20.|Iron forge when it is hot

696 53 11
                                    

Mia's point of view

Zobudilo ma zvonenie Harryho telefónu. Pozrela som sa na číslo a zistila som, že to bol Louis. Už som skoro zdvihla, ale potom mi doplo, čo asi chcú. Pravdepodobne už prišli domov a našli naše malé prekvapenie. 

,,Hazza, vstávaj!" drgla som do Harryho. ,,Čo je?" spýtal sa rozospato. ,,Louisíček nás zháňa." povedala som. ,,Ozveme sa im, alebo ich necháme vychladnúť?" spýtala som sa Harryho.  ,,Si blázon? Veď železo sa kuje za horúca." zasmial sa. Ja som naňho hodila pohľad, že WTF?

,,No veď teraz sú nahnevaní, tak k tomu pridajme naše fotky, čo sme urobili včera a dnes a ešte aj to video. Keď už, tak ich dorazíme úplne." dodal Harry.

,,Ahá, Joker Styles sa zase ozýva. Ale dobrý nápad." zasmiala som sa. Dostali sme všetko do počítača a prihlásili sa na Skype. Na naše prekvapenie nám hneď volali. 

,,KDE STE?!" zrúkol Louis, keď sme zdvihli videohovor. ,Aj my vás radi počujeme." odpovedala som. ,,KDE STE?" zopakoval svoju otázku Louis. ,,Skľudni hormóny kámo. Lebo príde za tebou vlk a zje ťa." povedal Harry. ,,Prečo sem ťaháš vlky?" spýtal sa nechápavo Louis. ,,No ja neviem ako vy, ale ja sa nehrám. Nechajte sa zjesť vlkmi. Ja sa idem schovať." naimitoval Harry vystrašeného Louisa. ,,Ako to...?" spýtal sa Louis. ,,Pustite si toto." povedal Harry a odoslal to video. Ledva sme zadržali smiech, keď sme videli ich šokované výrazy tváre, keď to sledovali. 

,,Odkiaľ to všetko máte?" spýtal sa nás šokovane Brad. ,,Boli sme tam s vami." zasmial sa Harry.

,,ČO?! AKO?! KDE?!" soptil Louis. ,,Dylan, chutila ti čokoládová maska na tvári?" spýtala som sa Dylana. ,,A mimochodom, krásne obočko, Loiusík." dodala som. ,,To si bol ty Harold?!" spýtal sa Louis Harryho. ,,Nope. To som bola ja." povedala som. ,,Ale svedčí ti to." povedal Harry a Louis nás vraždil pohľadom. 

,,JA VÁS ZABIJEM! NEPRAJTE SI MA KEĎ PRÍDETE DOMOV!" rozčuľoval sa Louis. ,,Už sa bojíme, Louisánek. Presne tak ako si sa ty bál toho Iphoneového vĺčka." podpichol ho Harry. 

Ešte chvíľu sme do nich zapárali, a potom som ukončila hovor. Keby sme ešte s nimi zostali v kontakte, tak by Louis vynašiel spôsob ako nás zabiť cez Skype.

Niall's point of view

,,A dosť. Toto si tí dvaja zamilovanci odskáču aj s úrokmi." hundral si Louis popod nos. ,,Louis to už sme počuli minimálne 100 krát. Upokoj sa. No bóže tak si z nás vystrelili." povedal som. ,,Ako to myslíš, že upokoj sa? Za chvíľu začína znova X - Factor a my sme sa tam chceli prihlásiť, ak si nespomínate. Ako teraz vyjdem na pódium?" stresoval Louis. ,,Neboj, ja to zakryjem." povedala mu Rachel. 

,,Ale náhodou si sexy, Louis." povedala mu Danielle. Všetci sme na ňu pozreli že či jej náhodou neprepína. 

,,Dobre, pokojne. Viem, čo urobíme keď sa vrátia. Ale musíte ma všetci, opakujem všetci počúvať a dávať pozor. Nebudem to opakovať dva krát." povedal som a v hlave sa mi rysoval dokonalý plán. Je mi jedno, že je to moja sestra. Styles ju skazil a toto im len tak neprejde. Muhahahahahá!!!!

-----------------------------------------------

●Takže nová kapitola. Čo myslíte, že plánuje Niall? Dúfam, že sa vám kapitola páčila a ste s ňou spokojní.

●Venované: --gomez----delevingne--ElesiisEliska_Stylesnot_real_benzoBeKi-StylesSJHorannatyipaFake_Jade_cobain_princess,Fake_Perrie a UNICORN_GIRL19FoxieBlack.

●Nová kapitola: +18 votes a 8 komentárov.

●BTW. Ďakujem za 400+ followers. Síce nechápem ako je to možné, ale aj tak ďakujem.

All the HappinEsS. Dove🐝🐝🐝

 Dove🐝🐝🐝

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Drag me Down /h.s./✔Where stories live. Discover now