"Hallå killar lyssna"
Jag lyfter huvudet från Felix mage och ser på Ella som sätter sig i skräddarställning på golvet med kameran runt halsen.
"Ni måste hjälpa mig" yttrar hon exalterat och jag höjer lite på ögonbrynen och känner hur Felix ofokuserat drar fingrarna genom mitt rufsiga hår. "Med?" frågar jag lugnt och njuter av Felix beröring.
"Jag har en fotoidé för mitt projekt och jag behöver er" yttrar hon lugnt och pekar på mig och Felix vilket får mig att lyfta lite på ögonbrynen.
"Jaså? Varför oss?" frågar jag lurigt och blickar snabbt över på Felix som ser på mig med höjda ögonbryn.
"För ni är dem enda som skulle ställa upp på en lättklädd photoshoot med hbtq tema" yttrar hon lugnt och jag skrattar lågt och sätter mig upp.
"Ska du spela in en porrfilm?" yttrar jag roat och hon himlar och ger mig fingret. "Nej idiot, jag behöver bara två tillräckligt knäppa killar som inte har något problem att vara lättklädda med varandra" yttrar hon och jag flinar lite och placerar handen på Felix lår.
"Du har hittat rätt killar, eller hur baby?" yttrar jag roat och möter Felix blick som flinandes nickar. "Absolut.."
"Åh ni är bäst, kom!" yttrar hon exalterat och drar upp oss båda på fötter och drar med oss till fotostudion vilket får mig att förvirrat se på henne. "Vadå ska vi köra nu?" frågar jag förvirrat och ser på henne där hon börjar ställa upp stativet och fixa med kamerans inställningar."Jag vill bara ta lite test foton" yttrar hon lugnt och ser på oss. Jag hummar lite och blickar över på Felix som lugnt drar av sig tröjan och jag sveper med blicken över hans vältränade kropp.
"Hur naket vill du ha det?" frågar han lugnt och möter min blick som mörknar lite.
"Vi kan väl börja med underkläder på" yttrar hon lugnt och han nickar innan han låter byxorna falla till marken.
DU LIEST GERADE
älska lagom hårt // foscar
FanfictionVi bor i samma stad Vi gillar samma sak Vi andas samma luft Vi delar andetag