E vineri. Sentiment de nesiguranta ,regret si flacara unui mic chin ce inca palpaia usor gata sa se stinga , flacara unei lumanari chircite ,asezata pe mormantul neingrijit al unui vis din "Cimitirul Vietii".A fost uitat,iar stapana acestui vis l-a pierdut intr-un timp obscur si neplacut de gratia si candoarea unui ideal ce se nastea acum in inima ei.Regretul zadarnic al visului muribund se zbatea in strafundurile inimii ei invaluita intr-o ceata deasa.Se cufunda tot mai mult intr-un oarecare timp.Si idealul care crestea tot mai mult in sufletul ei se transfigura cu visul bolnav ce inca era incoltit in trupul ei zvelt.O lupta apriga se dadea intr-un suflet pueril.Binele cu raul.Demonicul cu angelicul.Furtuna cu soarele.Lupta era tot mai crancena.Trupul ei incepu sa sangereze.Inima ei tipa.Si chipul i se pietrifica intr-un cosmar.Lacrimile ii invadau imaginile ascunse sub un evantai de sentimente.Plangea in zadar.Nimeni nu se va oferi sa-o ajute.Acum plateste pentru farame de fericire.Se chinuia cu o amarata de amintire innecandu-se in amarul mortii , nesperand la un drum de intoarcere ,nevazand "luminita de la capatul tunelului" care o indemna sa viseze la idealul euforic ce-l simtea tot mai aproape.Flacara acelui vis se stinsese odata cu lacrimile ei , i-au topit pana si roseata instalata in ochii ei.
CITEȘTI
Risipită-n gânduri
NouvellesVrei să știi cine ești sau doar vrei să te afunzi în gânduri?Te rog, dispari în poveștile cu zâne și dragoni și lasă-mi mie darul de a pătrunde în cele mai necurate gânduri.