18.|You're a perverse man

739 60 13
                                    

Mia's point of view

  ,,Hej Louis. Nechal si tu svoju ustráchanú priateľku." zakričala za ním Danielle. ,,Liam ťa odvedie dnu. Ja už von nejdem." odkričal jej späť Louis a my sme s Harrym vybuchli do smiechu.  

Harry sa snažil dostať späť ku mne a pritom stúpil na nejakú suchú vetvičku, ktorá zapraskala. 

,,A do riti!" sykol Liam. Všetci zdrhli za Louisom do chaty. My sme s Harrym chytili ešte väčší záchvat smiechu. ,,To sú ale padavky." zasmiala som sa. ,,No tak to hej. Škoda, že sme to nenatáčali, to by bolo úžasné video." zasmial sa Harry. ,,A čo si asi tak myslíž, že celý čas robím?" zasmiala som sa a namierila kameru na neho.

,,Ty si proste úžasná, láska." zasmial sa. ,,Ďakujem." zasmiala som sa a vypla kameru. ,,A čo teraz?" spýtala som sa ho. ,,No, mohli by sme im ešte dačo vyviesť. Začalo ma to hrozne baviť." zasmial sa Harry. ,,Ach ty si ale. Keď raz začneš tak nevieš prestať." zasmiala som sa. ,,Nevšimol som si, že by ti to niekedy vadilo, napríklad v posteli." podpichol a hodil zase ten svoj typický úškrn. ,,No vidíš. A potom sa hneváš, keď ti niekto povie, že si perverzný. Kam si zas skrútil rozhovor? Zas sme pri sexe." zasmiala som sa

,,Tak čo im vyvedieme?" vrátil sa k pôvodnej téme a tváril sa, že moje predchádzajúce slová prepočul. ,,Teraz už nič. Ja idem spať. Nad ránom sa vrátim." povedala som a rozišla sa k autu. ,,Ideš spať? Tak to idem s tebou!" zakričal za mnou a v sekunde ma dobehol. ,,Ale ideme spať! Jasné?" spýtala som sa ho. ,,Samozrejme, láska." odpovedal s úsmevom. Nejako sme sa napchali na zadné sedadlá auta. Boli sme na sebe doslova natlačený a nebolo to doslova dvakrát pohodlné. 

,,Keby som bol v tebe, bolo by to pohodlnejšie." podpichol Harry a ja som len prevrátila očami. Keď som bola v nemocnici až takýto perverzák nebol. Čo sa s ním pre lásku božiu stalo? ,,Drž hubu. Ja chcem spať." povedala som mu. Otočila som sa mu chrtom a tvárila sa, že spím. Potom som zaspala naozaj.

Zobudila som sa na to, že mi niekto líže tvár. Otvorila som oči a uvidela Edwarda ako ma hypnotizuje jeho očičkami. Chcela som sa pretočiť, ale som zabudla, že nemám kde, tak som skončila medzi sedadlami. Na moje trepnutie na zem sa zobudil aj Harry. Keď ma uvidel, začal sa smiať. 

,,Nerehoc sa jak debil ale pomôž mi!" sykla som na neho, lebo sa mi nepodarilo vytiahnuť sa späť na sedadlá. ,,Už už, láska. Počkaj." povedal pomedzi smiech a ťahal ma späť k sebe. Vyliezla som z auta a ponaťahovala sa. ,,Tak čo? Ideme im zase robiť zle?" spýtal sa Harry s úsmevom. ,,Že váhaš." zasmiala som sa a pohľadom sledovala chatu. Všade bolo pozhasínané, to znamenalo, že už všetci spia. ,,Tak ideme na to." zasmial sa Harry a už ma ťahal smerom k chate.

Potichu sme sa vkradli dnu. ,,Tak kto bude prvá obeť?" spýtala som sa šeptom. ,,Že sa vôbec pýtaš. Samozrejme, že náš strachopúdik Louinko." povedal Harry. ,,Dobre, tak ideme navštíviť Louiho." povedala som. Vošli sme do ich izby. Louis ležal cez celú posteľ. Tu mu z postele visela noha, tu ruka. Danielle ležala hlavou na jeho hrudi s rukou na jeho bruchu. Tú ruku hneď Harry presunul na Louisove boxerky presne na miesto, kde sa črtal Louisov kamarát. 

,,Ty si ale úchyl." zasmiala som sa. ,,No čo? Napadlo ťa niečo lepšie?" spýtal sa ma. Ja som odišla do kúpeľne, vzala žiletku a podišla k Louisovi. Oholila som mu z obidvoch strán polku obočia. ,,Počúvaj, ale ty si ale ináč zákerná." zasmial sa Harry. Danielle sme ešte na chrbát očnou linkou napísali refrén Baby od Justina Biebera. V kúpeľni sme im ešte rúžom napísali na zrkadlo ,,Hauuuuuuuu" Všetko sme si to nafotili. Niekedy sa tie fotky aj zídu. ,,Teraz náš Dyleanko." šepla som. Tomu sme nagélovali vlasy, ale tak, že v nich mal vtáčie hniezdo. Potom sme to ešte posílili ešte lakom na vlasy. Vzala som čiernu špirálu a zvýraznila jeho chĺpky na hrudi zatiaľ čo Rachelina ruka spočinula s pomocou Harryho na Dylanovom rozkroku a on ani nebral ohľad na to, že je to jeho sestra. V kúpeľni sme mu nechali rovnaký odkaz a všetko vyfotili. Ostatným sme urobili v podstate to isté. Ešte sme nachystali drobné pastičky a všetko nafotili. Potom sme pomaly zavreli dvere a vyšplhali sa na vysokú jedľu pri chate.

------------------------------------------------------

•Nová kapitola je tu. Dúfam, že ste s ňou spokojní. Čo hovoríte na Miu a Hazzu? Nechcela by som byť na Niallovom, Louisovom, Liamovom mieste.

•Venované: --gomez----delevingne--Elesiisariiiana___Fake_Jade_CallarynatyipaSJHoranUNICORN_GIRL19HappyGirl_1680Eliska_StylesAneMagatovanepobozkananot_real_benzo a BarbNagyov

•Nová kapitola: +17 votes a 9 komentárov

•All the HappinEsS. Dove

Drag me Down /h.s./✔Where stories live. Discover now