M I A
Harrymu zrazu začal zvoniť mobil. ,,Čo sa deje?" spýtala som sa. ,,Brad zisťuje, či sme sa uzmierili." odpovedal Harry. ,,A čo mu povieš?" spýtala som sa. ,,Hmmmm... Ešte ich chvíľu podusím." zasmial sa Harry a ja s ním. ,,Alebo vieš čo? Trošku si z nich vystrelíme." povedal vzápätí a tvár mu zažiarila nadšením. Trochu sa začínam báť čo ten Joker Styles vymyslel. ,,Poďme k nám do izby." zasmial sa a už ma ťahal za sebou. Šiel ku skrini. Vybral z nej blond parochňu a dal si ju na hlavu.
,,Ako vyzerám?" spýtal sa. ,,Hmmmm... Sexy." zasmiala som sa. Tá parochňa mu sedela, ale mne sa nikdy nepáčili chalani s blond vlasmi. Myslím, že keby som ho stretla na ulici, tak ho nespoznám. Zasmial sa.
,,Čo keby som zavolal Bradovi celý rozrušený, že mi nechceš odpustiť a že v izbe pravdepodobne niekoho máš, lebo z nej idú divné zvuky. Potom ich nejako dostaneme na skype. Túto parochňu ešte nevideli, takže im nenapadne, že som to ja. Trošku si z nich vystrelíme." plánoval Harry.
,,No hotový Joker. Odteraz ťa budem volať Joker Styles. Ale keď tak nad tým rozmýšľam tie tvoje tetovania ťa prezradia." pripomenula som mu. ,,Tak budem mať tričko na sebe." mykol plecami. ,,Ale mám pocit, že to zle dopadne." povedala som. ,,Zodpovednosť beriem na seba." povedal a začal robiť puppy face.
,,Ako to, že ma vždy presvedčíš?" spýtala som sa. ,,Mám svoje metódy." zasmial sa. Potom už vybral mobil z vrecka a vytočil Bradovo číslo. Brad mu hneď zdvihol a Harry dal hlasitý odposluch, aby som počula aj ja.
,,No tak už ste sa uzmierili?" spýtal sa Brad.
,,Nie." povedal smutne Harry.
,,Akože nie? Ona ti nechce odpustiť ani po tom, čo si pre ňu spravil?" spýtal sa Louis.
,,Nie, tesne predtým, ako som to celé chcel začať vyšla z izby, keď videla, čo som spravil, vyziapala sa na mňa, že nie som normálny. Šla k dverám a nejakého chlapa si odviedla hore do izby a mňa nechala len tak stáť aj s kyticou ruží v rukách." hovoril Harry a snažil sa o plačlivý hlas a ja som mala čo robiť aby som sa nerozosmiala.
,,To vážne? Neverím. Mia by toto nikdy nespravila. Poznám ju od mala. Ona toho nie je schopná." ozval sa aj Calum.
,,Calum, ty si s nimi?" spýtal sa Harry.
,,No, Hazel ma pozvala." povedal. S Harrym sme si opatrne tľapli. Takže sa nám ich nakoniec podarí dať dokopy.
,,Ale späť k téme. Neverím, že by to spravila." zopakoval Calum.
,,Ale zjavne to spravila." opáčil mu Harry.
,,Tak vieš čo? My jej ideme zavolať a zistíme čo sa deje. Ozveme sa ti, dobre?" povedala Perrie.
ESTÁS LEYENDO
Drag me Down /h.s./✔
FanficJedna nehoda zmení všetko. Heslo: Nevzdávaj sa! Nenechaj sa stiahnuť na dno. ,,Nobody can drag me down." One Direction - Drag me down, Made In The A.M. 2015 Story by: @Dove_Styles Cover by: @elisabeth_strawberry