ChanChen 9. rész
- Akkor azt mondd el gyorsan és essünk már ezen túl. - féltem a gondolattól, hogy valami perverz gondolata van, éppen ezért ezerszer megbántam, hogy ilyet mondtam. Ajkaimra hajolt és mikor majdnem hozzáért szólásra nyitotta száját.
- Hm... Biztos? - Élveztem, hogy ilyet csinál de nem akartam semmi olyat csinálni. Most mihez kezdjek?
*JongDae pov.*
- Nem... Inkább semmi kívánságod ne legyen, és csikizz halálra... - kétségbeesetten hadartam el majd Chanyeolra néztem mikor elhajolt a fülemtől. Felvonta egyik szemöldökét és úgy nézett rám.
- Nem. Ilyet már nem csinálhatsz. Elvállaltad és akkor már nincs visszaút. Legyél 1 hónapig a szolgám, és még ezen kívül legyen 1 kívánságom. - kifújtam eddig bent tartott levegőmet és lerogytam a földre-annyira megkönnyebbültem. - Mi az? Mit hittél? Hogy valami őrültséget kívánok?
- Igen... de jó ez is. Akkor 1 hónapig csak bizonyos határokig bármit megteszek. Plusz egy kívánság, ami normális. - a földön ülve magyaráztam neki miközben ő is leült.
- Na na na! Szabályokat nem kértem. Majd én tudom, mit kell megcsinálnod. Olyat úgysem mondok, amit nem tudsz megcsinálni. - nem láttam arcán semmit, ami arra utalt volna, hogy hazudik így megnyugodtam.
- Jó. Egy feltétellel csinálok meg mindent, amit kérsz. Ismétlem mindent! Ha most elmondod, hogy mi idegesített fel annyira, hogy kiabálj velem. - mélyen a szemembe nézett és láttam, hogy tényleg elgondolkozik.
- Suho. - csak ennyi? Ez komoly?
- Mit csinált? - megforgatta a szemét, és folytatta.
- Veled szórakozott... - kissé elpirult, amiből egy dolgot tudtam leszűrni. Chanyeol szerelmes Joonmyunba... Teljesen elsápadtam, és már a sírás határán álltam. Nem bírtam semmit sem mondani, csak ültem és bámultam egy pontot a falon magam mellett. Chanyeol szerelmes Joonmyunba...
- JongDae... J-jól vagy? - nem válaszoltam csak ránéztem. Könnyes volt tekintetem, és éreztem hogy olyan fal fehér lettem hogy beleolvadtam volna a falba. Remegtek ajkaim, és alig tudtam magam tartani. Legördült az első könnycseppem, és sorra a többi.
- JongDae mi a baj? - közelebb hajolt és letörölte nagy kezeivel könnyeimet. Megráztam a fejem és megfogtam a kezét, hogy ne törölgesse a könnyeimet. Felálltam miközben elengedtem a kezét és visszaindultam a dobozok felé. Chanyeol felpattant a földről, és utánam indult miközben letérdeltem a dobozom elé és kivettem belőle egy hasonló képkeretet, mint amit Chanyeol kapott. Megfordítottam és Chanyeolról volt egy igazi kép benne. Komolyan nézett, mégis vidám volt. Ott voltam, amikor készült. Végig simítottam Chanyeolon a képen, és letettem.
YOU ARE READING
I Need Your Love! [SZÜNETEL]
FanfictionSziasztok! Új könyvet indítok, tudom az első kettővel sem végeztem, de ezt már szükségesnek érzem, hiszen több visszajelzést kaptam, hogy olvasni szeretnék ezt a történetet. Igen, pontosan. Régebben is osztottam ezt a sztorit, csak nem volt ötletem...