19.|You're kidding

705 56 20
                                    

PUSTE SI PROSÍM PESNIČKU!

Mia's point of view

,,Mia!" zobudil ma Harry. ,,Čo je?" spýtala som sa. ,,Poďme si nájsť nejakú skrýšu odkiaľ ich budeme môcť pozorovať. Za chvíľu budú vstávať." povedal. S Harrym sme sa vyšplhali na strom, z ktorého bol perfektný výhľad. Daniellinho výkriku sme sa až tak zľakli, že sme skoro z toho stromu spadli. Na to vyletel z izby Louis s tým svojím napoly vyholeným obočím a s baseballovou palicou v ruke. Liam s Nerf pištoľou v ruke, Brad so svojím účesom  s lampičkou v ruke. V tom vyšiel Calum s Nutellovou maskou na tvári a so sprejom na vlasy v ruke a to už sme s Haroldom nevydržali a schytili obrý záchvat smiechu. Harry to celé zúrivo fotil. Celé ráno sa hádali a obviňovali z toho, čo sa im stalo.

 K tomu ešte Dylanovi spadla na nohu kniha a vylial sa naňho med. Niall a Calum sa pošmykli na dlaždiciach v kúpeľni a jemu sa na hlavu vysypal cukor. Louis schytal s panvicou po hlave a keď spadol na zem, tak uvoľnil ďalšiu pascu a knižka mu spadla rovno do rozkroku. Liam tri krát zakopol na našich pasciach a skončil na zemi, raz so sebou stiahol Rachel a Hazel, no a mne sa podarilo ako plus bonus pre Harryho zasmiatie zletieť zo stromu, na ktorom sme sedeli. Baby potom vyhlásili, že tu už nezostanú ani o minútu dlhšie a všetky svorne zaliezli do áut. Tam počkali na chalanov, ktorí ešte balili a kontrolovali dom. 

O desiatej už boli zbalení a dávali veci do áut. Harry znova pustil vlkov a Louis bol hneď zalezený v Dylanovom aute. Po piatich minútach a my sme šli pokojne dnu. Harry omylom našiel jednu z pascí a roztiahol sa na dlážke. Myslela som si, že zomriem od smiechu. ,,Ha ha." zadudral a vyniesol hore veci. Šli sme sa osprchovať a potom dospať skoro prebdenú noc.

Liam's point of view

,,Konečne doma!" skríkol Louis na celý dom, len čo vošiel dnu. 

,,Mia! Harold! Sme doma!" zakričal Niall, keď sme sa nedočkali odpovede na Louisov výkrik. Nič, žiadna reakcia. Vybehli sme sa pozrieť do ich izby. Posteľ pekne ustlaná a ich nikde. 

,,Možno šli niekam na obed." povedal som a ja s Perrie sme sa pobrali k našej izbe. Vo dverách sme zostali šokovane stáť. 

,,Čo to?" pípla Pezz a hľadela raz na mňa a raz na našu zbombardovanú izbu. Keď ostatní videli, že stojíme vo dverách, tak prišli za nami. ,,Niekto si pri uzmierovaní pomýlil izbu." zasmial sa Niall. Pezz vytiahla z pod vankúša čierne boxerky. 

,,Harold!" zasoptil som. ,,Bože! Ja ich fakt zabijem!" ozval sa Calum, ktorý práve otvoril dvere na svojej izbe. Zbehli sme sa všetci tam. Posteľ vyzerala rovnako ako tá naša. Brad sa dusil smiechom. Smiech ho však prešiel, keď uvidel svoju izbu. Pri posteli ležala Niallova košeľa. ktorú mala na sebe Mia, keď sme spolu volali cez Skype. 

,,Bože tak toto je pecka." smial sa Louis. ,,Na tvojom mieste by som sa nesmial. Ešte si nevidel svoju izbu." povedal Dylan. ,,Tak to nie. Ak moja izba bude vyzerať takto tak ich prizabijem!" povedal Louis. 

,,No do p... Prisahám vám, že tí dvaja neskončia dobre!" zvreskol na celý dom Louis. Šiel som zo zvedavosti pozrieť aj hosťovské izby. ,,Pre boha. Tí sa činili!" povedal som a dal si ruku cez ústa. ,,A dosť volám im." sykol Louis. Vytočil Harryho číslo, ale ten mu to nezdvihol.

,,Majú preč polovicu oblečenia. Vyparili sa preč viac ako na jeden deň." povedala Rachel.

----------------------------------------------------

●Nová kapitola po strašne dlhej dobe. Plánovala som ju vydať v piatok, ale kvôli predošlím udalostiam som bola mimo. Dúfam, že ste si časť užili a trošku sa nasmiali.

●Časť venujem: --gomez----delevingne--ElesiisEliska_Stylesnot_real_benzoBeKi-StyleslittlenightmarexSJHoranFoxieBlackLottie_eittoLcobain_princessFake_PerrieUNICORN_GIRL19Fake_Jade_natyipa a všetkým Louis girls. #PrayForLouis #RestInPeaceJohannah.

●Nová kapitola: +18 votes

●All the HappinEsS. Dove

●P.S.: Choďte sa kuknúť na nové príbehy od --gomez-- Army Love, --delevingne-- Art Love, Elesiis Fallacy a Fake_Jade_ Irreplaceable.

●Aby som nezabudla ĎAKUJEM ZA 4K prečítaní na tejto story.

●Aby som nezabudla ĎAKUJEM ZA 4K prečítaní na tejto story

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Drag me Down /h.s./✔Where stories live. Discover now