2.|She's such beautiful

2K 111 27
                                    

H A R R Y
Mia je strašne krásna baba. Tie jej fialové vlasy sa jej hodia k jej smaragdovým očiam. Niall má šťastie, že má takú krásnu sestru. Je mi jej strašne ľúto. Nikto by nikdy nechcel ochrnúť. Ja urobím všetko čo bude v mojich silách aby som jej pomohol.

Kráčal som po chodbe k Mii ako som jej sľúbil, že prídem.
,,Harrynko!" počul som, ako na mňa niekto zakričal. Ten hlas by som spoznal kdekoľvek a kedykoľvek. Bola to moja otravná kolegyňa, ak sa tak dá nazvať, pretože je to iba obyčajná štetka, ktorá sa ma snaží dostať do postele, Kendall Jenner. Pretočil som očami a kráčal ďalej. Zrazu ma chytila za rameno a prudko otočila k sebe. Panebože len to nie.

,,Harry, čo si taký?" spýtala sa tým jej prehnane piskľavým hlasom. Rozhodol som sa zvysoka ignorovať. ,,Keby si nebol taký odmeraný, tak by sme si mohli teraz užiť." povedala, podľa nej, zvodne. Je mi z nej navracanie. Vyspala sa minimálne s 35 - timi chlapmi a určite má AIDS alebo HIV. Nie, ďakujem ale ja také choroby nechcem.

,,S tebou? Prosím ťa, nechci ma rozosmiať a daj mi pokoj. S tebou sa zahadzovať nemienim." povedal som a otočil sa na odchod. ,,Fajn. Tvoja škoda." vypľula a odišla. Vďakabohu.

Vošiel som do Miinej izby. Ležala na posteli a pohmkávala si dáku pesničku. Mala zatvorené oči a hlavou kývala do rytmu.
Bola strašne zlatá. Keby nebola ochrnutá, nebola v nemocni a bola u mňa, tak by som ju položil na postel, strhol z nej oblečenie a riadne a hlboko ošukal.

Preboha Harold na čo to myslíš? Čo sa to s tebou deje?!

Okrýkol ma môj vnútorný hlas. Zatriasol som hlavou aby som vyhnal moje nekalé úmysli s Miou.

Sadol som si na stoličku vedľa postele a sledoval ako si pospevuje pesničku Purple Lamborginy od Skrillexa a Ricka Rossa. Tú pesničku milujem. Je to pesnička pre film Suicidé squad a ten film je brutálny.

Biggest boss and I been the trillest
I'm a bigger problem when I click with Skrillex
Murder on my mind, it's time to pray to God
My revolver is not religious, the revolution's born
You wanna know my name then go tell them Sarg
You wanna know my gang: Suicide Squad
Pistol on my waist, I might make a mistake
Dead shot, head shot, oh my god, am

Drugs every corner, this is Gotham City
Killer Croc came to kidnap you, to cut out your kindney
Ain't no mercy, got that Purple Lamborghini lurkin'
Rozay, don't you know that pussy worth it
Flooded Rolex at the Grammy awards
They still sellin' dope, that's those Miami boys
Killers everywhere, it ain't no place to run
Forgive me for my wrongs, I have just begun

Drag me Down /h.s./✔Where stories live. Discover now