H3 "denk het niet , Griffo"

1.5K 47 0
                                    

{Bella}

Hier ben ik dan weer op school en Jack zit er maar veel te relax. Ik zit in de aula met wat vrienden en ik moet het weten.De rest kijkt me raar aan als ze zien dat ik naar ze toe loop. Ik sla met mijn hand op de tafel en kijk Jack strak aan.

"Mis je me nu al , schatje?"zegt hij met zijn grijns. "Meekomen" glimlach ik nep.Ik pak hem bij zijn arm en trek hem mee uit de aula terwijl de rest van de groep ons raar aankijkt.

''rustig babe'' grinnikt hij.

" Noem me niet zo'' zeg ik geirriteerd. ''Je houd wat achter zeg het me" Zoals wat?" zegt hij nochalant. Ik haat het hoe hij zo kan doen alsof er niets aan de hand is.

''Ik weet wat je bent'' hij kijkt gelijk op. "'Zeg het dan mevrouw ik weet alles'' zegt hij spottend hij kijkt me met gespleten ogen aan. " Een weerwolf '' 

Hij komt op me af en duwt me tegen de muur. "Hoe weet je dat?''sist hij. "Ik heb zo mijn kanten" zeg ik met een grijns. "Zeg het tegen niemand begrepen''

"hmm moet ik even over nadenken , ik wil een deal" grijns ik. "Wat wil je?'' zucht hij. "Ik stel vragen erover en jij gaat precies antwoord geven"  Hij kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. Hij duwt zich van de muur af ''Mooi niet,vergeet het" Hij draait zich om en loopt weg.

"Dan zal ik je geheimpje maar door moeten vertellen"zeg ik met een verveelde zucht. Hij komt snel aan gerent in een seconde en staat voor me "Dat doe je niet , het bos uit school" en dit keer loopt hij echt weg.

~~~~~

Ik loop in het bos en verder op zie jack staan tegen een oud half gebouw van steen. Hij staat op en staat al weer voor me.

Hij doet een teken dat ik mee moet lopen. "Hoe ben je een weerwolf geworden?" hij denkt na ''De alpha beet me, zo veranderde ik langzaam" we gaan langzaam zitten op 2 rotsen. "Kan je er ook van af komen?"

''Nee, dat is onmogelijk " ik knik  en ga verder met vragen stellen. ''Dood je mensen?" ik kijk langzaam op ergens bang dat hij ja zou zeggen.

"Nee , dat zal ik nooit doen ook niet na wat ik nu ben '' vertel hij.

~~~~~

Ik zit thuis achter mijn laptop Jack is gewoon een weerwolf. Ik weet nu veel meer over hem en het verandert niks tussen ons zei hij. Maar ik vind het raar , ik heb er nooit in gelooft maar als weerwolven bestaan , bestaan andere bovennatuurlijke wezens dan ook?

ik hoor beneden een deur openslaan en geklop op mijn raam. Ik loop rustig naar mijn balkon toen en open het gordijn. ik schrik me dood. Jack staat er. Ik doe lachend mijn balkondeur open.

"Hey wat kom je doen ?'' vraag ik. Hij komt mijn kamer binnen zonder dat ik überhaupt wat heb gezegd. Hij gaat zitten op mijn bureau stoel en leunt achterover. Ik trek mijn wenkbrauw op.

''Ben je niet geschrokken?" Ik ga op mijn bed zitten en haal mijn schouders op. '' Ja ,wist niet dat het echt was zeg maar'' hij knikt en grijnst. Hij komt op me aflopen en gaat naast me zitten. ''Nu ben ik toch nog in je kamer'''grijnst hij. Ik had gezegd dat hij nooit in mijn kamer zou komen. Hij brengt zijn gezicht naar de mijne. Ik duw hem weg.

''denk het niet , Griffo''

Herschreven ✔️

The WolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu