Günahların Bedeli

15 3 2
                                    

İlk başlarda aşık olduğunu sandığı kocasının kendisine karşı olan aşırı ilgisini çok sevilmeye yoran Nurdan zaman ilerledikçe bu ilgi ve alakadan sıkılmaya başlamıştı. Para zebil gibi akıyor kocası onu durmadan şımartıyor aynı zamanda herşeyi kontrol altında tutuyordu. Öyleki kafasında sanki bir Nurdan şablonu vardıda kadıncağızı o kalıbın içerisine sokmaya çalışıyordu. Uğurun standartları Nurdana göre yüksekti zavallı Nurdan buna ayak uydurmaya çalışırken psikolojisi yavaş yavaş bozulmaya başlMıştı. Öyle bir zaman gelecekki yeme bozukluğu (anoreksiya nevroza )denilen bir hastalığa bile yakalanacaktı. Kocasının aşırı titizliği hamileliğini bile riskli gecirmesine sebep olmuş hastanelerde geçen gebeliğinin erken doğumla sonuçlanmasına sebep olmuştu. Nurdan kızını kaybetmekten çok korkmuştu ama Allah kızını ona bağışlamıştı. Bütün bunlardan Uğuru sorumlu tutuyor kocasının sürekli onu kalıba sokmaya çalışması her işine karışması ve de mutlu olamaması kendisini yaşadığı bu ortamdan ve kocasından soğutuyordu. Bir müddet sonra para pul Nurdanın gözünde değersizleşmiş lise yıllarından kalma arkadaşı Eserin verdiği partilerde boy göstermeye mutluluğu bu şekilde aramaya başlamıştı. Bütün bunlar olurken Uğur işine büyük bir aşkla devam etmiş şirketini epey büyütmüştü. Hırslı bir adamdı , doğrusu karısını seviyordu ama bu sevgide adını koyamadığı birşey olduğunun farkındaydı. Ne yapsa kadın onu tam olarak mutlu edemiyordu ayrıca son zamanlarda ôzellikle doğumdan sonra aşırı zayıflamıştı bebek doru düzgün anne sütü alamamıştı. Belkide bu kızı fazlamı rahat bırakıyorum yoksa fazlamı sıkıyorum yok yok bence rahat bırakıyorum acaba ona bir yaşam koçumu tutsam gibi düşüncelere dalıyor sürekli kızcağızın hayatına müdahale etmeye çalışıyor ama kendi baskın karekterini görmemezlikten geliyordu.  Nurdan Ediz ile bir partide tanışmış ilk bakışmada  öyle şimşek felan çakmamış  yıldırım aşkı gibi birşey olmamıştı. Daha sonraki partilerde aralarındaki ilişki gelişmeye başlamıştı. Ediz sakin yapılı biraz içine kapanık görünürken Nurdan kıpır kıpır yerinde duramayan bir kadındı. Belkide Ediz bundan etkilenmiş zamanla aşık olmuştu. Kocasının kendini beğenmişliğinden bunalan  Nurdan  yeni arayışlar içerisine girmiş Balıklama atlamıştı yeni maceraya.
İlk Başlangıçta masum bir aşk gibi başlamıştı ilişkileri kendine dönük bir yaşantı içerisinde hayatını sürdüren Ediz birden tutulmuştu çılgın kadına. Kadın yerinde duramıyor sürekli hayatına heyecan katıyor hiç yaşamadığı duyguları yaşamasına sebep oluyordu. Ediz Duygularına hakim olamıyor gün geçtikçe. nurdanın daha çok etkisi altında adeta onun esiri olmuştu.
Nurdan bu aşkta daha sakin olan taraftı aşıktı ama ayakları yere basıyordu bir taraftan Edize aşırı sevgi duyuyor, onun yanında kendisini güvende hissediyor  evlilik bağıyla bağlı olduğu adamın durumu öğrenmesinden ve elindeki tüm imkanların bir anda yok olabileceğinden hatta hayatının anlamı biricik kızının elinden alınma ihtimalinden çok korkuyordu. Öyle ya kocası çok zengin güçlü ona herşeyi sağlaya bilecek imkanlara sahipti  her nekadar  zalim dediği dedik  baskın karekterli bir insan olsa da onu kaybetmeyi daha doğrusu onun verdiği imkanları kaybetmeyi şimdilik göze alamazdı.
Belkide hala bağlıydı bu adama sadece ona bunca yıl yaşattığı için öç alıyordu belkide Ediz onun için geçici bir hevesti. Duyguları karma karışıktı oysa Ediz için tam tersiydi Çok az tanıdığı bu kadına sırılsıklam aşık olmuş adeta kendisini akıntıya kaptırmış yolunun sonuna doğru gidiyordu.
Anlamsız bir boşluk içerisinde nereye gittiğini bilmeden yürüyordu tutunacak bir el arıyor ama tutunamıyor sanki bir boşluk içerisinde kayboluyordu Ediz. Anne anne diye sessiz çığlıklar atıyor,  yardım umuyor ama  belli belirsiz birisinin sözleri kulağında öfke kusar gibi çınlıyordu.
Tam  sırtının ortasında ruhu kopacakmışçasına bir acı hissediyordu. Ne olduğunu anlıyor ama müdahale edemiyordu çaresiz bir kurbandı belkide günahlarının bedelini bu şekilde ödüyordu.

YOKLUK HİSSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin