MAHCUP ADAM

16 4 0
                                    

İki saat sonra Emre ve Aylin Bebekteki starbuks ta buluşmuş denize doğru kahvelerini yudumluyorlardı. Katilin bir kadın olduğu kesinleşti artık kan, doku ve saç örneği eşleşti diye devem etti Emre, olabilir tabi diye söylendi Aylin kadın olma ihtimali epey yüksek görünüyor.Nee diyerek sesi birden yükseldi Emrenin, yan masalardan bir kaç göz o tarafa doğru baktı. Afedersiniz der gibi hafif kızarmış bir şekilde gözleriyle özür diledi insanlardan ve Ayline döndü "olabilir değil " amirim ben eminim. Peki ya kimlik buluna bildimi acaba bu bizim için önemli derken arkadan bir el Aylinin omzuna dokundu başını hafif geriye çevirdiğinde Burak ın hafifçe sırıtarak yandaki sandalyeyi çektiğini gördü. İçerisinden;görgüsüz , insan bir izin isteyerek oturur.Burak birileri kayıp bir kimlikten bahsediyor galiba yoksa yanlışmı duydum ? oysa an itibari ile kayıp kimlik yokmuş dedi . Aylin ve Emre birbirlerine hayretle bakışarak ikisi aynı anda "sen nereden biliyorsun "dediler. Bu benim işim yoksa bilmiyormusunuz ben bir müfettişim hemde cinayet müfettişi diyerek hafif espiri hafif kinaye katarak konuştu Burak. Lafı dolandırma nerden biliyorsun diyerek hafifçe çıkıştı Aylin . Bilin bakalım buraya gelmeden önce neredeydim? neredeydin? Kendi vakamla ilgili ataştırma yaparken kayıp eşyada bir kimlik bulunmuş sizin olay için etiketlenmiş orada tesadüfen gördüm ne tesadüfki sizide burada gördüm. Ben kara gündostuyum sizin imdadınıza nasıl yetiştim ama diyerek mübalağa etti. Aylin şu kendini beğenmişe gıcık oluyordu ama kırk yılda bir işe yaramıştı hemen Emreyle masadan müsade isteyerek kayıp ve buluntu eşyaya gitmek üzere kalktılar . Burak daha durun bende geliyorum diyemeden olmuştu olaylar eh bari bende kalan kahveyi içeyim diyerek Aylinden kalma kahveyi yudumlamaya başladı. Aylinin olayı kolay gibi görünen zor bir vakaydı kriminaldaki arkadaşları kimliği bu sabah saatlerinde göl kıyısındaki eve 330 metre mesafede yolun sağ tarafı ormanlık alana doğru atılmış bulmuşlardı. Ayrıca Aylinin şuan için bilmediği ama biraz sonra öğreneceği bir ip ucu daha bulmuşlardı, bir beyzbol şapkası.
Aylin ve Emre Kayıp eşyaya gittiklerinde bir değil iki sürprizle karşılaşmışlar hem maktulun kimliğini hem de bir ip ucu daha bulmuşlardı. Kimlik Ediz Ünal adında birsine aitti evet bu o dedi Aylin Emreye Emrede başıyla onayladı. Kimlikte gizli sigorta analisti olarak görünüyordu.
Ediz için sıradan bir gündü şirketteki ofisinde her zamanki olağan işlerini yapıyor bir taraftan da youtube 'dan metalikanın " ride the lighthing " albümünden parçalar dinliyordu. Oldum olası hayrandı bu gruba. En son temmuz 2014 İTÜ stadyumundaki konsere katılmış epey çoşmuştu. Aynı ofiste iki yıldır birlikte çalışıyordu Eserle. Eser Edizden daha tecrübeli ve çevresi genişti, Ediz gibi içine kapanık sakin bir hayatı yoktu hatta bazen Edizi evindeki çılgın partilere çağırıyor du. Edizin hayatında işi evi ve bilgisayarı vardı farkına varmadan yalnızlaşan Edizin hayatı kaderin bir oyunu sonucu değişecekti.
Nurdan Eser ile liseden arkadaştı, yıllar içerisinde bazen kopukluk olsada arkadaşlıkları devam etmiş belli bir noktaya gelmişti. Çılgın partilerden birinde Ediz Nurdan ile tanışacak ve hayatı birden değişecekti. Nurdanı gördüğünde hoşlanmış ama kendisini çok belli edememişti Ediz. Evli olmasına rağmen çok mutlu değildi Nurdan ve teselliyi son zamanlarda dışarda armaya başlamıştı. Kocası zengin bir iş adamıydı biraz otoriter işine aşık eviden uzak. İlk yıllarda evliliğin getirdiği rahatlık ve statü atlamış olmak Nurdanı cezbetmiş eşinin ilgisizliğini çok önemsememişti. Nede olsa herşey elinin altındaydı ayrıca, kocası kendisine bağlı bir adamdı ekonomik anlamda ne istese sorgu ve sualsiz hemen oluyordu. Aslında kocasının onu sevdiğine emindi fakat işte hayatı iki kumalı kadın gibiydi. Karşısındaki rakibi onun lüks yaşamını sağlayan iş hayatıydı. Ne diye bilirdiki! Zaman geçip hayatlarına birde çocuk girince Nurdan olaylara daha farklı bakmaya başlamış kocasının bu sorumluluğu yeterince ciddiye almadığını daha ötesi kendisini sevmediğini düşünmeye başlamıştı. İşte bu duygular içerisinde genç kızlık arkadaşı Eserin partisinde gördü Enezi . Kendi halinde uzun boylu atletik yapılı kumral mavi gözlü bir adamdı karşısındaki hatta bir ara göz göze gelmişler karşıdaki adam hafif mahçup bir ifadeyle bakmıştı Nurdana.

YOKLUK HİSSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin