14
"Senin için çok büyük değil mi?" Jongin, Chanyeol'ün pantolonunu giydiğinde Chanyeol sordu.
''Biraz.'' Jongin uzun kollusunu çekerken söyledi. ''Daha küçük olanı yok mu?''
''Bu en küçüğü.'' Yatağının üzerine otururken Chanyeol söyledi. ''Boyuna bak. Uylukların aşağıya inmiş!''
Jongin bacaklarına baktı, Chanyeol'ün pantolonunda duran uyluklarına baktı. "En azından bir etek giymiş gibi görünmüyorum."
Chanyeol güldü. "Peki ya kot pantolon?"
''Deniyorum.''
Chanyeol Jongin'in pijamalarını çıkarıp kendi pantolonunu giymesini izledi.
''Bu...'' Jongin beline bol gelen geniş alanla ve Chanyeol'un pantoloyla biraz mücadele etmeden önce iç çekti. ''"Chanyeol-ah, kemer var mı?"
Chanyeol kahkaha attı ve dolapta kemer aramaya başladı.
Jongin küçüktü.
Ve Chanyeol bunu seviyordu.
***
Jongin okulu asma planını iptal etti. Kyungsoo yapmamasını tavsiye etmişti.
Kim aniden büyük bir görev verileceğini ya da herhangi bir testleri düzenleyeceğini bilebilirdi?
Jongin dün gece evi aramıştı ve Chanyeol'ün evinde kalacağını söylemişti. Annesi ilk başta şikayet etmişti ama sonunda izin verdi.
Chanyeol uzun süredir Jongin'in en iyi arkadaşıydı. Elbette Bay ve Bayan Kim ona güveniyordu.
"Seni üniversiteye ben götüreceğim."
"Hayır. Kendi okuluna git."
"Ama-"
''Farklı yollarda. Geç kalacaksın.Tamam mı?''
''20 dakika geç kalmak tolere edilebilir.''
"Ben tolerans göstermeyeceğim." Jongin sertçe kafasını salladı. "Trenle gidiyorum. İyi günler, Chanyeollie!"
Chanyeol iç çekti. Gerçekten kendisi Jongin'i üniversiteye bırakmak istiyordu. Bunu gerçekten çok istiyordu. Ama Jongin reddettiği için...
"Tamam... hemen gidiyorum..." Chanyeol vücudunu arabaya yaklaştırırken söyledi.
Jongin gülümsedi ve sağ eliyle 'hwaiting' yaptı.
''Seninle tren istasyonuna yürümeme ne dersin?'' Chanyeol tekrar sordu.
Jongin iç çekti ve kafasını salladı. "Buraya 5 dakika uzaklıkta. Üniversiten buradan çok uzak. Git, git."
Chanyeol arabasına binmeden önce inledi. Jongin güldü ve Chanyeol ayrılmadan önce sağ elini salladı.
Metro istasyonuna yürürken, dün yaşadıkları kafasında tekrarlanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ugly Twins
Fanfic"Aptal! Yanlış ikize itiraf ettin.'' Taemin ve Kai benzer yüzlerle ikizlerdi ama tamamen farklı hayatları vardı. Kai'nin sahip olmadığı şeylere Taemin sahipti. Arkadaşlar... Ün... Aşk... Her şey, sadece Taemin'e uçuyordu. Peki, bir gün Sehun genç...