H28 ' Nu wil ik graag jou Luna zijn''

631 22 1
                                    

''Jack je zou me beschermen blijf toch bij me'' schreeuwt ze huilend en pakt mijn hand vast en geeft er een kusje op net als op mijn lippen alles tintelt en dan is alles zwart.  

{Bella}

We zitten nu al lang in een wit ziekenhuis kamer. en Jack is er nog steeds niet bij. Ik pak zijn hand vast en druk er een kusje op, De pack dokter komt aanlopen ik kijk hem gelijk aan. '' Nou, Luna Hij heeft een flinke klap gekregen en op zijn slaap, waardoor hij bewusteloos ligt hij kan bijkomen'' Ik knik en snik, De pack dokter loopt weg.

 Ik druk een kus op zijn lippen. ''Jack, je weet wel toen ik het een raar idee vond om Luna te worden, Nu wil ik graag jou Luna zijn'' en druk een kus op zijn voorhoofd.

~~~~

''Bella'' zucht Nash ik kijk op. ''je moet wat anders eten dan ziekenhuisvoedsel van deze pack '' ik schud mijn hoofd '' Ik moet hier blijven bij Jack '' sis ik en pak Jack's zijn hand. Ik kijk naar hem toe en streel zijn wang, zie ik nou een grijns?

''oke, ik neem wel wat voor je mee naar boven'' zucht Nash. Ik knik ''Je bent de beste.'' Ik zit hij er nu al 2 weken best lang voor mijn gevoel van Daniel heb ik ook niks meer gehoord en hopelijk laat hij me met rust en vind hij zijn mate.

Het is 2 uur 's nachts en probeer niet in slaapt te vallen wat moeilijk lukt. Ik slaap al weken moeilijk , ik heb wallen onder mijn ogen, mijn haar is vettig en slordig en heb al een week deze kleding aan. Ik voel me vies.

Als ik denk bijna in slaap val, Voel ik een hand mijn wang strelen ik kijk gelijk op en kijk om me heen. Het is Nash. Ik zucht jammerend. ''Gaat het '' vraagt hij bezorgd. Ik knik Hij gaat ook op een stoel naast me zitten en valt in slaap.

Ik verschuif mijn stoel dichter naar Jack's bed. en begin tegen het niets te praten. ''Jack, je weet dat ik je mis je zei dat je bij me bleef voor een hele lange tijd,'' er rolt een traan over mijn wang naar beneden op Jack's hand. Zijn hand beweegt maar ik ben te druk bezig met het praten.

''Ik weet niet wat ik mijn ouders moet vertellen, of mijn vrienden'' zucht ik jammerend. ''En hoe kan ik hier blijven en alle jongens hier die ik moet verzorgen als Lu-'' veder kom ik niet want Jack geeft een kus op mijn wang.

''Je bent nog niet van me af honey'' grijnst hij. Ik begin van schrik en blijdschap te huilen en val in zijn armen. ''Jack ik dacht dat je weg was'' snik ik, Hij wrijft over mijn rug. ''Zal ik de pack dokter halen?'' Hij schud zijn hoofd. 

~~~~

''Wij gaan douche, en dan loop ik gewoon naar beneden '' grinnikt hij.

We lopen naar onze kamer en pak een joggingbroek met een los shirt van Jack en de rest en loop richting de badkamer ik leg alles neer en kleed me uit en stap onder de douche. Ik voel Jack achter me, ik draai me op en kus hem. 

''Laat me nooit meer zo schrikken'' hij knikt.

Jack heeft ook een joggingbroek aan met een wit shirt waardoor je zijn spieren goed ziet. We lopen naar beneden met Jack voorop, Terwijl het ondertussen al 3 uur is zit iedereen nog in de woonkamer een film te kijken. 

''Kijken jullie zonder mij een film?'' vraagt Jack verbaasd.

Iedereen schrikt sommige laten wat popcorn vallen een telefoon en Daan viel van de bank. IK kon het niet laten om te lachen. Ze keken nog wel een horror film.

''A Alpha Jack?'' vraagt de kleinste van de pack Leo. Hij knikt. Iedereen begint de juichen.

~~~~
Ik trek mijn joggingbroek uit en het shirt valt over mijn benen heen. Jack kijkt aandachtig toe en trekt zelf ook zijn shirt uit en gaat liggen. Ik ga naast hem liggen, Hij slaat stevig zijn armen om me heen en geeft me nog een kus.

''Slaaplekker, Bella''

The WolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu