H4 Jouw irritatie doet me zo goed voelen"

1.4K 47 1
                                    

Hij brengt zijn gezicht naar de mijne.
Ik duw hem weg.

''denk het niet Griffo''

{Bella}

Ik loop naar de les wiskunde. Noah komt naast me lopen. "Hey girl" hoor ik Noah naast me zeggen "Hey hey '' zeg ik en geef haar een knuffel. "Zo jij en Jack eh'' ze wenkt met haar wenkbrauwen op en neer. Ik kijk haar met grote ogen aan. Ik schud mijn hoofd. ''Nooit''

Ondertussen zijn we aangekomen bij wiskunde en nemen plaats.

We zitten nu al een half uur in de les en natuurlijk zit Jack achter me. Hij irriteert me en probeert tegen me te praten maar ik negeer hem en probeer op te letten in de les. Als ons docent wat op het bord zet staat Jack op en ik kijk hem verbaasd aan en trek een wenkbrauw op. Hij draait mijn stoel naar hem toe. Paar kinderen kijken op.

''Wat doe je?"sis ik. "nou eigenlijk jou, maar ik moet met je praten in de pauze"zegt hij met een fake glimlach en loopt terug.

Ik rol mijn ogen en draai me weer terug om de laatste 10 minuten verloopt langzaam. "kom jullie morgen ook naar dat feestje?'' Vraagt Julia '' Ja"zeg ik dan ook.

''You're kidding right?" zegt Noah nu ook "hoezo is het raar als ik kom?'' Ik verhef mijn stem een beetje en stop met lopen terwijl Julia ons akward aankijkt "Heyy meiden'' zegt Julia terwijl ze ons aandacht probeert te krijgen ''Dus je wilt zeggen dat ik niet op feestjes hoor te komen '' er komt steeds meer woede bij me op. "Het zou me niet verbazen als je niet komt'' zegt Noah bitchie'.

Ik wil nog wat zeggen als ik word meegetrokken met Jack. ''Laat me los!" Schreeuw ik. "ik moet nog wat met tegen Noah zeggen" jammer ik.

''wij gingen nog praten " zegt Jack.Daar staan we dan tegen een muurtje achter de school. ''Wat is er Jack, ik weet het je bent een weerwolf '"Zeg ik weerwolf fluisterend. ''ik weet het ik zeg het tegen niemand" beloof ik hem.

'''Dat is het niet Bella " zucht hij.

"Wat dan wel? '' kreun ik vermoeid.

''Ik verander bij volle maan en ik kan mensen of ,vampieren bijten 1 beet bij een vampier en dat word zijn dood ''Zegt hij paniekerig .

"Wat kan ik er aan doen'' hij zucht. ''Jouw irritatie doet me zo goed voelen'' Ik kijk hem verbaasd aan.

~~~~

''Wil je echt niet even met Noah gaan praten?'' vraagt Julia voorzichtig "Nee, ze is er goed van af gekomen , ik ga vanavond gewoon naar het feestje met jou.''

''ja ja natuurlijk  maar dan moeten we leuke jurken gaan kopen!" zegt Julia enthousiast. Julia is de perfecte persoon voor feestjes. School is uit en Noah ontwijkt me al de hele dag

~~~

We zijn nu in de stad en kijken in verschillende winkels.'' Neee kom mee naar deze winkel'' schreeuwt Julia. ik zucht en ze trekt me mee naar de winkel. We lopen langs de rekken met kleding. ''Oehh deze jurk is wel mooi '' zeg ik oprecht.

''Omg kijk deze '' schreeuwt Julia door de winkel. Ik ga met mijn hand naar beneden als teken dat ze niet zo moet schreeuwen. Ze schiet in de lach. Uiteindelijk kochten we de 2 leuke jurkjes. Thuis aangekomen bekijk ik de Jurkjes Het kan er mee door.

Na dat we onze jurken aan hebben gedaan en we ons hebben opgemaakt lopen we naar beneden. De deurbelt ringt. Ik had niemand verwacht. Als ik open doe zie ik Luuk staan. ''Oh hey Luuk wat kom je doen?'' vraag ik.

''Ik kom je ophalen jij rijd met mij mee'' zegt hij wijzend naar zichzelf.

Ik schud lachend mijn hoofd als ik Julia de trap zie aflopen. Naast Luuk verschijnt een andere jongen , Bruce.

''Mag ik je hand?'' ik houd mijn hand omhoog. Hij pakt hem aan en begeleid me naar zijn auto. Hij opent de deur voor me zo dat ik kan stappen ''Een echte gentlemen he?'' Hij lacht waar zijn tanden mooi bloot open. Ik glimlach "altijd he'' zegt hij dan ook terwijl hij ook instapt.

We zijn alweer aangekomen de club. Je ziet al veel mensen staan en het eerste wat me opvalt is dat Jack bij de ingang staat te flirten. Hij merkt mij nu ook op. Ik stap uit met Luuk die mijn hand vast houd. Jack blijft me aankijken.

Als ik om me heen kijk zie ik Julia ook uitstappen met Bruce en komen ze op ons af. We lopen samen naar de ingang waar Jack ook staat. We lopen langs hem heen naar binnen en we storten ons gelijk op de dranktafel.

''Kom je mee dansen!?'' schreeuwt Julia boven de muziek uit.

''Ja tuurlijk'' zeg ik terwijl ik nog een slok neem en dan met Julia naar de dansvloer loop. We beginnen met dansen.

Even later zijn we al flink aageschoten en zie ik Jack al met iedereen zoenen. Hij op me af kom lopen en ik loop naar Luuk ''zin om te dansen?'' zeg ik met een grijns naar Luuk.

''Waarom ook niet"

we lopen naar de dansvloer waar we gaan dansen tot dat Jack me meetrekt en steeds naar voren buigt.

Herschreven ✔️

The WolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu