ChanChen 8. rész
Csodálkoztam, hogy Baekhyun nem ment utána így rákérdeztem.
- Nem mész Jongin után? - megrázta a fejét és ivott a narancslevéből.
- Tudtam jól, hogy nem szeret, csak egy menedék voltam számára D.o elől. Én, őt nagyon szeretem, de ha más kell neki, akkor elengedem akár mennyire is fáj. - és még nekem van szerelmi életem...
*JongDae pov.*
Chanyeol hirtelen lépett a konyhába én pedig egyből felé fordultam. Egy fekete csőfarmer volt rajta amiben őrülten szexi feneke volt, és egy fehér hosszú ujjú ing. Felálltam mire Xiumin nevetni kezdett.
- Ti aztán összeöltöztetek. - ránéztem saját ruhámra a nagy tükörben, ami a bejárati ajtó mellett helyezkedett el. Rájöttem, hogy tényleg igaz. Rajtam fekete-fehér volt Chanyeolon meg fehér-fekete.
- Chanyeol később öltözött fel. - mosolyogtam Suhora aki az előbb megszólalt. A telefonom Chanyeol kezében volt, ezért hátat fordítva a többieknek, majd odasétáltam hozzá mire meghallottam kettő füttyöt. Értetlenül hátranéztem a vállam felett, és Baekhyun és Suho nagy mosolyát láttam meg.
- Nektek mi bajotok van? - én is mosolyogtam, mert komolyan nem értettem mi bajuk van.
- Hol vetted ezt a nadrágot? - Baekhyun kíváncsi tekintete már komollyá váltotta a helyzetet, de Suho tovább mosolygott.
- Nagyon jó feneked van benne. - Suho, a mondata közben hüvelykujját is mutatta, megerősítve hogy milyen benne a fenekem.
- Én sem tudom hol vettem... - eközben elindultam a kanapénkhoz, hogy egy párnát felvegyek, de amikor háttal kerültem Suhohoz direkt eltakartam a fenekem, és felvettem egy jó kemény párnát. Odamentem hozzá, és mosolyogtam. Ő már tudta mire készülök, és kezeit védekezően felemelte. Én csak püfölni kezdtem, de közben mind a ketten nevettünk. Suho felállt az asztaltól és menekülni kezdett. Befutott először Yixing szobájába, akit így keltett fel, majd Kyungsoo szobájába ahol Jonginnal megbeszélést tartott, de eléggé már erotikusan. Kyungsoo, Jongin ölébe ülve csókolgatta ülő alkalmatosságát, Suho pedig kegyetlenül végig futott az ágyon nevetve. Tovább mentünk MinSeok felé, aki telefonozott, aztán Sehun szobájába, aki éppen öltözködött. Felfelé vette az irányt mikor Chanyeol kinyújtotta a karját és elkapta Suhot, aki elborult a földön. Csípőjére ültem és ütlegelni kezdtem. Eközben már mindenki kijött a szobákból, csak Kai meg D.o nem, de meglehet őket érteni. Suho nevetve fogta meg csípőmet és próbált leszedni magáról, de persze sikertelenül. Chanyeol emelt fel leaderünkről, és megvárta, míg én is lenyugszom. Letett a földre és kivette a párnát a kezemből, és a kanapéra dobta. Ezzel elvette a kedvem mindentől, és ahogy Suhot elnéztem az övét is.
YOU ARE READING
I Need Your Love! [SZÜNETEL]
FanfictionSziasztok! Új könyvet indítok, tudom az első kettővel sem végeztem, de ezt már szükségesnek érzem, hiszen több visszajelzést kaptam, hogy olvasni szeretnék ezt a történetet. Igen, pontosan. Régebben is osztottam ezt a sztorit, csak nem volt ötletem...