21.|Niall's revenge plane

768 56 10
                                    

Niall's point of view

,,Takže ľudia, všetci viete čo máte robiť?" spýtal som sa ich. Náš plán pomsty sa môže začať. Brad, Gigi, Miley, Calum, Danielle a Hazel sa do toho nechceli zapájať, takže sme zostali len ja, Rachel, Liam, Louis, Dylan a Perrie.. Ale to nevadí. My šiesti im ukážeme, že s nami si zahrávať nemajú.

,,Áno, vieme." odpovedali zborovo. ,,Rachel, choď s Dylanom nájsť vedro na vodu. Nieže si to niekde rozdáte. Úplne by to narušilo náš harmonogram. Liam, ty a Pezz choďte nájsť Harryho náhradné kľúče. Mal by ich mať v izbe. Ale to isté pravidlo, žiaden sex, platí aj pre vás. No a Louis ty poď so mnou. Ideme napísať odkaz a pripraviť sa." dokončil som svoju reč a ostatní prikývli. Louis šiel so mnou.

Môj plán bol taký, že:

1. Odviezť sa autom pred chatu.
2. Keď budú Mia a Harry spať, Harrymu dáme ruku do vedra s teplou vodou. To zaručí, že sa Harry v spánku pociká. Mám to odskúšané na Calumovi.
3. Na stolík položíme odkaz, čo bude Louisova básnička. Tá znie:
,,Cikám, cikám. Fúka vetrík.
Akosi mi vlhne svetrík.
A či to dážď, a či rosa?
Ale, kurva. Pošťal som sa."
4. Dylan a Liam odvezú Harryho auto späť domov a on a Mia, budú musieť cez les ísť dve hodiny domov.

,,Máme všetko?" spýtal sa Louis, keď sme boli nastúpení pri dverách pripravení vyraziť. ,,Máme." povedal som a vyšli sme von. Nasadli sme do Louisovho auta s tým, že sa Rachel napchala do kufra, lebo sme nemali miesto.

Pomsta sa môže začať.

Mia's point of view

,,Harry, večera!" zakričala som na Harryho, ktorý bol v sprche. ,,Už idem!" zakrič mi späť a ja som na taniere naložila lasagne a do pohárov naliala červené víno. Počula som vŕzgať schody, čo značilo, že Harry už ide dole.

Zrazu som pocítila dve veľké ruky na mojom páse. Harry sa mi prisal na krk a začal ho obsypávať bozkami. ,,Harry, prestaň. Poďme sa najesť." povedala som pomedzi vzdychy, ktoré sa mi drali z úst.

,,Fajn, ale čo som začal dokončím, pretože keď ťa vidím v týchto úzkych džínach, mám na teba hroznú chuť bábika." zachrapčal mi do ucha a pobozkal ma na líce. Ja som sa však otočila a pobozkala ho na pery.

Keď sme sa dobozkávali, tak som si ho lepšie prezrela

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Keď sme sa dobozkávali, tak som si ho lepšie prezrela. Mal na sebe slamený klobúk, svoje obľúbené tričko skupiny Roling Stones a riflové kraťase. Na nohách nemal nič.

 Na nohách nemal nič

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

*after dinner*

Harry's point of view
,,Tak a teraz si celá moja." povedal som Mii, keď doumývala riad. ,,Hmm, tak tvoja." povedala zvodným hlasom. Tak toto už bolo dosť aj na mňa.

Bol som až moc nadržaný. Chytil som ju za pás a surovo ju stiahol k sebe. ,,Vidíš tam ten gauč?" zachrapčal som jej do ucha. ,,Slepá nie som." povedala a zvodne sa usmiala. ,,Tak tam si ťa vezmem a riadne tvrdo. Celý večer mám na teba chuť." povedal som a prisal sa jej na pery. Začal som jej vyzliekať tričko.

Niall's point of view

,,Ste pripravení?" spýtal som sa ostatných. ,,Sme." odpovedali zborovo a vystúpili sme z auta. ,,Dylan, Liam. Choďte odviezť to auto domov. Ja, Louis, Pezz a Rachel sa postaráme o ostatné. Vidíme sa doma. Chytaj." povedal som šeptom a hodil Liamovi kľuče od Harryho auta. Pozrel som na hodinky. Bolo 22:54. Harry a Mia šli spať pred hodinou a náš plán sa môže začať.

Louis prišiel k dverám a odomkol ich. Rachel utekala do kuchyne napustiť vodu. Keď prišla k nám, pomaly sme s Louisom vyšli na poschodie a otvorili dvere na Harryho izbe. Harry tam ležal v boxerkách a na ňom bola nalepená Mia. Harryho ruka visela z postele, čo sa nám nesmierne hodilo. Louis po špičkách prešiel k Harrymu a strčil mu tú ruku do vody. Na stolíku som si všimol Harryho mobil. Prešiel som tam a nechal tam náš odkaz. S Louisom sme pomaly zišli dole a ukázali Rachel a Pezz nech idú do auta. S Louisom sme sa pozreli po dome, či sme tu niečo nenechali. Vyšli sme von a Louis zamkol chatu. Nastúpili sme do auta a odfrčali sme preč.

----------------------------------------------------------------

Takže, po strašne dlhej dobe sa hlásim s novou kapitolou. Dúfam, že ste na mňa ani na tento príbeh nezabudli. (Ďakujte Chell_Styles, ktorá ma dokopala k napísaniu časti🐇)

•Venujem: Chell_Styles, Elesiis, Eliska_Styles, OlivaSweet, not_real_benzo, AneMagatova, Tina_ST, xlarissie, Fake_Gigi, Vaness_Styles, Tallithamz, BeKi-Styles, natyipa, Lottie_eittoL, UNICORN_GIRL19, not_real_benzo, Fake_Perrie, Fake_Jade_ a SJHoran.

•Nová kapitola: +19 votes

•All the HappinEsS. Dove🐰🐰

Drag me Down /h.s./✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora