Part.23

21 5 6
                                    

Jess

Dnes opäť do školy. Nudnym krokom som sa prechádzala až som dorazila ku školskej bráne. Stála tam Lee aj s Riou. Obe som ich naraz objala. ,, Srdca moje.. Kde su ostatne?" ,, Choručke, ležia v postieločkách." všerky tri sme sa zasmiali. Išli sme si do skriniek pre veci a potom sme sa museli rozdeliť. S Lee sme si to nacupitali do triedy. Bolo nas tu nejak... Málo. Možno ani nie desať ľudi. Sadla som si do svojej lavice. Keďže Rin chýba mohla som sa rozťahovať koľko som len chcela. Lee sedela predo mnou. Chýba mi Baek.. Už su to dva dni čo sú v Čine.. Poriadne sme spolu ani nekomunikovali. Napisala som Rii.
Queen👑: Lásko.. Aj vás je tak málinko?
Konzervožrut💎: Bodaj by bolo... Je nás ako nasraných.. Chybaju len chalani..
Queen👑: Nemám sa s kym rozprávať😭
Konzervožrút💎: A čo som ja? Vzduch?
Queem👑: V inej triede😐
Konzervožrút💎: Ale mobili existuju draha... Prave cez ne komumikujeme..

Do triedy už vošiel učitel. Kedy zvonilo? To som bola až tak zažrata do konverzácie s Riou? No nič.

Queen👑: Mam tu už profaka..
Konzervožrut💎: Ja tu svoju už dosť dávno
  Konzervožrút💎 poslal(a) fotku
Queen👑: Bože tá ma zas účes...A tie vlasy.. Jak slama..To sa eadšej mohla dať do hola...

Začal mi zvoniť mobil. Ja krava som si zabudla po prichode do mučiarne vypnuť zvuk. ,, Pardon.." pipla som. Zvuk som vypla a pozrela som sa, aky debil mi volal. Len čo som uvidela to meno, skoro mi vypadol mobil z ruky. Neviem čo odo mňa potrebuje  alebo čo chce a je mi to uprimne u prdele. Nevidela som ho päť rokov.,, Takže žiaci.. Asi pôjdeme na vylet keď je nás takto málo. S učivom sme popredu.. Všetci máte dobré známky.. Jaj.. Skoro som zabudol..Budeme mať nového žiaka.. Mal by prísť.." pozrel sa na svoje hodinky ,, už tu mal byť.. Asi sa zdržal v riaditelni.." v poslednej dobe je tu čim ďalej tym viac žiakov. Znovu mi začal zvoniť telefon. Okamžite som to zamietla. Začinam sa naozaj báť. Celou triedov sa ozvalo klopanie. Chvilku na to sa v dverách objavil riaditel a... Mark.,, Prajem dobry deň. Moje meno je Mark." povedal a poklonil sa profesorovi,, Mate ho na starosti už vy.." riaditel sa vytratil. ,, Tak čo keby si sa nám predstavil?" popohnal ho profesor.,, Moje meno je Mark Tuan. Mam 19 onedlho 20. Pôvodom som z Činy, ale žil som pár rokov v Amerike.." usmial  sa tym jeho typickým usmevom, pri ktorom mu už určite nejedno dievča padlo k nohám. Na mňa to ale nijako nepôsobilo.,, Takže z Činy? Odtial je aj naša Min." v tomto momente som sa chcela prepadnúť pod zem..,,Sadni si k nej.." všetku dievčata naňho zasnene pozerali.. Počkať! Čo to povedal?,, Pan profesor .. Ja už s niekym sedim.." ,, Rin presuneme inde.. Ty mu ukážeš cez volnu hodinu školu a okolie.." Mark si sadol ku mne. ,, Ahoj.." pozdravil ma. ,, ja som Mark.." ,, Min.."Nemám potrebu sa s nim rozprávať. Tu ukážku nejako prežijem.. Snáď..

Celu hodinu sa ma na niečo stále vypytoval.. Už mi liezol na nervy.. Išlo ma priam rozdrapiť. Len čo zazvonilo na prestávku, schmatla som Lee a išli sme na chodbu, kde by sme sa mali stretnúť s Riou.

Mark

Min mi niekoho strašne pripomínala. Skušal som jej znovu zavolať, ale zrušila ma. Vyšiel som na chodbu. Tam som spatril, ako Min, tu bielovlasu spolužiačku čo sedi pred nami a nejaku fialovlásku obklopujú chalani s darčekmi. Niekoho som stiahol bokom.,, O čo sa jedná?" spytal som sa ho. ,, Davaju sa vianočne darčeky naším kráľovnám.. Tri ale ešte chybaju.." možno on bude vedieť niečo o Min. Celkom ma zaujala. Ten jej chladný prístup, kamenná tvár, postava, vlasy, tvár.. Pripomínala mi ju tak moc, ako nikto. Mal som už veľa dievčat v živote, ale ani jedna nebola ako ona. Hneď mi všetky podlahli, len ona a Min nie. ,, Čo je zač tá Min?" možno bude naozaj niečo vedieť. A mne sa hodi aj drobná informácia.,, Pôvodom je z Činy. Jej meno je Jessmine Heo. Fakt kus.. Chodi s Baekhyunom z Ačky. Ten je teraz na turné. Je to najžiadanejšie dievča na škole ako aj ostatné a aj najchladnejšie.. Nikto sa k nej nedostal tak blizko ako jej kamaráti.. Alebo to dievča Ria.. Už aj ona k nim patrí...S Jessmine sa vraj poznali od detstva tak musi o nej vedieť veľa.." toto mi stačilo. Už viem prečo jej bola tak podobná..Lebo je ona. Že som si to nevšimol skôr. Dokonca je tu aj Ria.. Ta ma nemala moc v láske. Jedno ale viem. Ziskam to čo náleži mne. Nikdy to nepustim z dohladu. Dostanem sa jej pod kožu.. To prisaham..

       Ja si pre teba pridem kamkolvek. Môžeš sa schovávať koľko len chceš. Už sme začali hru na mačku a myš a ja som tá mačka...

School Life {Exo FF}[Prebieha uprava]Where stories live. Discover now