Trecut

23 2 0
                                    

Sub tihna gandurilor negre imi refugiez trupul frant si cenzurat de intrebari fara raspuns.E un sfarsit de amintire ucisa.Ceasul imi arata ora 21:00.Incerc sa dorm,dar amintirile imi rascolesc trecutul.Pleoapele aproape ca mi se inchid si incep sa-mi revad trecutul asemeni unui film de groaza.

Si parca retraiesc acele clipe groaznice ..nopti la rand interminabile cu lacrimi ,dorinte moarte,dimineti chinuite,trezita de acel groaznic moment.Si as da orice ca totul sa fi fost un cosmar ,dar totul a fost o realitate cruda.

Timpul se joaca cu mine.Nu ma lasa sa-mi aleg clipele, mereu ma poarta unde doreste el.Sunt confuza!Nu stiu unde sunt ,nu stiu ce fac,nu stiu nimic.Deodata tresar!Cineva e in camera!Nu schitez niciun gest!Privesc geamul nespalat.Apoi se retrage cu un aer nemultumit.Are si de ce,camera in dezordine ,haine aruncate peste tot ,carti lasate pe birou ,un cutit aruncat pe podea si un parfum intepator a carui esenta o simt si acum pe trupul meu ..

Intorc capul spre perete si incerc sa-mi revin  ,sa ma incarc cu energie pozitiva .Dar privirea ucigasa a persoanei de langa mine nu-ma lasa ,parca se uita prin mine.Ce vrea de la mine?

Incepe sa-mi povesteasca trecutul meu .Incep sa tip si izbucnesc in plans.Nu mai vreau ! Nu mai suport ! Il ascult pe acest nemernic ,dar cuvintele lui imi par a fi sunete surde ce imi alimenteaza tot mai mult ura fata de el.Zaresc in umbra ,miscarea buzelor lui ,dar mintea-mi imi e departe.Incerc sa ma debarasez de acea imagine a trecutului si incep sa vorbesc cu propria-mi constiinta.Are atata pofta de viata.Ce vrea sa-mi spuna ? De ce nu ma lasa sa mor in trecut ?  O forta tulburatoare ma condamna sa o urmez.Vreau sa  raman inchisa in trecut dar  constiinta imi mustra gandurile . De ce nu pot avea un raspuns pentru toate aceste intrebari ? 

Risipită-n  gânduriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum