Belma arabasınının direksiyonunu park yerine doğru kıvırdı Beykozda konumu itibariyle bir çok insanda beğeni oluşturacak evini çok seviyordu. Hele de evin nerdeyse her cephesinden Fatih Sultan Mehmet köprüsüne hakim bir manzarasının olması, boğaz manzarası mest ediyordu onu. Garajı uzaktan kumanda ile açarak son model audi cipini park etti. Asansörle birinci katTaki bir tarafı salona diğer tarafı mutfağa açılan hole geldi. Dünyalar tatlısı Çörek onu ağzında topu ile bekliyordu 🐕 tam bir oyun delisi diye geçirdi içinden Belma,,bayılıyordu bu köpeğe. Rahmetli kocası bebekken bir pet shop tan almıştı bu hınzır kızı. Kıvır kıvır buruşuk sütlü kahve rengi üzerine bol bir elbise gibi oturmuş derisi vardı, tıpkı Amasya çöreğine benzediği için adını çôrek koymuşlardı. Berna özel bir şirkette insan kaynakları departmanında çalışırken şirketin sahibi olan Uğurla tanışmıştı. Uğur o sıralarda eşinden ihanet sebebiyle ayrılmış gruru kırılmış bir ruh halinde ortalıklarda dolanan tabiri caizse oltada balık vaziyetinde birisi idi. Belma hırslı bir kadındı güzeldi gençti neden patronu onun müstakbel kocası olamasın ki diye düşünüyor kendisinin yarısı kadar olamayanlar magazinlerde boy gösteriyor şık mazalardan çıkmıyorken nicin kendisi de bunlara sahip olamasın diye düşünüyor daha da hırslanıyordu. Uğur onun için oltada balıktı ne yapıp edip onu mutlaka elde etmeli ve onunla evlenmliydi. Birgün departman müdürü Uğur Beyle birlikte şirketin insan kaynakları yönetimi hakkında bir toplantıya katılacaklarını bunun için hazırlık yapması gerektiğini söylemişti. Normal şartlarda aniden gelişen bu olay karşısında panik olabilecekken Belma çok mutlu olmuş hemen kısa ama can alıcı hususları içeren bir sunum hazırlamış ve Uğurun nasıl dikkatini çekeceğine dair planlar yapmıştı. Aslında hazırlıksız değildi bir kaçkez girişimlerde bulunmuştu, Uğurun birazda olsa ilgisini çektiğini düşünüyordu. Hırslıydı ama hırsı gözünü kör edecek kadar değildi. Nitekim toplantı tam istediği gibi geçmiş toplantı çıkışı Uğur ile birlikte şirket binasının alt katında yer alan kafeteryada kahve içip sohbet bile etmişlerdi. Ne akıllı ve güzel bir kadın diye geçirdi içinden Uğur şu sıkıntılı günlerinde onun varlığı iyi gele bilirdi ona. Seksi bir kadın dedi özellikle sütyeninden taşacakmışcasına görünen dolgun memeleri Uğuru etkilemiş adeta mest etmişti. Hafif balık eti Uğurun en hoşuna giden tiplerdendi oldum olası sıskalardan hoşlanmazdı. Eski karısının zayıflık konusundaki takıntıları gelince aklına hayatta birdaha kilo takıntılı birisiyle olmaz diye geçirdi içinden. EVet Belma etkilemişti Uğuru. Akıllı güzel espirili vede seksi.