Nurdan garip bir ruh hali içinde salon içerisinde dolanıyordu salonu adeta bir uçtan bir uca arşınlıyordu. Gözleri kan çanağı olmuş beti benzi atmıştı bir kaç gündür hep aynı rüyayı görüyor korkuyla yatağından şıcrayarak uyanıyordu. Yine öyle olmuş uykusu bölünmüştü. Bir karabasan sarmıştı sanki etrafını. Tedirgin hissediyordu içinde garip bir şey bir yokluk hissi, var olmamışlık gibi bir şey vardı. Birden bir nefes hissetti ensesinde , irkilerek geri döndü ama herşey normal görünüyordu evde ondan başka bir kimse yoktu hatta boğazın hırçın dalgalarının sesi geliyordu yarı aralık balkon kapısından. O kadar bunalmışti ki salona açılan büyük teras balkonunun kapısını hafif aralamak gereği duymuştu. Neden böyle olmuştu kendisi soğukkanlı bir kadındı oysaki. Bir kaç gündür bişey yiyemiyor yediğini de çıkartıyordu. Eve her gün temizliğe gelen Seyhan , abla dikkatli ol yoksa yine hastalığın tekrar edecek rahmetli Uğur abim seninle az uğraşmadı bu hastalıktan zor kurtardı seni biliyorsun diyerek uyarmış endişelerini dile getirmişti. Nurdan huzursuzdu oysa üç gün öncesine kadar herşey nekadar da güzeldi. Sevgili Enez ile birlikte bir çok planları vardı hatta gemi ile dünya turuna çıkma planları yapmaya başlamışlardı. Sahi Enez nerelerdeydi adam adeta kayıplara karışmıştı, bunca şeyi birlikte planlayıp yaptıktan sonra onu kandırıp terkmi etmişti. Dolandırılmışta ola bilirdi. Yok canım diyegeçirdi içinde olmaz olamaz çünki Enez bana deli gibi aşık. Hem bensiz o bir hiç. Ama benim apollom. İlk gördüğümde insanı delip gecekmişcesine beni deliye ceviren yeşil gözleri , elmacık kemikleri hafif çıkmış ,uzun ve erkeksi sert hatların yer aldığı yüzü olamaz aşkım benim bana ihanet etmez ama nerede bu adam dedi içten içe. Sabah oluyordu şafak vakti gelmişti hatta uzaktan inceden inceye bir ezan sesi bile duyulmaya başlamıştı. Nurdan nın içi günün aydınlığı ile birlikte aydınlanmaya başlamış hiç bitmeyeceğini düşündüğü gece sona ermişti. Öyle ya yeni bir gün yeni bir başlangıçtı. Kendisine çeki düzen verip şirkete gidecekti nede olsa henüz ondört yaşında olan Sima'nın kanuni temsilcisiydi. Kızı reşit olmadığı için onunadına herşeyi Nurdan yapıyordu. Birkaç gündür içerisinde bulunduğu durum bugünkü yönetim kurulu toplantısında onu olumsuz etkilememeliydi, zaten Enez de bazen böyle ortalıklardan kaybolduğu olmuştu el et gelir mutlaka bir sebebi vardır diyerek düşündü.