uçlarıma basa basa makyaj masasasının önündeki telefonu alarak odadan çıktım evet yine kalbim gümbür gümbür atıyordu ama öğrenmeliydim kimle konuştugunu anlamalıydım.Yavaş adımlarla merdivenlerden indim ve mutfaga geçtim en azından yakalanırsam su içiyordum derim allahtan havuzun aydınlatması mutfaga vuruyorduda ışığı açmaya gerek kalmamıştı.Elim ayagımın buz kesmesı bir kere ellerim beni yok sayarak fena halde titriyordu Arelin telefonunda ki numaraya açıp kendı telefonuma yazdım konuşma sürelerinin tam 34 dakika oldugunu görünce erken uyanmadıgıma lanet ede ede numarayı kayıtladım ve whatsabı açtım ıkı kere güncelledıgımde numara anca gelmişti dualar eşliğinde fotografı büyüttüm ama yaşadıgım şokla telefonu elımden düşürdüm lanet olsun lanet olsun!

Tam kalkıyordum ki Arelin ayak seslerini duyunca masasının köşesindeki su bardağını yere attım ve telefonları hemen sutyenime soktum cam  kırıklarını toplamaya başladıgımda Arel çoktan mutfaga gelmişti;

Aşka DEĞERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin