Intr-o astfel de lume , mai exact pe un alt taram

14 1 2
                                    

Se spune ca demult ,pe cand cerul ii canta marii ,iara frunzele toamnei se iubeau cu fulgii de nea ai iernii ,IUBIREA era regina unui taram necunoscut.TRISTETEA plangea cu lacrimi crude si-si cauta in zadar chipul blajin ca de ceara.DUREREA isi blestema sufletele sinucigase pe care le rapise fara pic de mila de pe Pamant,iar ADEVARUL statea nestingherit la bar band roua diminetilor de vara si-o asculta pe MINCIUNA plangandu-se ca a ramas invalida.TRADAREA isi smulgea inima pentru ca fusese descoperita.IRONIA radea de una singura,iar ZAMBETUL impartea zambete oamenilor pe gratis.SPERANTELE se reaprindeau unele pe celelalte folosind focul.ILUZIILE dansau vals cu VISELE intrecandu-se in artele fantasticului.FURIA fierbea si tresarea prin oale.NEBUNIA zbiera ca o descreierata prin campii.RAUTATEA e condamnata sa-si piarda puterea ,iar BUNATATEA e venerata in taram.EMOTIA tremura din toate incheieturile la auzirea CUVANTULUI,CHINUL isi blesteama zilele si noptile.Insasi MOARTEA era condamnata sa moara ,iar VIATA renastea ori de cate ori dorea.

Si mai sunt multe alte virturi atat bune cat si rele ce asteapta a fi descrise dar asta ar ocupa mii de randuri si in plus nu cred ca ati fi interesati sa descoperiti ceva ce nu exista in lumea noastra ci intr-un taram paralel pamantenilor ..

Risipită-n  gânduriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum