Part.3

69 8 0
                                    

Lee

Jess ma nechala v triede samú. Sedela som s jedným z nich ale nezdal sa byť nijak opovrhnutiahodný. Vyzeral skôr milo a kamarátsky. Celú hodinu som ho sledovala. Jasne že nenápadne. Zrazu sa na mňa otočil. Zaborila som svôj nos do knihy a hrala sa že da nic nestalo. Ešte chvilku som na sebe citila jeho pohľad. Potom sa zdvyhol a odišiel. Po ňom som následovala aj ja. Snažila som sa nájsť ostatné baby. Nakoniec som narazila na Jess. Ta si myslela že som bola cely čas s ňou. Zo to som jej dala menší pohlavok. Po škole som si to chcela nasmerovať domov ale odstavil si ma ten chalan. ,, Prepáč že ťa obťažujem ale prosim ťa ukazala by si mi to tu trochu? Som tu nový a ešte neviem kde čo je..." nemo oem prikyvla a vydali sme sa na cestu.  , Inak som Kyu.." ,, Lee.." zašeptala som skoro nečujne. ,, Pekne meno..." zvyšok našej cesty sme sa už trochu rozroeprávali. Bola s nom celkom zabava. Pozrela som sa na hodiny. Už sme boli spolu tri hodiny. Ja som mu ukázqla najhlavnejšie veci. Nakoniec som ho odprevadila a sama sa vybrala domov...

Jess

,, Jessieeeeee.." už zdialky som počula Chanyeolov hlas. Práve som dozametala vlasy po predchádzajucej zákazníčke. ,, Sadajte.. Hneď sa vám venujem..." zakričala som na nich. Zo skladu som zobrala všetko čo bolo potrebne na farbenie.  Podišla som k nim. Spravila som všetko potrebné. Netrvalo mi to ani desať minút. Mam už v tom prax. Ozval sa zvonček pri dverách. ,, Jessmine?" ozval sa anjelský hlások. ,, Poď sem  láska..." povedalaa som s úsmevom. Vidím ju takto po troch mesiacoch. V ráme dverí sa objavila jej hlavička. ,, Abiii... Poď sem k sestrošovi.." tuho som ju objala. Najvtipnejšie bolo na tom  že je odomňa mladšia o päť rokov ale je vyššia. Som jednoducho hobbit rodiny aj s mamou. Dokonca aj tá je odomňa vyššia. ,, Chybala si mi Jessie." ,, Aj ty mne... Ako bolo?" do oči sa mi drali slzy. Je to pre mňa ťažké s ňou stráviť nejaky ten čas keď ho nikdy nemám. Az teraz som si spomenula na chalanov. Otočila som sa k nim a bolo mi jedno že mam uslzené oči.  Celkom čudne sa na nás pozerali. ,, Chcem vám predstaviť toto čudo..." ,, Moje meno je Abigaile ale stači len Abi.. A toto tu je môj starší sestroš.." zasmiala sa. Až teraz na nas vyvalili oči. A že poriadne. ,, Mladšia od Jess? .. Tak teraz som videl všetko.." ozval sa Yeolov smiech. ,, Sa poser... Neni som mrakodrap ako ty a dokonca ani ako moja mladšia sestra.." zatvarila som sa trochu urazene. Potom som sa ale otočila na Abi. ,, Idem ti to nafarbiť.. Nechaj tu vec tu a choď hore..." Abi si zložila parochňu. ,, Na bledoružovo ťa poprosim sis..." to boli jej posledne slova pred tym ako sa stratila. Parochňu som položila na stojan a začala som pripravovať všetko na farbenie. Ked už som bola v polke vyrušil ma Yeol. ,, To.. Čo .. Ja.." ,, Má rakovinu.. Chemoterapia ju zbavila jej krásnych vláskov.. Odvtedy nosí parochňu. Na to že má štrnásť je dosť odvážna. Podstupila liečbu aj keď vedela že jej nemusí pomôcť a zaplati za ňu aj veľkú daň. " rukou som prehrabla tu parochňu. Začala som tam s farbou robiť kvety.  Strašne rada zakaždym experimentujem. Keď som to mala hotove vrhla som sa na umývanie hláv chalanom. Farby im pekne chytili. ,, Abi? Kde su vlastne naši??" zakričala som na ňu keď som sa venovala zase jej parochni. ,, Ešte vraj musia nievo zariadiť a potom prídu.." pozrela sa na parochňu, ktorú som práve dosušila. ,, Sis to vyzerá úplne úžasne... Potom ma zavolaj.." otočila som sa na Chana a chalanov. Vtom vlrtela dnu Lin a Rin. Rin sa podarilo nabúrať do Yeolovej hrude.,, Prepáč mi to.." ospravedlnila sa mu a otočila sa na mňa.  ,, Hadaj čo budem na Ha.." zapchala som jej usta. Nepotrebujem aby to všetci počuli. Lin to pochopila hneď. Vražedne som sa pozerala na Rin. Prerušil ma až Yeol. ,, Čo sme dlžní?"   , Za to že sa poznáme je to zdarma..Ale..."

Pondelok je tu a s ňou aj nová časť :)  Ospravedlňujem sa že nevišli dve nove časti "I want you in my heart.." pretože som sa trochu moc zamerala na túto poviedku kde sme už ja s Lili domysleli priblužne polovicu celeho deju.. Dufam že sa zatial páči :*

School Life {Exo FF}[Prebieha uprava]Where stories live. Discover now