Bölüm 40 : Kaza

909 26 9
                                    

Evet bugun oğlumun bebeğimin doğum günü boyum kadar oğlum var diye artık dalga geçebilirim.Ama benden önce Arel zaten bol bol bu espiriyi yapıyordu bile.Üst kadın penceresinden bahçeye doğru bakıyordum bugün sebepsizce midem bulanıyordu azdı ama bastırabiliyordum ama şimdilik .Ne müthiş bir huzurdu Allahım bu manzara.İkizlerle ilgilenen Adil abim,Yelizin karnını okşayan Ayhan abi ve Atahanla boğuşan Arel.Küpelerimi takıp gelenleri karşılamak için aşağıya indiğimde kapıda Mina ve Muratı gördüm.Aman Allahım bu kız dergilerde gazetelerde gördüğümden çok çok daha güzeldi.

'Merhaba,hoşgeldiniz '.

Mina uzak davranır diye düşünürken el sıkışmamızı da geçip yanaklarımı öpmüştü.Egodan eser olmayan ömrünü okumakla ve kendini yetiştirmekle geçiren bu gencecik güzeller güzeli kız bence çok uzun yıllar mutlu olmayı hakediyordu.Nişanlısı Muratı saymıyordum bile beyfendiliği duruşundan bile belli oluyordu gerçekten.Kısa bir konuşmadan sonra hepsi içeriye girmişti bile.

Doğum günü pastamızı üflememiz Atahanın pastayı üflerken uyuyor olması ama elini pastaya sürmesi derken kahkahalarla geçen bir doğum günü partisi olmuştu.Atahanı kucağıma alıp odasına doğru çıktığımda peşimden gelen Arel misafirleri bırakıp şapşal bir şekilde beni öpüyordu.

'Aşağıda bir sürü insanın olduğunun farkında mısın sevgilim?'

'Farkındayım ama herkesin keyfi yerinde,serviste devam ediyor abimler yengemlerde burda bence 10 dakika yok olmamız kimseyi düşündürmez.'

'Şapşalsın sen biliyor musun?^

'Biliyorum ama bu adamı bu hale getirende sensin bunuda senin biliyor olman lazım.'

'Arel seni çok seviyorum be adam.'

'Bende seni çok seviyorum Handem benim.'

Arel tüm tutkuyu vücuduma yayacak şekilde beni öptükten sonra.Arkamdan bana sarıldı beraber dışarıda çalan müziğe ayak uydururak sallanmaya ve Atahanı izlemeye başladık.

'O bizim parçamız biliyorsun değilmi?'

'Bize ait bizden sonrasında kalacak olan.'

'O nedemek şimdi bizden sonrası falan.'

'Yani sonuçta sonsuza kadar yaşayamayacağımıza göre??'

'Hande saçmalama daha çok var böyle şeyleri düşünmemiz için daha seninle muhteşem günler çokça sık tutkulu geceler yaşayacağız.'

'Ya Areeeelll !'

Kahkaha atarak dudaklarına yapıştığımda aşağıda kopan çığlıkla ortalık birbirine girmişti.Aynı anda hem ben hemde Arel merdivenlere doğru koşup aşağıya indik.Evet bu Yelizdi Yeliz doğuruyordu ama doğuma daha bir ay yokmuydu? Bahçeye indiğimizde korkudan ağlayan ikizler bir tarafta,Yelizi kucağına alıp arabaya doğru koşan ve korku dolu gözlerle bize bakan bir Ayhan abi vardı ah nolmuştu bu kıza böyle.

'Arel siz bizim eve uğrayın Yelizin bavullarını alın.'

'Tamam abi ben hallediyorum lütfen panik yapma lütfen.'

'Na-nasıl yapmıyım kız kuş gibi çırpınıyor.'ğ

'Tamam dur arabayı ben kullanayım.Hande bavulları alsın.Sevgilim halledebilirsin değilmi?'

'Tabikide aşkım merak etme sen.'

Elim ayağıma karışmıştı ama allahtan misafirlerimiz anlayışsız insanlar değildi hepsi iyi dileklerini iletip gidiyordu Mina ve Murat sanki kendi çocuklarının doğum günüymüş gibi hediyeleri içeriye taşıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşka DEĞERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin