Timpul este perceput ca fiind un mecanism inca necunoscut pentru mintile ilustre .El detine puterea suprema reusind sa pastreze suficiente supradoze de mister neatinse de mainile murdare de pacat si sete de cunoastere a supusilor sai:OAMENII.
Timpul se impleteste intr-un mod armonios cu Marea fara margini.Ea ii canta despre indragostitii ce poposesc la malul ei in amurg ,declarandu-si iubirea eterna,iar Timpul isi permite sa-o asculte nestingherit,oferindu-i prilejul de a-si sparge valurile reci pe chipul lui ferecat cu amintirile ,dorintele si chinurile slugilor lui.
Timpul nu se va intoarce niciodata din drumul sau ,asa cum nici fizica nu va ajunge in veci arta poetica ..Si toata lumea stie ca Timpul e parsiv ,macabru si e in orice chip doar ca nu admite ca vreunul dintre "sclavii sai" sa-i ceara sa schimbe trecutul sau viitorul..Timpul poate colora viata fiecaruia asa cum isi doreste ,pe cand Marea plange si implora cerul sa-si caute o alta culoare..Dar e imposibil...deoarece atat fizica cat si natura au legi total paralele fara a putea fi surogate uneia alteia.
Timpul e doar un confident al Marii atunci cand el nu-si prezinta nicio sceneta dura bazata pe realitatea cotidiana ,ci doar isi revarsa amarul unei grele poveri ce-i apasa umerii batrani si ruginiti.Si Marea ar lua locul Timpul daca nu ar fi atat de plangacioasa si nu s-ar intoarce de fiecare data la mal..Si poate si timpul ar putea fi surogat Marii daca ar fi capabil sa asculte povestile de dragoste si sa-i cante suav fiecarui pescarus..
Timpul si Marea: doua dintre misterele inca nedescoperite ale universului...si poate intr-o alta emisfera paralele noua Marea si Timpul nu detin iz de mister si sunt precum doua fiinte gata sa se lase spanzurate la umbra unei lumanari chircite asezata pe mormantul enigmelor elucidate..
Dar in lumea noastra ,Timpul si Marea isi prezinta sfios fondul efemer si nu sunt spurcate cu suflete...
CITEȘTI
Risipită-n gânduri
Historia CortaVrei să știi cine ești sau doar vrei să te afunzi în gânduri?Te rog, dispari în poveștile cu zâne și dragoni și lasă-mi mie darul de a pătrunde în cele mai necurate gânduri.