H39''Ze had me eergisteren gezoend''

526 19 0
                                    

{Bella}

Ik zie alles in een waas voorbij gaan. Hoe Jack hem sloeg en hij weg ging. ''Hij is weg'' ik knik starend. En val in de armen van Jack. En ik hoop serieus dat ik hem nooit meer zie.

~~~~

Ik ga op mijn tenen staan en probeer Jack een kusje te geven. Jack kijkt expres omhoog en grijnst. ''Jack ik wil een kusje'' ik probeer te springen en sla mijn armen nog steviger om zijn nek. Na aantallen keren lukt het niet. ik zucht en pak zijn kin, Druk dan mijn lippen op de zijne.

''Moest dat zo moeilijk?'' vraag ik hem. Hij knikt glimlachend. ''nu wil ik een kusje''' Hij wilt me een kus geven als ik weg ren. ''He kom terug jij hebt mijn kusje !'' ik lach hard en ren door de gangen door naar de 2de verdieping. 

Ik hoop Jack nog steeds achter me aan rennen als ik hem dichter bij hoor ga ik van schrik harder lachen. Ik zie Niall in de gang staan ons raar aankijkend ik ga achter Niall staan. ''Niall bescherm me'' lach ik.

Jack komt even later en kijkt ons grijnzend aan.'' Goede keuzen bella'' Ik schud lachend mijn hoofd. Hij gaat eerst links en dan recht. Hij had me bijna te pakken. Ik zet hem weer op .het rennen en ren alle trappen af naar de tuin. De zon schijnt fel. Ik stop met lopen om op adem te komen als ik 2 armen om me middel voel. ik slaak een gilletje. 

''ik heb je '' fluistert Jack in me oor. Hij draait me om en drukt zijn lippen op de mijne.  

''Dat duurde lang'' hijgt hij uitgeput. Ik knik en druk vervolgens weer mijn lippen op de zijne.

~~~~

Ik word slaperig wakker in het grote bed en kijk ondertussen om me heen. Het is donker en zie niemand naast me liggen. Ik zucht. Waar is Jack? Ik sta op uit bed. Ik open langzaam de deur. Het is overal donker en zie een klein lichtje van beneden aan. 

''Jack?'' roep ik zachtjes als ik in de grote gang sta. Ik zie een schaduw lopen van schrik ga ik achter de kast staan en zie Jack dan op me af lopen met een grijnzend gezicht.

''Wat doe je uit bed?'' vraagt hij lachend met een dubbele tong. Hij is dronken.

''Jack heb je gedronken?'' hij schud wild zijn hoofd. ''Stt, straks hoort iemand ons nog'' lacht hij, terwijl hij op me afloopt. ''Blijf daar maar even staan'' hij schud wild zijn hoofd. Ik ga vanzelf meer tegen de muur staan. ''Je bent zo mooi'' fluistert hij.

Hij streelt mijn wang. Ik kijk weg en wil hem wegduwen. Hij loopt naar de grote woonkamer en gaat zitten op de bank. Ik blijf twijfelend staan en ga toch op een andere bank zitten. 

''Weet je, Ik heb geluk'' ik kijk hem verbaasd aan. ''Ik heb jou maar ik heb eergisteren een ander meisje gevonden zij is geen wolf. ''Ik slik, en denk niet dat ik het wil horen. Tranen wellen op in mijn ogen. 

''Ze had me eergisteren gezoend'' lacht hij. Dat was het moment dat ik brak.

Sorryy dit moest een keer gebeuren. Straks komt er misschien nog een hoofdstuk! Die foto daarboven zijn Bella en Jack 

The WolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu