AYLİN YAVAŞ YAVAŞ OLAYI ÇÖZMEYE YAKLAŞIYORDU

18 4 1
                                    

Aylin arabasını park etmiş baş komser maaşıyla tuta bileceği mütevazi dairesine çıkmak için asansöre binmiş ve beşinci kat butonuna basmıştı. Asansör yetmişlerden kalma ağırağır adeta yalvararak çıkıyordu katları. Evine giriyor olmanın rahatlığı ile biraz gevşemişti asansörden indi ve üzerinde sonbaharın renklerini içeren süpürgeye binmiş cadı şapkalı kızın yer aldığı kelt  (1) inanışından kalma  pagan inanışını simgeleyen çelenkli kapısını açtı ve içeri girdi. İlk işi duş yapmak , üzerindekileri değiştirip şöyle rahat şeyler giymek ve tabiki bir kahve içmekti. Yarım saat içerisinde duşunu yapmış annesinin yılbaşında aldığı kırmızı renkli, üzerinde beyaz kar taneleri olan pofuduk çorabını ayağına geçirmiş , üzerinden buram buram fındık aroması kokan filtre kahvesini yudumlamak üzere her zamanki köşesine geçmişti. Kahvesinden bir yudum aldı karşıda iki apartmanın arasından görünen deniz manzarasına daldı. Aslına bakarsan bi çok insan bu manzara için nelerini vermezdi. Bu günkü stresini birazda olsa üzerinden attığını hissetti Aylin. Ne gündü ama , bu vaka onun için milattı, nede olsa bu bölümdeki asıl sorumlu olarak ilk göreviydi. Daha önce hep yardımcı konumunda pek çok vakanın çözülmesine yardımcı olmuştu ama şimdi yeni yıldızıyla birlikte bu görevde bir numara olmuştu. Aklına birden Emre geldi bu olayda onun yardımcısı Emre yani onun çaylağı. acaba ne yaptı diye içerisinden geçirdi. Birden telefonun zili çalmaya başladı telefon karşı köşedeydi daha şimdi kurulduğu köşesinden kalkıp kim gidip o ahizeyi kaldiracaktı. Kapansa artık diye içinden geçirirken telefon ısrarla çalıyordu. Kalmak zorunda olduğunu hissetti önemli olmazsa bu kadar ısrarlı calmazdı bu melet. Kalktı ahizeyi kaldırdî biraz hırsla alo dedi.karşıdan otoriter bir kadın sesi " dövseydin bari " diyerek serzenişte bulundu. Aylin birden afalladı ah özür dilerim annecim sen miydin yorucu bir gündü diyerek olayı yumuşatmaya çalıştı. Kızım çok merak ettim bir kaç kez aradım ama açmadın hayırdır dedi.yoğun bir gündü bugün ilkkez kendi vakam oldu onunla meşguldüm duştayken aramışsındır duymadım merak etme diyerek karşı taraftakini rahatlatmaya çalıştı. Annesi Saliha da eski bir polisti bu işlere hiçuzak değildi kızıda ona çekmişti onun gibi hırslı meraklı ve analitik düşüne biliyordu. Meslek hayatı başarılarla ve madalyalarla doluydu. Müfettiş kurnazlığı ile anlat bakalım olay nasıl gelişti diyecekti Aylin Anne bu olay benim, sen emekli oldun ağzımdan bir kelime alamazsın diyerek müdahale etti. Saliha biraz bozulmuştu ama belli etmemeye çalıştı. Biraz havadan sudan konuştuktan sonra telefonu kapattılar. Ofisine vardığında Emre bekliyordu, nekadar hareketli bir adam bu diye geçirdi içinden Aylin, yerinde hiç durmuyor acaba ne zaman oturuyor diye hınzırca ona bakarak gülümsedi. Emre amirim sizi bekliyordum size haberlerim var diyerek bir girişgah yaptı sabırsızca , evet ne bekliyorsun anlat dedi aylin. Öncelikle katil bir kadın dedi Ediz, nerden biliyorsun kadın olduğunu bu kadar emin konuşma elindeki delili söyle dedi . Evet kesinlikle kadın çünkü o taç bir kadın tacı, bakacaz hele adli tıp sonuçları çıksın dedi Aylin peki profiline baka bildinmi bu kadar güçlü bir adamı alt edebilmesi için en azından onun boylarında birazda irice olması lazım . Bence mantıklı söylediğin amirim lakin arkadan beklemediği anda saldırmışta olabilir , ne demek istiyorsun? Yani demem o ki katil kadın bu kesin ama öyle iri yarı birisi olduğunu düşünmüyorum diyerek açlkladı Emre üstüne basarak. Ayrıca bu olaya benzer olayları inceledim sabıkalılardan biri değil bence bu ilk cinayeti. Tabiki adli tıptan gelecek sonuçlar önemli, bize epey yol kazandırır sanıyorum diye de ekledi. Aylin ya şu taç " atena" onun bu olaydaki rolü ne peki sence kafamı karıştırıyor. Haklısın diye söylendi Emre böyle bir delili ilk kez gördüm o sebeple bu seri katil işi değil acemice bir şey bazı durumlarda katil imzasını bırakır bu imzamı bilemedim eğer imza ise şimdilik böyle bir imzaya rastlamadım nedersin amirim? Doğru bende aynı şekilde düşünüyorum. Peki bu adamın kimliği hakkında neler biliyoruz tırnağındaki deri ve kan izlerinin sonuçlarını takip edelim bir an önce çıksın ha birde atenanın kriminal incelemesi sonuçları onlarda önemli.
Aylin maktulun kimliğinin olay yerinde bulunmayışına anlamda veremiyordu yoksa bu olay bir cinayetten ötemiydi.evet yine yoğun bir gün onu ve arkadaşlarını bekliyordu nede olsa bu iş ekip işiydi, öncelikle adli tıp morgunda maktulu ziyaret etmeliydi .Emrede atena ile kan deri örnekleri arasında bir bağlantı varmı onu kontrol etmesi gerekiyordu. Park yerindeki henüz kredi borcu bitmemiş olan kırmızı golf arabasına bindi park yerinden devresi Burak' a küfrederek bir kaç hamlede çıktı neden böyle yaptığını bir türlü anlıyamıyor du , şu Burak denen kaba herif her seferinde kızcağızın işini zorlaştırıyordu şimdide arabasının nerdeyse yarısını kapatacak şekilde park etmişti allahtan sol taraf boştu bir kaç manevrayla kurtuldu. Morg da görevli doktor maktulün otuzbeş yaşlarında 1.85 boyunda yetmiş sekiz kilo olduğunu keskin bir alet muhtemelen bir bıçak ile yaralandığını ve bıçağın öncelikle sol akciğeri daha sonrada kalbin aort damarını parçaladığını ve ölümün gerçekleştiğini belirtti. Cinayet aleti kayıptı kimlik kayıptı ama elde bir taç vardı. Bu sırada Emre cep telefonundan aradı kan ve doku örnekleri çıkmış hatta taç üzerindeki saç örneği ile eşleşmiş ve dejavu işte olay çözülmeye başlamıştı bile.
(1) Tarih öncesi ilk çağda yaşayan halklardan birisi

YOKLUK HİSSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin