KAN GÖLÜYDÜ

27 5 0
                                    

Çocukluğunda en büyük hayaliydi polis müfettişi olmak. Tıpkı "Sherlok Holmes" romanlarında olduğu gibi bir gün mutlaka cinayet masasında çalışmak istiyordu ve buna tüm kalbiyle inanıyordu. İşte aradığı fırsat tabiri caizse "kucağına düşmüş" tü.

Her yer kandı adeta kan gölüyle çevriliydi. Etrafta keskin bir koku ve  bir ağırlık vardı. Sevimsiz bir duygu yokluk sarıyordu insanın içini. Sanki kurbanın ruhu etrafta dolanıyor katilimi bul diyordu. Birden içi ürperdi Aylinin, üşüdüğünü hissetti. Sanki bir el dokunmuştu omzuna ve irkilmişti.                           Olay yeri kurban dışında aslında normal görünüyordu. Arbede yada kavga edilmiş gibi bir izlenim yoktu. Herşey normal giderken sanki umulmadık bir şey olmuş bu noktaya gelinmiş gibiydi. Yada insanı şaşırtmak için özellikle böyle bir izlenim mi bırakılmıştı. Tam bunları düşünürken birisi;

aniden  Aylinin sırtına dokundu "komserim komserim bahçe kapısının hemen dışında bir ip ucu bulduk galiba hemen gelip baka bilirmisiniz" diye seslendi. Aylin sanki içerisinde bulunduğu rüyadan uyanmıştı  telaşla bahçe kapısına yöneldi. Kurban sırt üstü yüzü sağ yana dönük gözleri açık sağ el baş ve işaret parmağı bir şeyi işaret ediyor gibi yatıyordu. Kalbinden sol akciğerine doğru bir kesik vardı ama yanında yada şüphe uyandıracak bir cinayet aleti yoktu, kesik ne kadar derinlikte ve ne tür bir aletle açılmış ancak adli tıp incelemesi ile netleşecekti ama Aylinin bu konuda bir fikri oluşmuştu zaten. Maktulün kalbinden akan kan  göl olmuştu.

Aylin çocukluğundan annesiyle yaşadığı evlerinde bu tür vakaların hikayesini çok dinlemişti. Annesi başarılı bir polis müfettişiydi. Kısacası bu ilk cinayet vakasında çocukluğundan gelen tecrübeleri iyi kullanabilirdi. Sadece olayları iyi analiz etmeli ve hiç bir ayrıntıyı ip ucunu kaçırmadan sonuca sabırla acele etmeden varmalıydı.






...

YOKLUK HİSSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin