22.|New life, new experience + epilóg

695 46 2
                                    

Mia's POV
,,Mia, vezmeš si ma?" spýtal sa ma Harry a ja som v tej chvíli bola najšťastnejší človek na zemi. ,,Áno." chcela som povedať ale nedalo sa.

*

,,Mia, kedy sa nám zobudíš? Niall má o teba strach, Hazel, Dylan, Brad aj Rachel sa o teba nehorázne boja. Viem, že ma nepoznáš, ale som Niallov najlepší kamarát a budem tvojím ošetrovateľom na rehabilitáciách keď sa prebudíš. Som-" počula som jemný chraplák, ktorý som poznala.

Otvorila som oči a pozrela sa na Harryho, ktorý sedel na nemocničnej stoličke. Hlavu mal sklonenú a v jeho ruke držal tú moju. Pozrela som sa naňho nechápavým pohľadom a poobzerala sa po miestnosti. Prečo som znovu v nemocnici?

,,Harry." rozhodla som sa prehovoriť a stisla mu ruku. On rýchlo zodvihol hlavu a ja som mu pozrela do jeho krásnych ale uslzených zelených kukadiel.

,,Mia!" povedal a objal ma. ,,Som Ha-" začal ale ja som ho prerušila. ,,Ja ťa poznám Harry. Prečo som znovu v nemocnici?" spýtala som sa ho.

,,Ako myslíš znovu?" spýtal sa ma. ,,Veď už som odtiaľto bola vonku a ty-" začala som ale zarazila som sa.

To všetko čo sme s Harrym prežili bol len sen.

6 years later

,,Harold, dávaj na nich pozor!" zakričala som na svojho manžela a on vkročil do kuchyne polonahý s našimi dvojičkami Darcy a Harrym Juniorom.

,,Harold, dávaj na nich pozor!" zakričala som na svojho manžela a on vkročil do kuchyne polonahý s našimi dvojičkami Darcy a Harrym Juniorom

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

,,Zachvíľu prídu pestúnky Louis a Niall. Už sa veľmi tešia na obed." povedal Harry a podal mi malého Harryho. ,,Môžem hádať, ktorý z tých dvoch sa teší na obed viac." zasmiala som sa a dala veľkému Harrymu pusu na tvár.

Bola som naozaj šťastná. Mala som dve krásne deti, milujúceho manžela a najlepších priateľov pod slnkom. Čo viac si priať?

A vy si pamätajte, že vás nikto nemôže stiahnuť dole do veľkého zúfalstva.

The end.

Drag me Down /h.s./✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu