7.|I must do it

1.3K 72 29
                                    

M I A 

Harry svoje pery najprv len držal na mojich a ja som len čakala čo spraví. Po chvíli som cítila pohyb jeho pier. Pootvorením pier obalil tie moje a ja som cítila teplo. Teplo na celých mojich plných perách. Zazdalo sa mi akoby sa mu zrýchlil dych pri ďalšom pohybe pier. Zalapala som po dychu keď sa jeho ruka ocitla na mojej brade a ucítila som slabý tlak. Donútil ma pootvoriť pery a okamžite som zalapala po dychu, keď som na svojej dolnej pere pocítila jeho jazyk. Môj dych sa zrýchlil, no bolo neskoro keď som si uvedomila, že jeho jazyk hladí ten môj. Prudko a nahlas mi vydýchol priamo do úst a ja som mu začala  jeho bozky opätovala. Jeho zalapanie po dychu po dychu som jasne a zreteľne počula. Bozk mi spätne vrátil a vzápätí som cítila obe jeho ruky na mojej tvári. Jeho pery ma bozkávali lačne a žiadostivo pričom som nemohla prepočuť jeho rýchly dych, ktorý narážal do špičky môjho nosa. Harryho bozky boli, po dôkladnom prehodnotení, dosť horúce, vášnivé, žiadostivé no za to jemné. Ruky som si spojila za jeho krkom a on ma objal okolo bokov.

 Ruky som si spojila za jeho krkom a on ma objal okolo bokov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeho pery chutili ako čokoláda, čomu som sa musela pousmiať. Bolo to neskutočné. Ani jeden sme sa nechceli odtrhnúť od toho druhého a prísť tak o tie pocity, ktoré do nás odrazu vstúpili. Cítila som, ako sa do bozku usmial a bozk prehĺbil do vášnivého láskania našich pier. Pre svätého Harryho, ako to môže byť také fantastické? Nič také som s bývalým priateľom Nathanom nikdy nezažila. Náš prvý bozk bol nesmelý a opatrný. No s Harrym to bolo iné. Také vášnivé a neskutočné. Začal jemne, no rýchlo bozk prehĺbil do vášnivého tanca. 

Čas prestal pre mňa existovať. Rovnako, ako všetko ostatné okolo, okrem Harryho.

H A R R Y

Nemohol som sa od jej pier odtrhnúť. Keď mi bozk opätovala, takmer som sa zbláznil. Ona je ako droga. Návyková. Nebezpečne sladká a neskutočne lákavá. To, čo som cítil z dotyku jej pier, som pri žiadnej nikdy necítil. Normálne som čakal, kedy sa vznesieme.

Bol by som schopný bozkávať ju naveky, ale bohužiaľ som sa už fakt potreboval nadýchnuť a Mia bola na tom asi rovnako. Neochotne a nedobrovoľne som sa odtrhol od jej sladkých, mäkkých pier a oprel si svoje čelo o to jej.

Usmial som sa a otvoril oči. Ona zhlboka dýchala, pery mala pootvorené, celé červené a opuchnuté od toľkého bozkávania, myslím si že moje pery boli na tom rovnako, ale oči mala stále zavreté.

,,Musel som to urobiť." šepol som s úsmevom a ona otvorila tie svoje zelené oči. Nevedel som z nich vyčítať koľká bije. Skôr ako som sa od nej odtiahol Mia ma schmatla za tričko a pritiahla k sebe. Zúrivo sa prisala na moje pery a vášnivo ma pobozkala. Nebránil som sa a zapojil sa do bozku. Na bozkávaní s ňou by som mohol byť pokojne závislý. Mia sa odo mňa odtrhla a oprela si čelo o to moje.

,,Som rada, že si to spravil." 

Takmer som onemel od šťastia. Na nič som nečakal a opäť som sa zmocnil jej pier. Nedokázal som sa udržať a moje bozky boli divé, vášnivé a drsné. Nebránila sa, práve naopak. Bozky mi rovnako vášnivo opätovala. Jazykom som jej prešiel po pere a ona vzdychla, čím mi vstup do jej úst dovolila. Naše jazyky sa stretli vo vášnivom tanci. Nebol som schopný sa od nej odtrhnúť. Rukami mi prechádzala po tvári, krku aj pleciach a ja som sa po jej dotykoch šiel zblázniť. Mia, ty ma skutočne privádzaš k šialenstvu, ale popravde si nesťažujem. 

Drag me Down /h.s./✔Where stories live. Discover now