Draga destinule ,
Eu iti cunosc fiecare pas pe care-l faci.Orice lovitara apriga de-a ta.Orice gand ,orice clipa ,orice moment.Orice obstacol pus in calea mea.Si crede-ma ca te voi urma.Si voi fi nevoita sa respir aerul pe care tu-l spurci.
Voi incerca sa te ucid dintr-o simpla privire si te vei intreba: "Cine sunt?"Stii tu ,destin afurisit.Eu sunt cerul apocaliptic ce-mi acopera identitat
ea.Sunt o actrita incepatoare pe scena vietii.Si merg libera impotriva vointei tale.Si-ti tip in urechi:"Inima-mi e zdrobita doar din vina ta!"Destin crud!Din vina ta nu mai stiu ce e dragostea.Si incerc sa te infrunt cu gandurile mele ca mai apoi sa te intreb: "Tu ai suflet?"Nu ,nu ai ,e imposibil pentru ca tu esti programat sa ruinezi vieti.
Si obosita ,ma asez langa malul marii asteptand ca apa sa-mi rapeasca trupul si valurile reci sa-mi mangaie chipul.Ca mai apoi ,sufletul meu sa zaca rapus de lacrimi si durere.
"Destinule ,tu iubesti?"Nu ,tu esti malefic ,tu nu ai mila dar iti jur ca n-am sa plec.Te voi bantui in fiecare noapte si am sa capat o obsesie datorita tie.Dar nu-mi pasa atat timp cat sufletu-mi e mort.Da ,e un suflet alungat de tine.Un suflet ce odata a fost neprihanit.Iar acum zbiara dupa trecut.Ma doare enorm lipsa ta de dragoste.Si nu sii cat ma doare.Dar ma resemnez si privesc cum marea se inneaca-n mine .
Cu drag , eu
CITEȘTI
Risipită-n gânduri
Short StoryVrei să știi cine ești sau doar vrei să te afunzi în gânduri?Te rog, dispari în poveștile cu zâne și dragoni și lasă-mi mie darul de a pătrunde în cele mai necurate gânduri.