H18 Dat mijn lief zijn Mate's''

730 29 3
                                    

En moet daar net iemand staan, die ik liever niet had gezien op dit moment.

{Bella}

Ik slik en hij komt zet geen stap dichter bij, Waarom doen we opeens zo raar? Ik klim eruit net zoals Nash en loop naar hem toe, Waardoor hij naar achter stapt en uit zijn ogen naar mij kijkt wat ik doe.

''Wat is er?'' Ik wil zijn arm pakken. Waardoor hij weer naar achter deinst en ik steeds stapjes dichter bij zet. 

''Kom niet dichter bij '' Gromt hij luid. Waardoor ik schrik en snel achteruit stap. Ik slik moeizaam ik moet het weten. 

Waarom doet jack zo raar?

{Jack}

Hoe ik haar daar zo zie staan zo verwarrend en ze heeft niks in de gaten, terwijl ik moet vechten om haar niet in mijn armen te nemen en te zeggen dat ze mijn mate is. 

Ze deinste achteruit toen ik het zei. Waarom laat je ons niet bij onze mate schreeuwt mijn wolf van binnen. Het kan niet het mag niet  schreeuw ik terug. Mijn wolf is gelijk stil

Ik heb nooit mijn mate ontmoet als zij geen wolf was geweest had ik geen mate, en had altijd gewild dat zij mijn mate was.

''Waar is Daniel?'' vraag ik spottend maar luid. ''Hij is achter me aan hij wilt me meenemen,En jij bent niet eerder op komen dagen ik ben gevlucht! '' Schreeuwt ze uit, Het doet pijn om haar zo te zien.

Ik kan niet meer en kijk haar alleen in haar ogen aan. Ze komt naar me toe lopen en valt in mijn armen , Nash staat er ongemakkelijk bij ik geef hem een waarschuwende blik. Bella snikt zacht. '' Ik kan niet voor altijd vluchten'' zegt ze zacht. Ik wrijf rustig over haar rug heen.

''Ik zal je beschermen'' ze knikt rustig, en alles tintel overal als ze me aanraakt. Ik sla mijn armen strakker om haar heen. Eindelijk kan ik haar in mijn armen houden. 

''Wat voel ik toch steeds?'' vraagt ze. Er ontstaat een brok in mijn keel en weet niet wat ik moet zeggen als ik wil praten is iemand mij voor. 

''Dat mijn lief zijn mate's '' grijnst Daniel. Ze schrikt en duwt zichzelf van me af  en kijkt geschrokken. ''N-Nee jij kan mijn mate niet zijn'' stottert ze, steek door mijn hart.


The WolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu