11. rész

180 14 6
                                    

ChanChen 11

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ChanChen 11. rész


Nagyon sötét volt, ezért felkapcsoltam egy lámpát és kiabáltam a többieknek. Nem láttam senkit sem, csak hallottam, hogy valaki jön le a lépcsőn odafutottam hátha Baek vagy Kai az, de csak egy fekete öltönyös ember közeledett egy véres késsel a kezében és engem vett célzásba. Kiabálva futottam Suho szobájába ahol zárva volt az ajtó. Leguggoltam háttal az ajtónak és beszélni kezdtem.

- Ne! Ne! Hagyjon békén! - de ő csak közeledett és a végén a kést felemelte és készült engem is megölni. Hangosan sikítottam megragadtam valamit.

*JongDae pov. *

- JongDae! Úristen mi történt JongDae? - hallottam meg Chanyeol hangját a hátam mögül. Az ágyamban ültem és Chanyeol karját szorítottam. Ránéztem sírva majd azonnal átöleltem és úgy szorítottam, ahogy csak tudtam.

- Mi történt JongDae?! - feldúlt hangjára nem nyugodtam meg, csak attól, hogy felült és karjaiban tudhattam magam. A könnyeim megállás nélkül folytak, és Chanyeol sem tudott megvigasztalni. Lassan gerincem mentén kezdett el simogatni, ami nagyon jó hatással volt rám.

- Sss... nyugodj meg édes. Itt vagyok. Megvédelek. Ne aggódj! - hangja nagyon hamar elkergette a rossz kedvemet, és visszafeküdtünk. Most nem szemben feküdtünk, így alhasamat és hasamat simogatta. Összekulcsoltam az ujjainkat és így merültem el az édes álmokban.

- JongDaeee. - kaptam a puszi sorozatokat, de nem akartam felkelni. Chanyeol csak szólítgatott, és ajkaimra suttogta többször is nevemet. Megelégeltem és pólójába markolva lehúztam magamhoz. Egy fáradt csókban volt részem de Chanyeol akkor sem vált el ajkaimtól. Nyakára simítottam a kezem ő pedig ezt kihasználva ülőhelyzetbe tornázta magát, de nem vált el ajkaimtól.

Annyira boldog voltam, hogy végre megkaptam őt, hogy le sem tudnám írni. Mikor elváltunk egymástól, homlokát az enyémnek döntötte.

- Szeretlek. - mosolyogva mondta, amire muszáj voltam én is elmosolyodni.

- Én is téged. Minden reggel így akarok felkelni. Melletted. - szélesebb lett mosolya és derekamnál átölelt erősen fejét pedig nyal hajlatomba fúrta. Elkezdtem simogatni a fejét, és mikor elvette a fejét, felkelt az ágyról.

- A többiek már várnak. - miután elkészültem, lementünk a konyhába. Lent, a konyhában, már mindenki az asztalnál ült. Suho, Xiumin mellett ült és mellettük újra mosolygósan D.o és mellette Kai. Sehun, Kai mellett ült és Layyel beszélgetett. Baekhyun egyedül ült és telefonozott. Kicsit megsajnáltam, ezért odaültem mellé. Chanyeol követett, és hogy ne legyünk túl feltűnőek, Baek másik oldalára ült.

- Jó reggelt. Mi a reggeli? - a többiekhez fordultam, de inkább Kyungsootól kérdeztem az utolsókat.

- Meleg szendvics. - kedvesen mosolygott én pedig bólintva egy mosollyal Baek felé fordultam.

I Need Your Love! [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now