18
Taemin telefonuna gergin bir ifade ile baktı. Bir gün olmuştu ve şantajcı kişi ona mesaj atmamıştı. Ama bu yine de Taemin'i huzurlu hissettirmiyordu. Fırtına öncesi sessizlik gibiydi.
"TAEMIN!"
Birinin yüksek sesle omzuna dokunmasıyla Taemin yerinden zıpladı. Başını sırıtan Key'e çevirdi.
"Key-ah!" Taemin kızdı. "Beni korkuttun!"
Key dilini çıkardı ve Taemin'in yanına oturdu. "Açlıktan ölüyorum! Bir şeyler yemeğe gidelim!"
"Hmm." Cebine telefonunu sokarken Taemin mırıldandı. ''Diğerleri nerede?"
''Onew ve Jonghyun hala dersteler.'' Key dedi. ''Minho nerede?''
"O da sınıfta." Taemin dedi. "Nerede yiyelim?"
"Dışarıda yemek istiyorum. Makarna gibi...Pizza...İtalyan yemeği yemek istiyorum.''
"İtalyan yemeği.." Taemin mırıldandı. "Tamam, hadi gidelim."
İkisi daha sonra üniversitenin çıkışına doğru yürümeye başladı. Her şey hakkında konuştular. En yeni filmler, takılmak için en havalı yer, ve...
"O Krystal değil mi?"
Taemin Key'in işaret ettiği yöne baktı. Evet,gerçekten de Krystal'di. Amber ve Luna ile bir Japon lokantasında yemek yiyordu.
"Onlara katılmalı mıyız?" Taemin sordu.
"Ung..." Key dudaklarını büktü ve daha sonra başını salladı. "Hayır."
''Neden...''
''Sadece...'' Key içini çekti. ''Krystal'in değiştiğini düşünüyorum.''
"Ne demek istiyorsun?"
"Bizimle sık sık takılmıyor. Ve... o sanırım..." Taemin Key'in cümlesinin bitirmesini bekledi ama Key devamını getirmedi.
"...hiçbir şey. Unut gitsin! Gidip şimdi makarna yiyelim!" Key mutlulukla dedi ve Taemin'in bileğinden tuttu.
Taemin Key'i takip ederken kaşlarını çattı. Evet, bu doğruydu. Krystal son zamanlarda onlarla takılmıyordu. Çok fazla da konuşmuyordu. Gerekli olduğu zaman konuşuyordu. Key haklıydı, Krystal normalden biraz farklıydı.
''Sen ve Minho sevgili olduğu için sinirlenecek diye korkuyorum.'' Key alçak sesle aniden söyledi. ''Krystal'in, Minho'nun en büyük hayranı olduğu biliyorsun değil mi?''
Taemin kaşlarını çattı. "Ama sadece bir hayran olduğunu söyledi..."
"Oh, hadi ama Taemin." Key inledi. "Krystal Minho'yu seviyor. Belli oluyor."
Taemin'in yüzünün rengi attı. "Asla."
Key içini çekti. "Dediğin gibi olsun."
Daha sonra, Key Taemin'in elini tutup İtalyan restoranına sürüklerken Taemin Key'i, kalbi küt küt atarken izledi.
Krystal Minho'yu asla sevmemişti ve asla göstermemişti. Taemin Minho ile sevgili olduğunu söylediğinde çok mutlu görünüyordu.
Ya da bu sadece bir oyun muydu?
"Nereden biliyorsun?" Taemin aceleyle Key'e sordu. "Krystal'in, Minho'yu sevdiğini.''
"Şey..." Key dudağını ısırdı. "... unut gitsin, Taemin-ah."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ugly Twins
Fanfic"Aptal! Yanlış ikize itiraf ettin.'' Taemin ve Kai benzer yüzlerle ikizlerdi ama tamamen farklı hayatları vardı. Kai'nin sahip olmadığı şeylere Taemin sahipti. Arkadaşlar... Ün... Aşk... Her şey, sadece Taemin'e uçuyordu. Peki, bir gün Sehun genç...