- Mit csináltál ott eddig? - hangja rideg volt és éreztem, hogy pár perc múlva a sírban végzem. Hirtelen könnyek ezrei gyűltek a szemeimbe és nagyon rövid időn belül el is áztatták arcomat. Zokogva bújtam Chanyeol karjaiba, ami miatt le kellett tennie a bögrét is. Mikor ez megvolt egy óriás maciölelésben részesített.
- Éh-éhn annyira sajn- sajnálom.. - nem tudtam lenyugodni, és csak sírtam, míg ki nem száradt az összes könnycsatornám.
- De mit?
*JongDae pov* (17,5+)
Értetlenül nézett rám, én pedig lesütöttem a tekintetem.
- Amikor bent voltam Suhonál... - elakadtam mivel a sírás fojtogatott és Chanyeol furcsán nézett rám. - Mikor bent voltam Suhonál ő... ő megcsókolt é-én pedig visszacsókoltam. - kezeimet a tenyerembe temettem majd nem akartam Chanyeol előtt többet sírni így felrohantam a szobámba ahol végül kulcsra zártam az ajtót. Az ágyam mellé ereszkedtem a földre, és az ágy matracába fúrva fejem, hangos zokogásba kezdtem. Körül belül délután ötig a szobámba gubbasztottam és senkit nem engedtem be. Próbálkozott D.o ebédkor, Baekhyun majd mindenki egyszerre kivéve Suho. Hallottam, hogy újra kopogtattak. Nem reagáltam csak hagytam, hogy a szemeimből elinduljanak a könnycseppek, végig szántva halántékomat - mivel hanyatt feküdtem - és a párnát áztassák.
- JongDae! Ha most azonnal nem nyitod, ki az ajtót én betöröm! - Chanyeol mély, ideges hangját hallottam, de meg sem mozdultam csak összeszorítottam a szemeim és zokogni kezdtem némán. Testem rázkódott a sírástól, könnyeim már szinte égették a szemem. Hirtelen meghallottam, hogy az ajtón valami csattan. Odakaptam a tekintetem, és csak annyit láttam, hogy zárkattanás nélkül kinyílott az ajtó és Chanyeol lépett be rajta. Ijedten ültem fel, és tekintetemet az övébe fúrtam. Arcvonásai hamar rendeződtek majd közelebb lépett hozzám. Lassan leereszkedett az ágy mellé majd mivel lábaimat magamhoz öleltem a kezemet magához húzta és megszorította.
- Figyelj JongDae. Én nem haragszom rád egyáltalán, úgyhogy ne emészd magad emiatt. - kedvesen elmosolyodott, majd felmászott az ágyra és gyengéden megcsókolt. Újra zokogni kezdtem, és bár amúgy sem mertem visszacsókolni nem tudtam emiatt. Elvált ajkaimtól majd átölelt. Csak annyira voltam képes hogy visszaöleljek és már is hangos zokogásba kezdtem. Próbált nyugtatni, de sehogy sem tudtam abbahagyni így nyakhajlatomba fúrta a fejét. Kis idő eltelt majd éreztem, hogy rázkódni kezdett teste. Meghallottam, hogy szipog így teljesen megfagytam. Chanyeol sírt a vállamon... és nem tudtam semmit sem tenni, hogy megnyugodjon. Próbáltam a hátát simogatni, de elég nehezen ment mivel végig szorosan tartott karjai között. Lassan abbahagyta, ami hatalmas megkönnyebbülés volt nekem. Mikor kicsit eltolt magától azonnal elfordult, nehogy meglássam így sírva. Nem is mertem volna ezek után a szemébe nézni. Szó szerint borzalmas vagyok. Lefekszek vele, aztán megcsalom, és meg is siratom. Mivel elengedett, el tudtam tőle húzódni. Hamar megérkeztek az én könnyeim is, de nem takartam őket. Csak ültem, sírtam és néztem izmos hátát. Mikor ő abba hagyta végleg még egy darabig az arcát takarta. - Ennyi? - felém fordult majd tekintetét az enyémbe fúrta. - Ennyi volt a kapcsolatunk? Ennyit jelentett neked? Oké hogy úgy mond megcsaltál, de ez engem nem érdekel. Megbántad és gondolom én, nem te csókoltad meg őt, hanem ő téged. Elég megbánást tanúsítottál már... - megráztam kérdésére a fejem majd lehajtottam. Magamba erőltettem a könnyeimet, ezt pedig úgy értem el hogy összeszorítottam a szemeimet. Éreztem az ágyon hogy Chanyeol megmozdult, de nem tudtam felnézni. Nem engedte a lelkiismeretem. Éreztem, hogy ujjait állam alá vezeti és így tudtam csak felnézni mivel rákényszerített. Csak annyit láttam, hogy lehunyja nagy szemeit és ajkait az enyémekre nyomja ezzel én is egyből lecsuktam szemeim. Érzéki csókba vont és eldöntött az ágyon. A párnát, amit eddig hasamnál szorongattam elhajította majd lábaim közé feküdve pólóm alá simított. Szenvedélyesen visszacsókoltam majd hajába túrva lejjebb húztam. Lassan sóhajtozni kezdtem mivel hatalmas kezei mindenhol bejárták felsőtestem.
- Nhincs bezárva ahz ajtó... - mondtam amint levegőhöz jutottam. Ő csak mosolygott egyet és alám nyúlva felemelt. Lábaimat összekulcsoltam dereka körül és nyakába kapaszkodva csókolgatni kezdtem. Már rendesen éreztem merevedését mikor felállt, így attól is csak sóhajtozni tudtam. Persze hogy Chanyeol füle mellett adtam ki a hangokat, és még harapdáltam is hallószervét meg párszor meg is nyaltam. Mire átért a saját szobájába már ő is rendesen hallatta hangját. Mélyeket morgott és ezzel engem is eléggé felhúzott. Becsukta a szobaajtót, és neki lökött majd csípőjét mozgatni kezdte. Fejemet az ajtónak támasztottam és nem sajnáltam kiengedni hangomat. Hajába vezettem újra ujjaimat és én is mozgatni kezdtem csípőmet. Nyakamon megéreztem ajkait, amitől még hangosabb lettem. Szabad kezemmel kitapogattam az ajtó zárát, és mikor megtaláltam bezártam nehogy valaki ránk nyisson.
- Ahsztal, áhgy, zuhanyzóh, föld vhagy más egyébh? - gondolkozóba estem. Ágyban már csináltuk meg zuhanyzóban is a föld kényelmetlen lenne, jó lenne megint zuhanyzás közben, de csábító volt a titokzatos egyéb is. Csak halkan nyögdécseltem, és végül eldöntöttem, hogy Chanyeol ágya csábít a legjobban.
- Ahh... ahz áhgyadh.. - elemelt az ajtótól majd elindult az ágya felé. Mikor eldöntött rajta, megéreztem kék ágyneműjén az ő jellegzetes férfias illatát. Mélyet szippantottam oldalra fordított fejjel Chanyeol pedig végig nyalt kulcscsontomtól fülemig. Fellöktem csípőmet ő pedig egyből megcsókolt. A számba nyögött mikor összeért férfiasságunk, ami engem újabb sóhajok elengedésére késztetett. Chanyeol pólóm alá simította a kezét és lassan felgyűrte. Felültem, hogy le tudja venni majd mikor eldobta nyakába akaszkodva lehúztam újra az ágyhoz. Csípőjét lenyomva mozogni kezdett mire én abbahagytam a csókolgatását és fejemet oldalra fordítva hagytam, hogy újra felhangosodjak. Kulcscsontomra tért át miközben kezét levezette nadrágomba. Nem nyúlt be alsógatyámba, de nem zavart. Masszírozni kezdett én pedig összepréseltem ajkaimat, de így is lehetett hallani a hangomat. Nedves, forró nyelvét végig húzta kulcscsontomon, ami hatására fellöktem markába a férfiasságomat. Rám is markolt én pedig éreztem, hogy ebből már csak egy kicsi kéne és el is mennék.
- Éhn így e-ehl fogokh... - kihúzta a kezét nadrágomból majd levette a pólóját. Szinte azonnal elkezdtem tapogatni selymes, forró bőrét. A nadrágomhoz vezette kezeit, és kis hevességgel letépte rólam. Nem hagytam, hogy fölém támaszkodjon, csípőjére ültem és csókolgatni kezdtem. Ajkairól haladtam lefelé, állát megcsókoltam, ádámcsutkáját, kulcscsontjait eközben ő folyamatosan mélyeket lélegzett és csípőmet szorongatta, amivel elkezdtem mozogni. Nem sokáig tartott, mert el akart ülni, de én lefogtam a kezeit.
- Neeeeeeee! - könyörögve néztem rá, ő pedig megadóan visszadőlt az ágyra. Folytattam utamat és hasán haladtam lefelé apró puszikkal. Mikor alhasához értem lejjebb ültem és csípőcsontjaira tértem. Párszor fellökte csípőjét, de egyáltalán nem zavart. Csak még jobban beindított...
\
Elnézést a kihagyásért, de nem néztem mostanában a wattpadom :/ Viszont most itt van a rész, hamarosan jön a kövi is ;)
YOU ARE READING
I Need Your Love! [SZÜNETEL]
FanfictionSziasztok! Új könyvet indítok, tudom az első kettővel sem végeztem, de ezt már szükségesnek érzem, hiszen több visszajelzést kaptam, hogy olvasni szeretnék ezt a történetet. Igen, pontosan. Régebben is osztottam ezt a sztorit, csak nem volt ötletem...