11
Jongin yediği yemeğin boğazından geçmediğini hissetti. Pilavına bakarken beceriksizce eti çiğnedi.
Bayan Kim'de rahatsız görünüyordu. Hiçbir şey söylemiyordu. Aynı yemek masasında oturduklarında ikili arasında rahatsız edici bir sessizlik oldu.
"Taemin nerede?" Jongin annesine bakmadan sordu.
"Arkadaşlarıyla dışarı çıktı." Bayan Kim cevap verdi.
''O-oh.'' Jongin başını salladı ve ağzına zorla pilav attı. Lanet olsun,çok tuhaftı. Jongin ne zaman böyle olduğunu bilmiyordu. Birkaç yıldır ailesine karşı mesafeliydi. Bu yüzden yalnız ikisi masada oturduğu için garip hissediyordu. Sadece ikisi.
Babası işteyken, Taemin arkadaşları ile birlikteydi. Jongin suyunu yudumladı ve tekrar yemeğe başladı. En nefret ettiği şey buydu. Genellike Taemin konuşurdu. Gevezeliği masaya ruh kazandırırdı.
Jongin akşam yemeğinin hemen bitmesi için sessizce dua etti. Buna tahammül edemeyecekti.
Chanyeol ile birlikteyken, aniden mutlu ve şanslı biri oluyordu. Ayrıca her zaman aile üyelerinin yanında neden garip olduğunu anlamıyordu.Y emeği bitirdikten sonra Jongin annesine masayı toplaması için yardım etti. Genellikle ona yardımcı olan Taemindi. Ama güzel çocuk dışarıda olduğundan, annesine yardım eden kişi Jongindi.
''Dayım n-nasıl?'' Boğazında siniri fark edince sordu Jongin.
''İyi, doktor şu an hastalığı üzerinde çalışıyor. Ağır bir şeyler yapması ve çok fazla yağlı yemek yemesi yasak.''
Jongin gözlerini kırpıştırdı. Dayısı ani bir kalp krizi sebebiyle hastaneye gittiğinden bu yana 1 hafta olmuştu. Taemin'in aksine Jongin dayısı ile yakın değildi. Ziyarete gittiklerinde Taemin sohbet ederken Jongin bir odanın içine gizlenmişti.
İşi bittikten sonra, merdivenlerden çıktı ve odasına girip bir nefes verdi.
O annesiydi! Ve garip ilişkisine bakın!
Jongin çok iyi biliyordu, annesinin ve babasının yüzü Jongin'e gelince katılaşıyordu. Taemin'e baksalar mutlu oluyorlardı.T aemin çok şanslı bir çocuktu, değil mi?
Masanın üzerinden telefonunu aldığında içini çekti Jongin. 3 tane okunmamış mesajı vardı.
''Bu Chanyeol'den gelmiş olmalı.'' Mesajı açarken Jongin mırıldandı.
Değil mi? Chanyeol idi.
'Kkamjongie~ cheseecaken cennet gibi! Neredeyse yarısını bitirdim! Eğer kilo alırsam spor salonunda bana eşlik edeceksin! Unutma!'
Jongin cevap yazarken sırıtıyordu. Çok fazla yememesini söylemesine rağmen Chanyeol bir salaktı.
Diğer okunmamış mesaj Kyungsoo'dandı, yaklaşan sununun baskısı olup olmadığını soruyordu.
Diğeri ise...
Sehundu.
'Jongin-ah'
Jongin kaşlarını çattı ama sırıtıyordu. 'Evet?' yazdı ve Sehun'a gönderdi.Birkaç dakika sonra cevap geldi.
'Ne yapıyorsun?'
Jongin ve Sehun birbirleriyle sohbet etmeye başladılar. Soruları basitçe yemekte ne vardı,yarın ne yapacaksın,ne zaman uyuyacaksındı.
'Bugün seni biriyle gördüm.'
Mesajı okurken Jongin gözlerini kırptı.
'Beni mi gördün?Nerede?' [Jongin]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ugly Twins
Fanfiction"Aptal! Yanlış ikize itiraf ettin.'' Taemin ve Kai benzer yüzlerle ikizlerdi ama tamamen farklı hayatları vardı. Kai'nin sahip olmadığı şeylere Taemin sahipti. Arkadaşlar... Ün... Aşk... Her şey, sadece Taemin'e uçuyordu. Peki, bir gün Sehun genç...