19.BÖLÜM: Onun Bana İhtiyacı Var

93 6 2
                                    

Keyifli okumalar~

Önce vücudu ürperip, tüyleri diken diken olduğunda gözlerindeki ağırlığı anlamıştı. Açmakta zorlandığından, ilk önce nerede olduğunu yoklarcasına kendisine değen şeyleri hissetmek istedi. Kendisine yaslanan bir beden olduğunu anlayınca zorlanarak gözlerini hızla açtı.

Tavandaki şekilleri inceleyip, kafasını öne eğdiğinde Min Jae'nin göğsüne yaslanmış olduğunu gördü. Hafifçe doğruldu. Hala küvetin içindelerdi. Min Jae'nin üşümüş olabileceğini düşünüp, seslendi.

"Min Jae."

Bir kıpırdama olmadığından, ateşi düşmüş mü diye kontrol etti. İnanılmazdı, sıcaklığından eser kalmamıştı ama biraz normalden soğuktu. Suyun içinden çıkmak için genç kızın omuzlarından tutup kendinden uzaklaştırdı. Fakat uykulu gibi görünüyordu bu yüzden uyumasını istiyordu. Genç kızı hiç rahatsız etmeden, küvetteki suyu çıkmadan boşalttı. Sıcak su vanasını açtı ve dolması için acele etti. Suyu biraz ılık yapıp vücutlarına göre ayarladı.

Min Jae, kendiliğinden uyanmıştı. Nerede olduğunu kafasını dört bir yana çevirerek anlamaya çalıştı. Yaslandığı bedene arkasını dönerek baktı. Joshua, hiç kıpırdamadan kendisine bakıyordu. Yüzü soğuktu. Sadece bakıyordu.

"Neden buradayız?" sesi buruk çıkmıştı genç kızın.

Joshua, sessizce ona bakıyordu.. Ellerini genç kızın yüzünde bir süre gezdirdi. Min Jae'nin önüne gelen saçlarını kulağının arkasına attıktan sonra mükemmel yüze bir kez daha baktı. Kurumuş dudaklarını diliyle ısladıktan sonra konuşabilmişti.

"Nasılsın?" diye sordu Joshua.

"Biraz karnım ağrıyor.. Joshua, neden bu şekilde küvetin içindeyiz?"

Joshua, genç kızın iyi hissetmediğini duyunca küvetten çıkmak için ayağa kalktı. Kıyafetlerinden akan suyun küvete boşalması için biraz bekledi. Tek ayağını dışarı atıp, lavabonun önüne geldi.

"Hadi sende çık. Karnın daha çok ağrıyabilir." üzerindeki ceketi çıkartırken konuştu.

"Üzerim ıslanmışken, banyo yapacağım. Ama bana ne olduğunu anlatır mısın?"

Min Jae, küvetin içinde hala oturur haldeydi. Joshua, üzerine yapışan tişörtten birkaç saniyede kurtulmuştu. Genç kız, onun üzerini süzerken hafifçe yutkundu. Joshua, iki üç adım atıp küvetin önünde oturmuştu. Birbirlerinin gözlerine bakıyordu ikiside, doyuyorcasına..

"Çok ateşin vardı. Jeonghan bunu yapmamı söyledi." dedi Joshua.

Min Jae, an itibariyle afallayıp cevap verememişti. Hatırlamaya çalışıyordu fakat bu mümkün değildi. Tekrar yutkundu.

"Ahh! G-göğüs kasların.." diyerek parmağıyla işaret etti.

Gözlerini hiç ayırmadan genç kıza baktı. Hafifçe sırıtmıştı o görmeden. Soğuk yüzünü tekrar getirdikten sonra söyledi.

"Ne olmuş?" dedi ondan duymak istercesine.

Min Jae, aniden karnında hissettiği acıyla suyun içinde kıvranmıştı.

"Ahh karnım! Josh, çıkman lazım! Lavaboyu kullanacağım." biraz sertçe uyarmıştı genç kız.

"Ne oldu?" oturduğu küvetin önünde sordu.

Min Jae, daha fazla dayanabileceğini sanmıyordu. Suyun içinden etrafı ıslatarak çıktı. Bir eliyle karnını tutarken, diğeriyle Joshua'nın kafasını çeviriyordu.

"Arkanı dön çabuk! Acil durum." dedikten sonra altındaki eşofmanı indirip, klozete oturmuştu.

Ayak ucunda arkası dönük yerde oturan gencin kulaklarını iki parmağı ile kapatmıştı. Şuan utanç içindeydi!

Welcome My GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin