Don't say, don't say I didn't warn you
Don't say I didn't warn youI live for the moment -Louisa Johnson So Good
M I A
,,Neuvidíme sa zajtra." zasmial sa Harry. ,,Čo tým chcel básnik povedať?" spýtala som sa. On len vstal z postele, podišiel ku skrini a vytiahol z nej kufre.
,,Harry, čo to robíš?" spýtala som sa ho a snažila sa napodobniť hlas Isabelly z Phineasa a Ferba. Harry sa nad tým len zasmial.
,,Poď balíme. Povedzme, že ich vystriedame. Teraz na tú chatu, kde sú oni, ideme my." povedal. ,,Ten nápad sa mi páči." zasmiala som sa a šla som pomôcť. ,,Čo keby sme im tu nechali malé prekvapko?" spýtala som sa ho. ,,Čo máš na mysli?" spýtal sa ma. ,,Poď so mnou." zasmiala som sa. Najprv sme si to namierili do Bradovej izby. Rozhádzala som úplne jeho posteľ a pod jeden vankúš vopchala moje nohavičky. Harry sa uchechtol. Až teraz mu zrejme došlo, čo mám v pláne. No hold má dlhé vedenie.
,,Ty si ale potvorka." zasmial sa. Vedľa postele som hodila Niallovu košeľu. Vybrali sme sa do Liamovej izby. Rozhádzali sme posteľ a tentokrát tam Harry nechal jedny zo svojich boxeriek. Rozdelili sme sa. Ja som šla trošku upraviť Niallovu a Louisovu izbu a Harry zase šiel upraviť Dylanovu a Calumovu. Potom sme takto upravili aj dve hosťovské izby. Našu sme pekne ustlali. Potom sme sa rýchlo dobalili, vzali Edwarda a nastúpili sme do auta.
,,A to tam chceš len tak vpadnúť, že ahojte sme tu?" spýtala som sa ho, keď sme boli na ceste. ,,Nope. Počkáme kým odídu a potom tam pôjdeme my." usmial sa na mňa.
,,Si normály? Lebo inak oni odídu až ráno! To sme ešte mohli zostať doma. Kde chceš akože spať?" spýtala som sa. ,,V aute." mykol plecami. ,,Ty nie si normálny." vzdychla som si. Edward začal vzadu kňučať, tak sme museli zastaviť. Vzali sme ho vyvenčiť a potom sme pokračovali v ceste. Harry začal rukou jazdiť po stehne zatiaľ čo šoféroval. Zašiel mi pod sukňu až k nohavičkám a prešiel mi po nich rukou. Prečo som si musela dať sukňu?
BẠN ĐANG ĐỌC
Drag me Down /h.s./✔
FanfictionJedna nehoda zmení všetko. Heslo: Nevzdávaj sa! Nenechaj sa stiahnuť na dno. ,,Nobody can drag me down." One Direction - Drag me down, Made In The A.M. 2015 Story by: @Dove_Styles Cover by: @elisabeth_strawberry