H8 Jou weghalen van gevaarlijke dingen''

1K 42 6
                                    

{Bella}

Weer een nieuwe schooldag fijn kuch sarcasme  Ik trek mijn schoenen aan en pak mijn tas en stap op de fiets in dit bloedheten weer fietsen. Bij school aangekomen zet ik mijn fiets in de stalling en loop ik naar binnen en ik zie ook niemand van mijn vriendengroep. Als ik steeds dichter bij mijn kluisje kom staat Noah daar heb ik het wel goed of verbeeld ik het me? ''Hey'' zegt Noah ongemakkelijk ''Hoi wat is er iets belangrijks?'

''Ik wou sorry zeggen'' zegt ze zacht. ''Ik hem me verschrikkelijk gedragen ik bedoel ik zei het om dat je altijd leuke jurken draagt op een feest en ik jaloers ben daardoor en''rateld ze maar door. 

 Ik trek haar in een omhelzing even schrikt ze me ze knuffelt snel terug. ''Is het weer goed ?'' vraagt ze ''Ja ik moet toegeven ik miste je wel'' lac ik. we weer tot Jack komt aanlopen.

''Ik heb haar even nodig hoor'' zegt Jack en trekt me mee enige wat ik doe is zuchtte  wetend dat hij me toch niet loslaat. ''Jaaackk'' zucht ik. Hier staan we dan in een kast ofzo. Ik kijk hem vragend aan. ''Ze komen'' zegt hij serieus. Waardoor ik moet lachen maar het toch probeer in te houden. ''Ik meen het !'' zucht hij ''Wie komen? zeg ik lachend hoofdschuddend. '' De alpha'' en ik weet maar al te goed wie dat is en hou gelijk op met lachen

''Ze willen jou'' ik ben alleen maar stil. Jack heeft me hierover verteld. Hij wilt meer wolven. ''Ík moet hier even over nadenken'' zeg ik zacht en loop weg uit die rare kast.De alpha zal niet wachten en toeslaan. 

gefrusteerd loop ik door de gangen.

 Laat maar ik ga maar gewoon. Als ik net de schoolbel hoor gaan  tuurlijk iedereen is uit . Als ik de school uit loop zie ik iemand net om het hoekje gaan. Wie zou dat zijn? Ik loop ernaar toe ook de hoek om daar zie ik een jongen staan.

 Oh ik wil weglopen als er bij mijn arm word gegrepen ik me geen moment twijfel en me omdraai en hem een knietje geef. Daar zie ik Jack kermend op de grond liggen. ''Oh sorry ik dacht dat je een of ander gek was '' Na even staat ie op. ''Nou je kan goed mikken'' Grinninkt Jack. ik glimlach''Maar waarom kwam je ?''   

''Jou weghalen van gevaarlijke dingen'' knikt hij trots sukkel ik kijk hem verbaasd aan. 

''Jij ''en ik prik in zijn borst voor dat ik veder ga met mijn zin. '' Met je hondenpoten hoeft dat niet te doen '' Ik glimlach fake naar hem en loop weg. Ik loop snel weg  toch zie ik Jack me achtervolgen kan hij me niet gewoon met rust laten? Ik zucht luid en stop.

 ''Jack ik weet dat je me volgt'' Schreeuw ik luid en ren weg zodat hij me niet meer kan volgen.

Als ik net de straat uit ben staat hij voor me even schrik ik. ''Ach nee he'' zucht ik. ''Zo snel ben je niet van me af  schatje ''' ik negeer hem en loop door als hij naast me gaat lopen.

 ''Wat gaan we nu doen? Sneeky van de alpha weglopen he hmm badass '' zegt hij.

 ''Nee, wat jij gaat doen is me met rust laten.'' zucht ik geiiriteerd  ''Oh honey  Dat gebeurt de komende tijd niet'' grijnst hij. ik stop met lopen.''Waarom niet ''vraag ik uitdagend. Hij is even stil en stopt naast me. ''aangezien ik ook geen mate heb en iemand moet vervelen.'' Het eerste wat zachter. 

''Een wat? 'Vraag ik verbaasd ik weet ik ben niet slim maar dit ? ''Een mate oke!'' roept hij. '' En dat is?'' Vraag ik zacht. Facepalm . ''Ik heb geen mate dat is eigenlijk om het zo te zien je ware liefde '' zegt hij spottend en hij loopt door ik loop snel naast hem dit kan interessant worden. ''En die heb je niet, Maar je roedel wel he'' ''Vraag ik toch nieuwsgierig. hij knikt , kijkt naar beneden en zucht. 

 ''Uh jah Weet je kan je dit stuk alleen wel naar huis he?''  ik kijk verbaasd van wat hij zegt. die Mate  ligt gevoelig bij hem. ''Nou tot morgenochtend he Doei'' en hij loopt de andere kant op. Even voel ik me wel schuldig dat ik door vroeg.

The WolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu