M I A
,,Prosím?" povedala som keď som zdvihla telefón.
,,Óóó, tak slečne sa konečne uráčilo zdvihnúť telefón." zadudral Brad.
,,Brad prestaň. Báli sme sa, či sa ti niečo nestalo." povedala Gigi.
,,Nebojte sa, Harry ma znovu neutopil." povedala som otrávene a na Harryho som sa ospravedlňujúco pozrela. V tej chvíli sa podarilo Edwardovi vyšplhať sa na posteľ ku mne a Harrymu. Začal Harrymu oblizovať nohy a on sa začal chichúňať. Zavraždila som ho pohľadom. Mal čušať, ale on je vážený pán Styles takže sa musí začať chichotať.
,,Ty tam niekoho máš?" spýtal sa Niall.
,,Ja... Zavolám vám cez Skype. Vybíja sa mi baterka a neviem, kam som dala nabíjačku. Musím končiť." povedala som a zložila.
,,Prepáč, to nie ja. To ten malý špunt." bránil sa Harry, keď som ho trepla vankúšom.
,,Nekecaj a choď sa pripraviť, lebo hentí dvanásti vynájdu spôsob ako ma zabiť cez skype." povedala som a sadla si do tureckého sedu. Notebook som si položila medzi nohy a zapla ho. Prihlásila som sa na skype a hneď mi vyskočilo, že mi volá Niall. Zdvihla som.
,,Opakujem otázku. Ty tam niekoho máš?" spýtal sa Niall.
,,A prečo máš moju košeľu?" spýtal sa.
,,Ja nemám tvoju košeľu bratček." povedala som.
,,Mia, nevieš kde mám košeľu?" spýtal sa Harry už zmeneným hlasom a ja som zdvihla hlavu od notebooku a nahodila face, ako že ma pristihli. Harry sa na mňa usmieval.
,,Už som ju našiel." zaškeril sa na mňa.
,,Koho tam máš?" sykol na mňa Louis.
,,No predsa..." začala som.
,,Nepovedz, že Harryho. Volali sme s ním pred pol hodinou a on nám povedal, že si mu nechcela odpustiť a že si si doviedla nejakého iného muža." povedal Niall a tváril sa nahnevane.
,,Harry, Harry, Harry furt len Harry!" vzdychol si Harry zmeneným hlasom a ja som mala čo robiť, aby som sa nerozosmiala.
,,Neviem, kto si, ale sklapni!" sykol Dylan.
,,Je to Louis. Mohol by si nás nechať osamote?" spýtala som sa Harryho.
,,Len, keď mi vrátiš moju košeľu." povedal.
,,Nevrátim ti ju." povedala som mu.
,,Prečo?" spýtal sa.
,,Lebo ti ju nevrátim a nerieš." povedala som a naspäť sa pohľadom vrátil k notebooku, akože som konverzáciu s 'Louisom' ukončila.
,,A my sme Harrymu nechceli veriť, že by si to urobila." povedal sklamane Calum.
,,Čo ty tam vlastne robíš, Calum?" spýtala som sa.
,,Hazel ma pozvala, ale nezahováraj! Ako si to mohla Harrymu urobiť?" spýtal sa ma.
,,Čo som Harrymu urobila? Nič som mu neurobila. Louis je masér. Zavolala som ho, lebo mi niečo ruplo v chrbte." povedala som prvé, čo ma napadlo.
,,Jasné a to ti máme veriť." povedala Rachel.
,,Viete čo? Robte ako chcete, ale ja som pred chvíľou volala s Connorom, že ho videl ako ide do klubu a podľa mojich informácií nakoniec skončil v striptízovom a Harry si zaplatil hneď tri štetky. Takže jediný kto tu podvádza je Harry!" vyštekla som na monitor a potom som hodila ospravedlňujúci pohľad na Harrymu, že sa na mňa nemá hnevať za to, čo som povedala.
YOU ARE READING
Drag me Down /h.s./✔
FanfictionJedna nehoda zmení všetko. Heslo: Nevzdávaj sa! Nenechaj sa stiahnuť na dno. ,,Nobody can drag me down." One Direction - Drag me down, Made In The A.M. 2015 Story by: @Dove_Styles Cover by: @elisabeth_strawberry