{Bella}
''Lucy! Kom je eten?'' roep ik van beneden naar boven. ''Ik kom'' ik hoor het 4 jarige meisje naar beneden lopen met een trots gezicht. Jack komt er ook aan lopen. ''Mama papa ik heb een tekening gemaakt'' antwoord ze zachtjes met een verlegen gezicht. Ik pak het voorzichtig aan.
''Kijk dat ben ik en Jasper en dat zijn jullie'' wijst ze trots aan.
''Wat mooi'' antwoord Jack. Ik glimlach. ''We hangen hem zo op.''ze knikt en gaat aan tafel zitten. Ons 6 jarige zoontje zit er ook.
De ceremonie is nu net 3 jaar geleden en ik heb er geen spijt van. De roedel is ook trots. Maar ik en Jack wonen nu in een normale buurt. In een groot huis. Ze gaan ook gewoon naar school. Ze weten nog niet dat ze een soort van wolf is maar dat vertellen we ze later. We gaan elke dag gewoon nog naar de roedel met de kinderen maar ze begrijpen er niet veel van.
~~~~
Ik en Jack ruimen alles op en beginnen met alles in de vaatwasser te zetten. Jack komt achter me staan. ''Het zijn een pracht van kinderen.'' fluistert hij in mijn oor. Ik draai me om en geef hem een kus. ''Dat is waar'' zeg ik.
Met Julia gaat het ook goed. We zijn nog steeds beste vriendinnen. Ze heeft zelf ook 2 kinderen met Alex. Alex is toch voor haar gegaan. Hij voelde zich uiteindelijk goed en hij had gelukkig geen spijt.
''Komen jullie mee dan breng ik jullie naar bed.'' Lucy pakt mijn hand en Jasper loopt al voorop. ''Gaan jullie maar vast tandenpoetsen, die blauw met roze tandenpasta he?'' ze knikken en lopen naar de badkamer.
Ik ga eerst naar Lucy's kamer op een pyjama te pakken en dan die van Jasper. Als ik alles heb trekken ze hun pyjama aan. Ik ga eerst met Jasper Lucy in bed leggen. Jack komt er ook aanlopen.
''Slaaplekker Lucy'' ik druk een kus op haar voorhoofd en Jack ook. Dat gebeurt hetzelfde bij Jasper.
~~~~
''Jack?'' vraag ik. ''Hmpf '' hoor ik hem mompelen. We liggen in bed en ik lig tegen Jack aan. ''We zijn best wel jonge ouders'' Hij knikt. ''Goed toch'' ik knik en klik het lampje uit. Jack geeft me nog een kus. ''ik houd van je''
''Ik ook van jou'' antwoord ik. ''Slaaplekker babe''
Dit was het dan The wolf|| einde, :C ik ga nu veder met mijn andere boeken en deel 2 komt er voorlopig niet sorry maar ik ga nu beginnen aan de andere boeken zoals ik al had gezegd :)
JE LEEST
The Wolf
WerewolfIk had altijd gedacht dat weerwolven niet zouden bestaan maar wat nou als de irritante badguy een weerwolf blijkt te zijn? "Ik weet wat je bent.'' "Zeg het. " "Een weerwolf.''