E miercuri

13 0 0
                                    

E miercuri.O noua zi plina de farmec si fantezie.O non-culoare se vedea pe cerul meu pictat in nonsalanta tarzie a unei file vechi ,prafuite si uitata pe noptiera din camera mea. Probabil,suflarea fara viata din fila era putreda demult.Cine sa-i redea esenta ? Poate ,doar o gazulita stravezie ce se aseze pe savarina din farfurie.O adulmeca cu atata pofta dar nu indraznea sa se infrupte din ea.Se mai uitase o data la prajitura pufoasa ce ii facea cu ochiul si-si lua zborul spre fereastra.Vantul lin se strecurase usor in camera mea si-n dansul lui nebunatic lua fila dupa noptiera.O purtase timp de cateva secunde prin camera ,apoi cazu franta pe podeaua patata cu acuarela.Gazulita stravezie se intorsese sa-si revata confidenta ce era inchisa in fila mucegaita , o gazulita transparenta- rozalie era pictata pe fila aruncata pe podea.Gazulita curioasa se tot rotea in jurul filei si din pura intamplare vantul isi facu din nou aparitia.De data asta era furios.De ce ?Nu era multumita de fiinta stranie cu par ,coada si urechi ce dadea tarcoale savarinei.In dansul su haotic o arunca pe gazulita la cativa cm de ceasca cu cafea ,iar fila zburase pe fereastra.O ploaie marunta isi incepu show-ul de lacrimi reci si mari.Fila disparuse fara urma,iar gazulita in neatentia si curiozitatea ei cazuse in ceasca de cafea si se innecase.Cat despre  fiinta stranie ce tot  dadea tarcoale savarinei se dovedi a fi pisica .Ploaia isi incheiase parada .Si un curcubeu splendid aparuse pe cerul albastru.Era identic cu cel de pe fila disparuta.Oare curcubeul pictat de acuarela s-a transpus pe cerul senin ?

Risipită-n  gânduriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum