13. rész

180 14 0
                                    


ChanChen 13

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ChanChen 13. rész


- De akarom... akarlak... - fel sem fogtam a szavaim súlyát, de nem is akartam. Csak Chanyeolt akartam. Semmi és senki mást.

- Itt a fürdőhkádban? - mosolyogva kérdezte mire én megráztam a fejem.

- Vigyél áht a szobámbah... - a füléhez súgtam a szavakat, ami libabőrt és borzongást váltott ki belőle. Felállt, majd engem is felsegített és kiszálltunk a kádból. Rám tekerte a törölközőt, majd magára is. Felkapott és elindult kifelé.

*JongDae pov.* (17,5+)

Annyira sietett, hogy attól féltem elesünk. Út közben végig a nyakát csókolgattam, és sóhajtoztam, mert merevedésem, mozgó hasához ért. Mikor a lépcsőhöz ért, láttam valakit az asztalnál, de nem tudtam ezzel a ténnyel foglalkozni. A szobába érve becsukta az ajtót, és a falhoz nyomott mire hangosan felnyögtem, mert büszkeségem az övéhez ért.

- Hmh... Chanhh.. - nem nézett rám, gondolom azt hitte, hogy csak az élvezettől mondom ezt ezért a vállainál fogva eltoltam magamtól, hogy figyeljen. - Amit a rajongóktól... - itt megálltam, hogy levegőt vegyek - kaptunk... - villámgyorsan mondtam, hogy lehetőleg értse is. Az ágyhoz vitt, eldöntött, majd egy puszit adva homlokomra el is tűnt. Hangosakat lihegve próbáltam észhez térni, és rossz dolgokra gondolni, hogy tovább tartson az éjszaka legalább ennyivel.

Pár perc elteltével hallottam, hogy Chanyeol visszatért a helyiségbe, ezért résnyire kinyitottam a szemem. A törölköző tökéletesen takarta biztosan hatalmas merevedését, és csípőtől felfelé is nagyon szép látványban volt részem. Az ablakon beszűrődő fény eléggé megtelítette a szobát így felsőteste szinte csillogott. Elindult felém, majd letette az ágyra a szükséges holmikat és fölém tornyosulva megcsókolt. Lassan nyakamra tért, amit kis helyeken megszívott, és belőlem erős sóhajokat csalt elő. Nyelve végig szántotta nyakamat, nyakhajlatomtól, fülemig amire Chanyeol hajába túrtam. Egyre lejjebb haladt mellkasomon, hasamon és alhasamon én pedig a lepedőt szorongattam mikor egy-egy érzékenyebb pontomat csókolta vagy nyalta meg. Férfiasságomnál leállt és fölém hajolva úgy nézett mintha engedélyt kérne. Elengedtem a kezét és nyakát átkarolva lehúztam magamhoz. Majdnem összeértek ajkaink, de nem csókoltam meg. Mélyen a szemébe néztem majd pislogtam egyet és végre kinyitottam a számat.

- Szeretlek és bízom benned Chanyeol. Mostantól bármit tehetsz velem, a tiéd vagyok mindenféleképpen... - figyelmesen végig hallgatott a szemembe nézve majd lehajolt ajkaimra, amit én nagy szenvedéllyel viszonoztam. Lenyomta csípőjét az enyémhez, mire felnyögtem és fejemet oldalra fordítva elváltam ajkaitól. Nyakamon végig nyalt majd újra lefelé vette az irányt. Nem bírtam ki ezért lenéztem mit csinálhat. Találkozott tekintetünk többször is, ami nem igazán zavart, tartottam vele a szemkontaktust. Mikor férfiasságomhoz ért és rálehelt, a lepedőbe markoltam. Nem nyögtem fel, mert féltem, hogy meghall minket Baek vagy Jongin. Kaptam egy puszit is férfiasságomra majd végig nyalt egy kidudorodó éren mire hangosan sóhajtottam. Többször megismételte ezt mire egyre hangosabb lettem. Lassan ajkai közé vette egész méretem én pedig remegtem teljes valómban. Ajkai mozogni kezdtek rajtam mire jóleső sóhajok hagyták el ajkaimat. Mikor már hasam egyre sűrűbben feszült meg megszorítottam Chanyeol kezét mire ő abbahagyta. Nem foglalkoztam vele hogy ajkai előbb hol jártak, nagy szenvedéllyel csókoltam vissza. Mikor elvált tőlem már nagyon fel voltam húzva és szerettem volna kipróbálni, hogy milyen felül lenni. Felültem vele együtt és eldöntöttem az ágyon. Hatalmas volt az ágy így nem üthette volna be a fejét, de szemeiben láttam, hogy megijedt. Fejjel lefelé feküdtünk én pedig csípőjére ülve nyakát kezdtem csókolgatni. Elmúlt ijedsége és csípőmre fogott. Megszívtam a nyakát, csókolgattam puszilgattam, ő pedig imádni való kis nyögésekkel töltötte meg a szobát. Elhelyezkedtem csípőjén úgy, hogy férfiassága elérje az enyémet, de közben nem szakadtam egy forró nyakától. Hangosan nyögött közvetlen a fülem mellett, mire én hirtelen megharaptam fülét annyira élveztem. Éreztem, hogy felül majd elfektet újra az ágyon. Megcsókolt miközben lábaimat nagyobb terpeszbe helyezte. Felhúztam őket és nagy levegőket véve néztem, ahogy Chanyeol az ujjára nyom a síkosítóból egy keveset majd bejáratomhoz keni. Hideg volt, de próbáltam nem foglalkozni. Chanyeol a fülemhez hajolt és megnyalta.

- Lazíts egy kicsit. - halkan suttogta fülembe majd egyszerre két ujját elmerítette bennem. Nyakamat csókolgatta én pedig összeszorítottam számat, és teljesen megfeszültem. Chanyeol vállait szorongattam miközben ő mozgatta bennem ujjait. Egy kis idő után éreztem, hogy elmúlt a fájdalom és halkan sóhajtoztam. Még egy ujját csatlakoztatta a többihez, mire felszisszentem, de utána ugyanúgy élveztem mikor megszoktam. Kihúzta belőlem ujjait majd férfiasságát is bekente síkosítóval. Bejáratomhoz igazította merev tagját, mire egy kicsit már izgultam, hogy vajon mi lesz ebből. Lassan belém hatolt, amit az elején élveztem, de utána már majd' szétszakadtam, így fejemet hátravetve megmarkoltam a lepedőt. Nem akartam semmi hangot kiadni, de úgy éreztem abban a pillanatban halok meg a fájdalomtól. Chanyeol megállt, majd fölém hajolt és nyugtató csókokkal lepte el arcomat, nyakamat, kulcscsontomat.

- Ha akarod, abba hagyom... - két csók közbe nyögte el, mire megráztam a fejem. Inkább végig szenvedem de Chanyeol élvezze. A hangjából ítéltem, hogy ő a mennyben van az érzéstől, amit én nyújtok neki.

- Nem! Folytasd. És ne állj meg miattam! - határozottan szóltam rá, mire ő megcsókolt és újra éreztem a feszítő érzést alfelemben. Nem bírtam ki elfordítottam a fejem és könnyezni kezdtem. Chanyeol észrevette pont mikor teljes mérete elmerült bennem. Lehajolt hozzám, közre fogta arcom és lecsókolta a könnyeimet.

- Mo... Mondtam h-hogy ne állj meg miattam... - remegett a hangom a fajdalomtól, amit szüntelenül éreztem a fenekemnél. Bár Chanyeol kihúzódott belőlem egyből amint elmerült bennem még mindig sajgott alfelem.

- Nem tudtam nézni, ahogy szenvedsz. - megcsókolt párszor majd mellém dőlt.

Akkor most mi van?

I Need Your Love! [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now